Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

Geleen

Snellere levering, ik wacht al dik 12 dagen op 2 pakketjes

Snellwre levering
niet geleverd

Hoe kan ik beoordelen als bestelling niet is ontvangen????

Er wordt mij gevraagd een bestelling te beoordelen die ik nog steeds niet heb ontvangen. Gemaild met de vraag naar Sapph hoe het met de bestelling ervoor staat. Ik krijg geen reactie terug. Dus nee, qua communicatie met de klant niet tevreden.

na 2 weken en meerdere emails nog niks ontvangen

Ik heb mijn bestelling op 29 december geplaatst, op 5 januari een emailtje gestuurd en ik kreeg een heel vaag en onprofessioneel mailtje terug. Ik heb 9 januari nog een emailtje gestuurd en daar is nog niet op gereageerd, ik heb alle begrip dat het druk is bij Sapph met de klantenservice maar ik vind het niet netjes hoe er met mijn bestelling is omgegaan, ik heb nogsteeds geen duidelijk antwoord of inzicht wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Heel jammer dit want ik hoorde zoveel positieve dingen over Sapph. Ik heb nogmaals alle begrip dat het druk is maar ik vind niet dat je zo met klanten om hoort te gaan.
30 dec 2023
Het was echt mijn slechtste online bestelervaring in tijden. Komen hun beloftes niet na: niet binnen 24 uur verzonden, geen pro-actieve communicatie over de verzending, reageren niet op e-mails. Pakket deed er megalang over om overgedragen te worden aan Post NL en het lag allemaal aan Black Friday, in december. YEAH right. Wat een amateurs. Laatste keer hier besteld, raad iedereen aan dit bedrijf links te laten liggen, failliet er mee.
Sapph is niet meer Sapph. Slechte service, niet meer de producten bijv boxershorts van Sapph dat is een ander merk geworden. Je moet €3,95 betalen om te retourneren want je kan niet omruilen voor een andere maat. Als je belt zijn ze niet bereikbaar. Kortom ik koop er nooit meer wat.

Geen bestelling ontvangen en geen contact

Ik heb nog geen bestelling ontvangen (4 jan besteld) en geen reactie ontvangen op mijn verzoek om het geld terug te storten. Helaas geen contact mee te krijgen. Nu ben ik mijn geld kwijt en heb ik er niks voor terug gekregen.
Bestelling geplaatst op 28 dec Nog steeds geen update Online gezien dat veel mensen met hetzelfde kampen..zelfs sinds november Geen reactie op emails, telef niet bereikbaar Wel betaald! Wat slecht, dit!
Duurde lang voordat bestelling kwam en daarbij niet telefonisch te bereiken, via mail geen reactie gekregen (alleen standaard berichtje dat ze het druk hebben)
De levering duurt verschrikkelijk lang net als de terugbetaling. Je ontvangt een mail dat je binnen 15 werkdagen je geld ontvangt. Ik wacht er nog op 🤔.

Slechte levering en retour betaling

Heb artikelen retour gestuurd 4-12-23 heb nog steeds mijn geld niet retour en mijn bestelling van 29-12-24 heb ik nog steeds niet binnen!

Nooit meer

Geen informatie gekregen over mijn bestelling. Inmiddels 12 dagen verder en niks ontvangen. Ook klantenservice reageert niet op de mails
Ik heb op 28 dec een bestelling gedaan en 9 januari is deze pas verzonden. Terwijl op d'r website een andere levertijd beloofd werd.
14 jan 2024

Slechte klantenservice en leveringstermijn

Ik belde waar mijn bestelling bleef die plots verzonden kon worden. Daar ik op vakantie ging vroeg ik om expres levering waar ik zelf extra kostem voor wilde betalen. Ik zou er nog over gemaild worden en toen ik belde daar dat niet gebeurde stond er een bamdje op daten van 14 tm 16 bereikbaar is maar mooi niet. Zonder nieuwe lingerie dus op vakantie.... erg teleurgesteld
30 dec 2023

Incomplete bestelling.

Bestelling gedaan. Na 5 dagen kreeg ik een mail dat de bestelling vertraagd was. 10 dagen na het mailtje maar eens gemaild met de klantenservice wat de status is. Helaas geen reactie, wel de volgende dag mail dat de bestelling is overgedragen aan pakketdienst. Bij binnenkomst bleek bestelling niet compleet en deels niet meer leverbaar...... stuur dan niks.
Op 1 januari een bestelling gedaan, nogsteeds niet binnen. 9 januari een mail gestuurd met de vraag wat de status is van mijn bestelling, tot op heden ook nog niks van gehoord. Op de website staat dat het druk is en langer kan duren, maar ook niet reageren op contact met de vraag op een statusupdate is erg slecht

Geen order ontvangen

Bestelling gedaan en betaald. Na 8 dagen nog geen bestelling en nog geen track and trace ontvangen.2x gemaild en krijg als bericht terug dat het druk is in het magazijn. Bericht gestuurd dat ik nog niets heb ontvangen en dat ik mijn geld terug wil. Nog geen bestelling en nog geen geld terug.