Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com
Beoordelingen:

1.030 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.364 beoordelingen in totaal  

3,50
Goed

keurmerk
ongeldig

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

Meest relevante negatieve beoordeling

26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Sapph.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
21 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 1 februari een retour gedaan. Inmiddels is het 21 mei en heb ik nog steeds mijn geld niet teruggekregen. Ik heb een klacht ingediend, maar daar heb ik na 5 weken nog steeds geen reactie op gehad. Ik hoop snel iets te horen en mijn geld retour te krijgen.
Beoordeling melden
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wacht al 5 maanden

Ik zit nu, eind april, nog altijd te wachten op een setje dat ik in november heb besteld. Op de mail wordt netjes gereageerd, maar wel steeds met de boodschap dat ze zelf ook niet weten wanneer ze het binnen krijgen... De andere set die ik besteld had wel ontvangen en die is ook prima.
Beoordeling melden
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Matig

Meer dan een week gewacht op mijn bestelling. Nadat ik een mail stuurde werd het pakket meteen opgestuurd. Volgende dag een mailtje dat er een product niet meer op voorraad was en niet meer geleverd kan worden met een 'sorry mail'. De andere Bh aan de kleine kant, maar niet van plan op terug te zenden in verband met de retour kosten. Niet handig voor een lingerie winkel waarbij het belangrijk is om bh's goed te passen gezien elke bh anders valt.
Beoordeling melden
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mooie spullen maar slecht met retouren

Goede aanbiedingen, mooie producten. Echter zeer traag met verwerken retouren.. Het zou binnen 3 weken terug gestort worden maar ik wacht al 6 weken.
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet de service die bij hun naam hoort.

Devmatem kloppen bijna bij geen enkel artikel die ik heb gekocht. Retour beleid is waardeloos. Twee bestellingen en beiden hebben een andere retourformulier. Mijn gegevens bestelling gegevens etc. Is online bijna nooit bereikbaar. Retourbon is nergens te vinden. De dames die op de sampledagen werken zijn ook niet om naar huis te schrijven. Uitermate onvriendelijk.
Beoordeling melden
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bereikbaarheid en communicatie is slecht

Lange levertijd, geen enkele communicatie tussen het moment van bestellen en 10 dagen later leveren. Het door SAPPH genoemde telefoonnummer wordt niet beantwoord en op email krijg je geen reactie.
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer lang geduurd voordat bestelling werd verzonden, bijna twee weken later kreeg ik het pas geleverd.
Beoordeling melden
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Steeds minder tevreden

In het verleden goede ervaringen gehad met Sapph, vandaar nog 3 sterren. Laatste keer werd er een deel van mijn bestelling geannuleerd omdat de artikelen niet meer op voorraad waren, in de reviews las ik dat dit regelmatig gebeurt. De rest wordt dan wel toegezonden en het verschil wordt snel aan je overgemaakt, maar je hebt dan dus geen complete set. Ook heb ik de laatste 2 bestellingen een niet juist geproduceerd of beschadigd artikel ontvangen. De klantenservice lost dit opzich netjes op, maar het is wel weer gedoe. Tevens is het altijd gedoe met de retourportal, het nummer zoals je het moet invullen (PostNL of factuur nr) staat alleen juist op de doos en niet op de factuur. Het zou fijn zijn als Sapph een voorbeeld zou plaatsen onder het informatie icoon. Ook de ontwerpen waren (heel wat jaren terug) een stuk leuker. Misschien kunnen jullie de oude ontwerpers nog eens uitnodigen.
Beoordeling melden
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niet mijn volledige bestelling gekregen. Terwijl dit wel zo op de pakbon staat. Mail gestuurd, reactie gehad dat het lang kan gaan duren. Wat is lang? Bestelling duurde al lang voordat deze binnenkwam. Reactie op mail dat het langer gaat duren, is ruim en week geleden. Kan geen foto toevoegen van artikelen die ik niet heb ontvangen. Hopelijk duurt een oplossing niet meer lang. Ik ben dit totaal niet gewend van Sapph.
Beoordeling melden
DD
D D.
Spijkenisse
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb niks ontvangen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, volgens zeggen vanwege problemen post.nl, waar ik contact over opnam met hen, zowel telefonisch als per mail. Communicatie aan telefoon 2e maal redelijk moeizaam toen ik het niet eens was met geen antwoord met op hoe lang ik moet wachten tot zij tot actie overgaan voor mij als klant . Moet maar wachten en wacht al meer dan anderhalve week. Heb alle stappen niet geleverd pakket gevolgd en werd terugverwezen naar Sapph. Als ik aangaf dat ik anders graag mijn geld terug wilde werd ik nog bijna lichtelijk beschuldigd van diefstal en het niet te betalen als het alsnog geleverd zou worden. En dat zij er op toe zou zien. Ik was al flink boos. Verantwoordelijk ligt bij verzender en niet bij de klant. Zij hebben niet hen betaald zoals zij beweert ,dat heb ik. En geen pakket. Dat volgens post.nl kwijt is. Om welke reden dan ook. Andere pakketten komen wel aan. Jammer want eerder heb ik meerdere malen met volle tevredenheid besteld bij Sapph .ik hoop alsnog het pakket te krijgen en anders aan het eind van de week mijn geld terug
Beoordeling melden
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

echt een cadeautje!

