Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

21 jan 2024
Verzending duurde erg lang. Vervolgens verkeerde broekje gekregen. Mail gestuurd, nooit iets gehoord maar omdat het 70% korting was maar gewoon opnieuw besteld. Wel mooie producten!

Bh super maar je moet er bijs mee hebben

Bestelling prima, bh ook van goed qualiteit aleen service/ hup service is best wel slecht. Er was wat mis gegaan met de bestelling nooit wat van weer gehoord jammer.
JH
Joyce H.
Lelystad

Nog steeds niks ontvangen

Op dit moment heb ik nog niks ontvangen, ook geen verzendbericht. Dus ik baal hier enorm van. Op 28/12 besteld en het is nu 9/1.
13 jan 2024

Trage verzending

Na 10 dagen werd het pakket pas verzonden en na 11 dagen had ik het pas binnen. Daarnaast ontbrak 1 van de 7 artikelen
3 feb 2024
Bestelling gedaan op 23 jan 2024 en nog niets binnen en geen informatie van Sapph.......
1,5 week geleden bestelling geplaatst, nog geen enkel bericht ontvangen.
Wacht al een poos op mijn bestelling
Bestellen duurde bijna 2 weken!
4 feb 2024
Verzending duurt veel te lang
Te lang gewacht op bezorging.
8 okt 2023

Hun fout en geem medewerking

Ik had 2 bestellingen met dezelfde artikelen. Bij de ene besteling ging 20% korting vanaf. Ik kreeg een bericht dat 3!!! artikelen niet meer vooorradig waren uit één bestelling (maar geen ramp dacht ik, want ik had dezelfde artikelen in die andere bestelling). Nu hebben ze de goedkoopste 3 artikelen administratief geretourneerd. Ik stuurde een mail met de vraag om de duurdere te retourneren, maar dat kon niet. Ik betaal nu dus meer voor hetzelfde produkt, terwijl ik de goedkopere ook had. Ik vind dit niet klantvriendelijk. Ben voor het eerst klant, maar klantenbinding vind ik dit niet echt van Sapph.

Levering is heel erg traag, klantenservice slecht bereikbaar

Levering is heel erg traag, deel van de 1e bestelling (ik heb er 2 gedaan in 1 week) bleek uitverkocht, kan gebeuren. Bij de 2e levering echter miste 1 bh, zonder verdere mededeling en terwijl (deze dagen) later nog steeds online op voorraad staat. Contact leggen met Sapph gaat heel erg moeizaam; ruim 20 minuten in de wacht gezeten en geen directe oplossing want de telefoniste is alleen alle telefoontjes aan het opnemen… Reactie op mail komt ook maar niet.
8 okt 2023
Beetje vreemd, 2 dezelfde bestellingen tegelijk ontvangen, maar in totaal verschillende dozen (qua kleur etc) . Ik had ook een tekst ingevuld op de site in een ruimte daarvoor bestemd, 'for your Birthday', maar zie niets bijzonders daarvan terug in vorm van kaartje of cadeauverpakking ofzo... waarom wordt er dan naar gevraagd?? Ik vraag me beetje af met wie ik nou zaken heb gedaan.... Geen Saph logo op doos of op factuur. Wel echte artikelen...
6 aug 2023
Dat als je iets wil omruilen in een andere maat je het eerst moet retouneren en dan opnieuw het artikel moet bestellen plus extra vezendkosten die daar dan bij komen. En het geretourneerde artikel duurt dan nog 15 werkdagen voor je het geld weer kan ontvangen. Ik heb over deze kwestie gebeld maar die meneer kwam mij in niets te gemoed. Ik vind dit een hele slechte zaak. En denk dat ik hierom niet meer iets ga bestellen groetjes macky.
Antwoord van Sapph.com
Bedankt voor je review. Helaas kan er bij ons niet geruild worden. Als je een nieuwe maat wilt bestellen dien je deze inderdaad zelf opnieuw te bestellen. Hier zitten eventueel kosten aan verbonden als je niet onder de 65 euro zit. Liefs, team SAPPH!
8 okt 2023
bestelling na een week nog niet geleverd omdat 1 artikel niet voorradig is. eerder meegemaakt kreeg een bericht dat het niet voorradige artikel werd geannuleerd en had toen binnen 1 dag geld terug. nu zelf contact moeten opnemen om erachter te komen dat 1 artikel van de 4 er niet is en dat ze daar op wachten. als het goed is krijg ik de artikelen die wel voorradig zijn toegestuurd en het andere wordt na geleverd

Milieuvervuilers

Ze zeggen aan het milieu te denken, vervolgens krijg je alles in een plastic zak en 3 a4tjes waar niks op staat. Ook kan je je bestelling niet afhalen als je dit zelf vraagt, maar wel afleveren? De klantenservice medewerksters zeggen allemaal wat anders. Ook wordt er na een klacht geen oplossing aangeboden. Nu maar hopen dat de setjes die ik besteld heb niet snel kapot gaan zoals ik soms hier voorbij zie komen.
23 nov 2023

Goede producten, slechte service

Ben altijd fan van de artikelen van Sapph maar de klantenservice is echt beneden maats. Heb eerst netjes 15 werkdagen op een terugbetaling gewacht maar zijn inmiddels 24 werkdagen verder en maar één van mijn twee bestellingen heb ik vandaag een betalingsbewijs van gekregen uit de klantenservice. Zou toch en niet ruim een maand (als je weekenden mee rekent) moeten duren voor je je geld terug hebt!
SB
Simone B.
Schinveld
3 okt 2023

Actie 1 plus 1 gratis

Bij de actie 1 plus 1 gratis heb ik fout gemaakt. Dus maar 1 BH en 1Slip ontvangen. Gebeld en e- mail gestuurd. Kon niet meer veranderd worden. Dat snap ik. Maar toch een stukje klantvriendelijkheid gevraagd. Toen vertelde de medewerker dat het in de voorwaarden stond. Snap ik ook. Maar helemaal geen tegemoetkoming. Ik heb moeite om dit te begrijpen. Dus weet niet of ik nog iets bestel
3 okt 2023
Er is dus gebleken dat de webshop de voorraad niet goed bijhoudt. Nadat ik een bevestiging had ontvangen dat de producten geleverd gaan worden, krijg ik pas bericht dat er een aantal zaken toch niet op voorraad waren en dus niet geleverd worden. Het bedrag wordt wel terug gestort maar nu heb ik geen complete set lingerie. Dus eigenlijk ben ik niet blij met mijn bestelling.