Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.362 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

3 mrt 2024
Na problemen van verleden jaar. Waarbij alles uiteindelijk is opgelost. Was niet meer van plan om iets bij Sapph te bestellen. Omdat ik nog een kortingsbon had die bijna verliep toch nog 1 bh besteld. Nu was die er in 5 dagen. Wat prima leverings tijd is. Hoop dat hiermee de problemen van verleden jaar zijn opgelost

Fijne mooie lingerie

Goede aanbiedingen, waardoor fijn winkelen is. Kwaliteit goed en mooi. Maten van ondergoed, bij alle afwijkend, waardoor soms lastig te bepalen is welke maat je nodig hebt.
Complete set voor €25. Omdat de verzending wat lang duurde was ik even bang dat ik was opgelicht, maar alles netjes ontvangen en goede kwaliteit
NK
Natasja K.
Eindhoven
Goede kwaliteit,levering binnen een week.
Alles prima verlopen
FH
Francis H.
Purmerend
Mooie lingerie

Super, maar geduld wordt gevraagd

De artikelen zijn fantastisch. De verzending duurde lang en de klantenservice was niet telefonisch bereikbaar. Dat gaf een vreemd gevoel
14 jan 2024

Goede kwaliteit, maar verzending onduidelijk

Het duurde lang voordat het pakket verzonden werd en daarover werd je niet echt op de hoogte gehouden. Contact met de klantenservice was onmogelijk. Uiteindelijk na meer dan een week werd het pakket wel verzonden en kreeg je een track en trace code, maar het zou fijn zijn als je na bestelling een bericht krijgt hoe lang verzending ongeveer gaat duren. Kwaliteit van de producten is overigens top!

Levering

Hoi, niet dat ik wil zeuren.... Maar het duurde wel heel lang voordat ik bericht kreeg over de verzending van mijn bestelling, was fijn geweest als ik eerder een track en trace had gehad, had ik niet erachter heen hoeven bellen, beetje jammer. Maar bestelling uiteindelijk ontvangen, thnx!🌺

mooie aanbieding, goede kwaliteit verhouding

Was een mooie aanbieding en daardoor goede prijs kwaliteit verhouding. Verzending duurde wat langer maar we zijn tegenwoordig ook wel erg verwend met hele snelle verzending 🤓 product was er ongeveer na een week. Maat valt goed, producten dragen comfortabel.

Mooie bh', lamge leveringstijd

De bh's zijn mooi, maar de levering duurde echt heel lang. Er was ook geen contact oid. om aan te geven dat het zo lang duurt. Dat vond ik jammer. Toen ik zelf belde, wel een heel vriendelijke vrouw aan de telefoon.

Bestelling goed ontvangen.

Na veel slechte berichten was ik er bang voor. Mijn bestelling kwam wel wat later maar na 1,5 week wachten toch binnen. Alles netjes verpakt en pasvorm is super.
RH
René H.
Oude Pekela

lekkere strakke pasvorm

levering niet echt supersnel en maatvoering wat aan de kleine kant waardoor ik eerste zending terug moest sturen, waarvan ik het geld nog niet terug heb.
6 jan 2024

Mooie en goede kwaliteit

Super mooie en goede kwaliteit lingerie! Goede pasvorm. De bezorging duurde ongeveer 2 weken. Alles was netjes ingepakt, ik ben erg tevreden en blij!
Pasvorm en uiterlijk echt heel blij mee, levering en de info daar omtrent iets minder tevreden over. Maar als je geen haast hebt , top dus