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!
Beoordeling melden
25 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Grote maten geheimpjes

De leveringen duren te lang. Grote maten zijn er niet of nauwelijks, hoewel de reclames dat wel beloven. De laatste items en campagnes lijken wel voor een h.nkiet. Niet meer de fun en tikje sexy items die ik graag draag. Daarnaast....dezelfde bh maar dan in 10 kleuren....niet echt origineel Na de overname ben ik niet meer zo enthousiast. En waarom zijn die gebloemde setjes of die zwart witte niet in een grote maat? Ook grote maten dames willen graag een " geheimpje" onder hun kleding. Maar dat hoeft nu ook weer geen dirty secret te zijn. Ik ben trouwe klant vanaf het begin en koop 4-6 stellen per jaar, maar de lol is er vanaf.
Beoordeling melden
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Hun fout en geem medewerking

Ik had 2 bestellingen met dezelfde artikelen. Bij de ene besteling ging 20% korting vanaf. Ik kreeg een bericht dat 3!!! artikelen niet meer vooorradig waren uit één bestelling (maar geen ramp dacht ik, want ik had dezelfde artikelen in die andere bestelling). Nu hebben ze de goedkoopste 3 artikelen administratief geretourneerd. Ik stuurde een mail met de vraag om de duurdere te retourneren, maar dat kon niet. Ik betaal nu dus meer voor hetzelfde produkt, terwijl ik de goedkopere ook had. Ik vind dit niet klantvriendelijk. Ben voor het eerst klant, maar klantenbinding vind ik dit niet echt van Sapph.
Beoordeling melden
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Oplichters

Bestelling duurde erg lang om aan te komen, weinig communicatie hier rondom heen (bijv een mailtje dat de bestelling vertraagd is zou fijn zijn). Vervolgens is mijn bestelling incompleet en zou ik geld van dat product wat mist terug krijgen. Nooit gehad. Mail gestuurd naar de klantenservice en nooit een reactie ontvangen. Ik beveel deze webshop absoluut NIET aan. Voelt namelijk als oplichterspraktijken… De reden dat ik 2 sterren heb gegeven ipv 1, is omdat de 2 producten die wel zijn geleverd, goed zijn.
Beoordeling melden
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bezorging onvoldoende

Over de kwaliteit van de bestelde spullen kan ik nog niets zeggen, maar over de bezorging wel. Het duurde een week voordat er uberhaupt over bezorgen gesproken werd. Vervolgens komt er een dag van te voren eindelijk een geschatte bezorgtijd tussen 8.30 en 21.30u. Gelukkig heb ik een pakketbox naast de deur hangen waar het makkelijk in zou moeten passen. Helaas is het daar niet in gedaan, maar krijg ik binnenkort te horen waar ik het alsnog zelf mag komen ophalen. Ik ben hierover dus ontevreden...
Beoordeling melden
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering is heel erg traag, klantenservice slecht bereikbaar

Levering is heel erg traag, deel van de 1e bestelling (ik heb er 2 gedaan in 1 week) bleek uitverkocht, kan gebeuren. Bij de 2e levering echter miste 1 bh, zonder verdere mededeling en terwijl (deze dagen) later nog steeds online op voorraad staat. Contact leggen met Sapph gaat heel erg moeizaam; ruim 20 minuten in de wacht gezeten en geen directe oplossing want de telefoniste is alleen alle telefoontjes aan het opnemen… Reactie op mail komt ook maar niet.
Beoordeling melden
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beetje vreemd, 2 dezelfde bestellingen tegelijk ontvangen, maar in totaal verschillende dozen (qua kleur etc) . Ik had ook een tekst ingevuld op de site in een ruimte daarvoor bestemd, 'for your Birthday', maar zie niets bijzonders daarvan terug in vorm van kaartje of cadeauverpakking ofzo... waarom wordt er dan naar gevraagd?? Ik vraag me beetje af met wie ik nou zaken heb gedaan.... Geen Saph logo op doos of op factuur. Wel echte artikelen...
Beoordeling melden
6 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dat als je iets wil omruilen in een andere maat je het eerst moet retouneren en dan opnieuw het artikel moet bestellen plus extra vezendkosten die daar dan bij komen. En het geretourneerde artikel duurt dan nog 15 werkdagen voor je het geld weer kan ontvangen. Ik heb over deze kwestie gebeld maar die meneer kwam mij in niets te gemoed. Ik vind dit een hele slechte zaak. En denk dat ik hierom niet meer iets ga bestellen groetjes macky.
Beoordeling melden
Antwoord van Sapph.com
7 aug 2023
Bedankt voor je review. Helaas kan er bij ons niet geruild worden. Als je een nieuwe maat wilt bestellen dien je deze inderdaad zelf opnieuw te bestellen. Hier zitten eventueel kosten aan verbonden als je niet onder de 65 euro zit. Liefs, team SAPPH!
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Tevreden met ruimte voor verbetering

De site was duidelijk en overzichtelijk. Het minimum bestelbedrag voor gratis verzending leek in mijn geval niet te kloppen. Daarbij duurde het vrij lang (anderhalve week) voordat mijn pakket geleverd werd; in de tussentijd vond er geen communicatie plaats. Een mailtje met 'Hou vol, je bestelling komt eraan' was in dit geval fijn geweest en scheelt de klantenservice misschien vragen vanuit klant. Pakket is goed geleverd en compleet!
Beoordeling melden
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Communicatie ronduit slecht, voorraad niet op orde, zo lijkt het...

Je wordt niet op de hoogte gebracht over t feit dat ze flinke vertragingen opgelooen hebben met de feestdagen, in mijn geval wacht ik nu al meer dat 2wk en nog steeds geen teken van leven. Ben zelf gaan mailen, waar je dan n antwoord op krijgt, maar ook over t verloop van de bestelling hoir je verder niks! Over 2wk ga ik op vakantie, hopelijk i s mijn bikini dan binnen en is ie goed.. intussen maar naar wat anders uitkijken..
Beoordeling melden