Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

Wederom mail over vertraging. Jullie verkopen mij iets dat niet op voorraad is en nu dus te laat voor Sinterklaas. En ik krijg een tegoedbon...pfff
7 okt 2023

Slechte service

Besteld, en na een week pas een bericht krijgen dat het niet op voorraad is en al een tijd aan t wachten op mijn geld wat teruggestort moet worden
Heb mijn bestelling niet ontvangen 😡 Is ergens anders afgeleverd en heb nog niets van ze vernomen.. Helaas vooruit betaald en wil mijn geld terug.
16 dec 2023
bestel set van bh en slip, bh is kennelijk niet meer op voorraad. Sturen ze alleen slip. Vervolgens zijn de retourkosten voor rekening van mij.
Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik belde erover en zou gemaild worden. Nog steeds niets ontvangen en gehoord.
30 dec 2023
Drama: bezorging niet binnen 24 uur, geen communicatie, pakket deed er ontzettend lang over bij Post NL. Nooit meer Sapph.
Slecht vorige x 5 weken moeten wachten op mijn geld en nu is het 2 wk geleden dat ik besteld heb en heb nog niks ontvangen.
slechte tot geen communicatie of reactie op gestuurde mails. zeer lange levertijd. en de producten zijn kwalitatief slecht
26 sep 2023
Nog steeds geen bestelling ontvangen. Wordt steeds aangegeven dat het onderweg is maar nog niet ontvangen door bezorger.

Nog steeds niet ontvangen

Ik kan de producten nog niet beoordelen. Ik 2 weken geleden een bestelling gedaan maar deze is nog niet eens verzonden.
26 sep 2023

Duurt te lang

21 september melding dat bestelling klaar is voor verzending 26 september nog steeds niet verzonden. Dat is niet best

Bestelling niet ontvangen.

Ik heb mijn bestelling na 13 dagen nog steeds niet ontvangen. Terwijl ze adverteren met de volgende dag verzonden.
23 nov 2023
7.90 euro kwijt om iets te passen. Ik die nooit iets online bestel. Eerste kennismaking met Sapph.. Nooit meer!
23 aug 2023
De bestelling enige tijd terug geretourneerd, maar nog steeds het vooraf betaald bedrag niet retour gekregen
Antwoord van Sapph.com
24 aug 2023
Hi Marlyn, Ik heb je hierover een mail gestuurd. Liefs Team Sapph!
22 mei 2023
Maat klopt voor geen meter en ik wacht al heel lang op me geld. Jammer dat er geen afterpay mogelijkheid is
Antwoord van Sapph.com
23 mei 2023
Hi Desteny, Jammer dat de maat tegenvalt, In onze voorwaarden staat vermeld dat wij bij retouren binnen 15 werkdagen terugbetalen. We nemen je tip over afterpay mee in ons volgende overleg. Liefs Team Sapph!
1 okt 2023
Ik heb nog niks gehoord of ontvangen. Inmiddels al mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft.
de bestelling ook daadwerkelijk leveren
11 okt 2023
Producten bestellen en betalen die achteraf niet op voorraad zijn. Lang wachten op het geld retour
20 okt 2023
Producten niet leverbaar geld nog steeds niet terug. En ben benieuwd hoe het gaat verrekenen
Reageert niet op mail. Bestelde artikelen worden niet geleverd. Op vragen komt geen antwoord.