Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.comReviews

Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
 Bij Sapph.com kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor Sapph.com

572 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

21 jul. 2022
Fijne producten. Door gebruik van verschillende materialen zit er nog weleens verschil tussen de maten omdat het ene materiaal net wat meer rekt of wat soepeler valt als het andere. XL in string of short kan erg verschillend vallen. Vaak geen XXL in het assortiment. Badpakken vallen erg kort. BH -bandjes zijn soms ook wat aan de korte kant. Maatlabels zijn na een tijdje niet meer leesbaar. Maar verder hebben jullie producten voor mij een fijne pasvorm. Beugels prikken niet, materialen schuren niet.

26 apr. 2022
Slechte service. Op 7 april besteld, zou dezelfde dag verzonden worden conform de website. Was helaas niet het geval, nu kan het drukker zijn dus heb ik 11 april 2022 gebeld waar mijn bestelling bleef. Mijn bestelling was nog niet verzonden en 1 BH bleek niet op voorraad te zijn, kan gebeuren. De volgende dag werd mijn bestelling bezorgd, echter met een foutieve BH. Hierover gemaild, geen reactie. Zodoende gebeld en de klantenservice zou de volgende dag mij terugbellen om door te geven of de juiste BH welke ik besteld had nog op voorraad was. Volgende dag niks gehoord, zelf gebeld en was nog niet bekend. Klantenservice zou het nogmaals navragen. Daarna kreeg ik op 14 april 2022 een mail dat de BH nog op voorraad was en die dag nog verzonden zou worden. GEEN Track&Trace ontvangen dus maar weer bellen. Bleek het geleverd te zijn bij een pakketshop terwijl ik gewoon aanwezig was. Daarnaast was de medewerker de terugbetaling "vergeten" door te zetten voor de BH welke niet op voorraad was, weer voor moeten bellen. Ook een andere BH geretourneerd, zal wel weer 4 weken duren voordat je daar je geld voor terug hebt of weer 300x voor moeten bellen. Bijna 2 weken en heeeel veel telefoontjes verder, mijn ongenoegen laten blijken bij de klanten"service" maar kunnen geen compensatie geven. Ontzettend slecht en geen service naar klanten toe terwijl ik zelf constant erachter aan moet gaan, mag je niet verwachten van zo'n groot bedrijf. Erg slecht en niet aan te raden, een vaste klant zijn jullie in ieder geval kwijt.

Beoordelingen voor Sapph.com

Hele fijne medewerkers Ze weten waar ze het over hebben en luisteren echt naar je. Hierdoor komen ze met advies waar je zelf niet aan denkt. Wil je liever rond kijken kan dit zonder dat ze je zullen storen
Antwoord van Sapph.com
Bedankt voor je review. Super lief om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Liefs, team SAPPH!
De artikelen zijn goed. Maar BH Toulouse heeft betere gebruiksaanwijzing nodig! Als je alleen woont, kun je de bandjes nooit zo krijgen als op de foto staat!!
Antwoord van Sapph.com
Bedankt voor je review. Wij zullen je feedback meenemen. Liefs, team SAPPH!
Binnen een dag kwam het al thuis en alles netjes verpakt en super blij met wat ik had besteld. Kwalitatief zo mooi en alles netjes. Ben heel blij.
Antwoord van Sapph.com
Bedankt voor je review. Super fijn dat jouw bestelling snel is geleverd en alles goed is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Liefs, team SAPPH!
4 jan. 2023
De klant op de hoogte stellen als een bestelling door, wat voor reden dan ook vertraagd is. Nu zit ik een week te wachten zonder duidelijkheid.
4 jan. 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertraging. Momenteel hebben wij helaas een storing. Wij hopen dat dit zo snel mogelijk is verholpen. Wij zullen je even per mail op de hoogte houden. Liefs, team SAPPH!
11 jan. 2023
Alles was van begin bestellen tot aflevering perfect geregeld.geleverde producten voldeden uitstekend wat ik al gewend was.
12 jan. 2023
Bedankt voor je review. Super fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Liefs, team SAPPH!
3 jan. 2023
Snelle verzending en fijne BH’s. Een keer iets besteld wat niet voorradig was. Kreeg vlot geld retour.
4 jan. 2023
Bedankt voor je review. Fijn dat je bestelling snel geleverd is. Excuses dat een artikel niet meer op voorraad was. Wij hopen je snel terug te zien bij ons in de webshop. Liefs, team SAPPH!
van B V.
Snel verzonden, keurig verpakt en goede kwaliteit. Leuke BH's voor grote maten met kleine omvang.
8 jan. 2023
Door een storing is de zending al anderhalve week onderweg . Maar nu nog steeds niks binnen.
12 jan. 2023
Bedankt voor je review. Ik heb even voor je gekeken en zie dat je pre order artikel hebt besteld. Hierdoor wordt jouw bestelling verstuurd zodra deze compleet is en kan de levertijd iets langer duren. Zodra je bestelling is verstuurd, ontvang je de trackinglink. Liefs, team SAPPH!
8 jan. 2023
Zending zou wat later komen...viel reuze mee. Prachtige pasvorm zeg! Zit onwijs aangenaam.
12 jan. 2023
Bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aanwinst. Liefs, team SAPPH!
15 jan. 2023
Het was precies zoals ik verwachtte. Goed verpakt en optijd geleverd. 👍👍
Antwoord van Sapph.com
Bedankt voor je review. Fijn dat je bestelling snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met de bestelling. Liefs, team SAPPH!
15 jan. 2023
Snelle levering, zoals altijd. Prachtige set, in een super mooie kleur.
Antwoord van Sapph.com
Bedankt voor je review. Super fijn om te lezen. Veel plezier met je nieuwe aankopen. Liefs, team SAPPH!
Overzichtelijke site, vlotte afhandeling en bij vragen snelle reactie.
1 jan. 2023
Je wordt op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling verloopt.
4 jan. 2023
Bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop. Liefs, team SAPPH!
8 jan. 2023
Ik ben tevreden met mijn bestelde lingerie.Erg mooie kwaliteit
12 jan. 2023
Bedankt voor je review. Super fijn om te lezen. Veel plezier met je bestelling. Liefs, team SAPPH!
Altijd perfecte pasvorm en een leuke twist aan de uitvoering !
11 jan. 2023
Het is goed geregeld en de bestelling komt goed aan
12 jan. 2023
Bedankt voor je review. Fijn dat alles goed is gegaan. Hopelijk heb je er veel plezier van. Liefs, team SAPPH!
8 jan. 2023
Product is goed Verzending en communicatie minder.
12 jan. 2023
Bedankt voor je review. Wij zullen je feedback meenemen. Hopelijk heb je alsnog veel plezier van je bestelling. Liefs, team SAPPH!
De makkelijke manier van bestellen en retourneren
Antwoord van Sapph.com
Bedankt voor je review. Fijn om te lezen. Hopelijk zien wij je snel terug. Liefs, team SAPPH!
Bestelling liep nu vlekkeloos , mooi setje ook.
Snelle bezorgservice van fijne kwaliteit bh's.
Antwoord van Sapph.com
Bedankt voor je review. Fijn dat je de bestelling snel hebt ontvangen. Wij hopen dat je er veel plezier van hebt. Liefs, team SAPPH!