Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

24 dec 2023

Goed bezig blijfzo doorgaan

De maten van de setjes passen precies, het duurt even voor het binnenkort, maar dan heb je ook echt wat.
21 aug 2023
Super fijne bikini. Alleen jammer dat het niet als setje wordt verkocht, gewoon een prijs. Verder prima!
Fijne webshop, snelle levering, goede prijs/ kwaliteit- verhouding en prachtig product dat heerlijk zit
13 aug 2023
Ik koop bijna altijd sapp en dan afgeprijsd. Goede kwaliteit. Mooie prijs. Netjes mail gehad. Tevreden
17 aug 2023
12 jul 2023

Mooie collectie en goede levering en retour service

Mooiecollectie Hele fijne BH, s en onderbroeken. Blijven jaren mooi Goede levering en retour service.
12 jul 2023
Bedankt voor je review. Fijn om te lezen :) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Liefs, team SAPPH!
4 jul 2023
Bh madison sluit perfect aan op mijn lichaam, groot draagcomfort en het push up effect is precies goed.
12 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat fijn dat de Madison BH naar wens zit. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Liefs, team SAPPH!
CC
Chris C.
Landgraaf
13 jan 2024
Goede prijs/kwaliteit verhouding, levering nu iets vertraagd door drukte ,maar correct geïnformeerd.
31 dec 2023
Snelle service ondanks de feestdagen. Producten zijn prima, (wel een aantal te klein) goed verpakt.
17 nov 2023

Afspraak is afspraak

Snelle levering, conform afspraak Met de acties kun je jezelf even een extra verwenmomentje gunnen
De levering klopte niet maar na een mail hebben ze de slip alsnog gestuurd. Mvg Anneke Kraijenbrink
26 okt 2023
Maat is prima en de bh zit echt heel erg fijn en mooi. Blij mee, zeker voor de aanbiedingsprijs!
bestellen ging makkelijk, verzending was wat traag, maar werd direct vermeld bij de bestelling.
26 mei 2023
Kwaliteit is100%,, ze zitten heerlijk, echt topkwaliteit. Alleen vaak zo weinig op voorraad. I
1 jun 2023
Bedankt voor je review, Jammer om te horen dat je vindt dat er weinig op voorraad is .wij proberen onze voorraden zo up to date mogelijk te houden . Liefs Team Sapph!
Geleverd wat besteld is. Net verpakt en bij vertraging goed op de hoogte gehouden worden.
21 jun 2023
Correcte tijdige levering. Retour keurig netjes afgewerkt en terugbetaald. Super service!
4 jul 2023
12 nov 2023
Het voor laatste setje viel klein uit heb ik er na een grotere maat besteld en zit goed
19 okt 2023

Super

Duidelijke website, bestellen ging gemakkelijk en levering was er snel. Helemaal super!
8 jul 2023
ik heb een item teruggestuurd, binnen 10 dagen geld terug op rekening. Prima opgelost.
Bedankt voor je review. Liefs, team SAPPH!
Goede service, en het setje is precies zoals het op de foto staat. Het past perfect.
9 jul 2023
je wordt vriendelijk te woord gestaan en je klacht of opmerking wordt goed behandeld
12 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat fijn om dit te lezen! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Liefs, team SAPPH!