Lucardi Juwelier Groningen Paddepoel

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden273 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Groningen Paddepoel

MS
M. S.
Groningen
Fijn en goed geadviseerd.
Een zeer goede service vriendelijke personeel die echt de tijd voor je nemen. Ik had wat sieraden gekocht .die niet helemaal naar mijn zin waren .werd niet moeilijk over gedaan. Heb in de winkel andere keuze gemaakt .echt super ben er helemaal blij en tevreden mee..een dikke pluim voor de service en het vriendelijke personeel. Ik ben goed geslaagd alleen jammer dat er voor wat dikkere vingers iets minder keus is.ik heb maat 19.5 soms 20
Ben heel netjes geholpen!
Ik werd erg vriendelijk geholpen,en heb van mijn eerste loon voor het eerst zelf een moederdag cadeau kunnen kopen voor mijn mama. Heb een mooie armband voor haar gekocht. Heb er helaas nog geen foto van om mee te sturen met dit bericht.. want mama krijgt het volgende week pas natuurlijk. Dank jullie wel voor het helpen. Mijn mama gaat het prachtig vinden.

Vond het een fijn

Vond het een fijne ervaring
23 apr 2024
Vriendelijke en meedenkende verkoopster
23 apr 2024
21 apr 2024
Heel vriendelijk en rustig, ondanks dat er meerdere klanten in de winkel waren alle tijd aan mij geven.
18 apr 2024
Zonder opgejaagd te worden een leuk kado uit kunnen kiezen.
17 apr 2024
Zeer vriendelijke en behulpzame verkoopster. Er mistte een steentje uit de ring die ik uitgezocht had. Ze heeft een nieuwe voor me besteld en in tussentijd kan ik deze dragen. Ze wees me ook op het membership wat nog een extra leuke korting opleverde. Zeer tevreden dus!
16 apr 2024
Goed geholpen, vriendelijk personeel

Heel goed geholpen!

Ik was op zoek naar oorbellen en werd goed geadviseerd door de medewerkster over materiaal en onderhoud. Daarnaast deed zij de oorbellen bij mij in en plaatste ze een knopje in het 2e gaatje die ik er zelf niet in kreeg. Ook wees ze mij op de extra korting en daar heb ik gebruik van kunnen maken.