Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

Waardeloze service

Een flinke bestelling gedaan. Week later nog niets gehoord. Geen contact te krijgen. Reageren nergens op , wel elke dag 2 mailtjes met nieuwe aanbiedingen. Telefoonlijn ligt eruit. Geen idee of ik mijn bestelling ooit nog ga krijgen. Lees berichten van mensen die meer dan een maand geleden besteld hebben en ook nog niets in huis hebben , dus ben er bang voor
5 okt 2023

Kwaliteit shop erg achteruit

Er gaat bij bijna iedere bestelling wel iets mis. De ene keer ontbreken er producten, dan klopt de omschrijving weer niet op de website en dan krijg je een week later weer een bericht dat het item wat je hebt besteld niet op voorraad is. Nu maar weer afwachten of we ons geld terug krijgen want dit gaat ook nog wel eens mis
5 okt 2023
Mijn Maat is steeds uitverkocht. Als er een actie is 1 en 1 gratis, hebben ze er ineens 1 in mijn Maat , daarom die ene besteld plus een maatje kleiner en ook betaald. Na een week gevraagd waar de bestelling blijft. Kan het nog weken duren voordat het komt. Is niet meer op voorraad??

Black fryday

3 van de 4 binnen gehad.geld nejtes terug gestort gekregen. En een beschimmelde bh gekregen. Gemaild en ik kreeg een nieuwe toe gestuurd. Helaas was dit weer een hele andere maat. Toen was ik er klaar mee... Ik denk dat ze wat slordig waren door de drukte , jammer
19 jul 2023
Producten zij degelijk en mooi. Alleen jammer dat ik een aantal keer besteld heb voor mijn vrouw met aangegeven het een cadeau is met een tekst erbij. En dan komt het gewoon in een doos aan met de originele plastic verpakking zonder de boodschap erbij.
Antwoord van Sapph.com
25 jul 2023
Bedankt voor je review. Wij zullen je feedback doorzetten naar ons e-com team. Liefs, team SAPPH!
19 jul 2023

maat voering Sapph Minerva klopt niet.

maat voering Sapph Minera klopt niks van. Draag al jaren van het merk Sapph maat 80D maar deze x heb ik 3 x dezelfde bh moeten laten versturen voordat ik de juiste had, zou bijna denken dat er een verkeerd label in de bh`s zaten die niet paste.
Antwoord van Sapph.com
25 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer dat de bh niet naar wens was. Misschien dat je via deze link je even kan opmeten en kijken op welke maat je dan komt: https://www.sapph.com/nl/fitting-lingerie.html Als je hier verder vragen over hebt, neem dan gerust contact met ons op. Liefs, team SAPPH!
6 okt 2023
Online meerdere bh's besteld waarbij ik na het verzenden van het pakket pas een bericht kreeg dat ze niet te leveren waren. Dit zou tijdens de bestelling aangegeven moeten worden, nu moet ik wachten op teruggave van mijn betaling
18 okt 2023

Service slecht

Produkt prima. Maar ze maken een fout bij je bestelling. Dan kan je het terug sturen. Maar moet je het produkt opnieuw bestellen. Waardoor je in ene verzendkosten moet betalen en de korting niet krijgt die je eerst wel had
4 okt 2023

Mist product tijdens levering

Bij levering misten er een product. Heb gebeld,bleek dat hij uitverkocht was en niet meer leverbaar. Heb mijn geld terug gekregen. Erg jammer dat hier geen communicatie over geweest is.
Bestelling leveren volgens aankoop. Alweer pakket met maar 1 product ontvangen ipv 3. Lang moeten wachten op geld terug en paar x om moeten vragen. Jammer produkten zijn goed.
Bestelling eind november gedaan en deze nog steeds niet ontvangen. Herhaaldelijk contact gehad word je afgescheept met een kortingsbon van 10 euro op mijn volgende bestelling.
Nog steeds niets binnen. Begrijp wegens drukte dat het wat langer duurt. Maar 17 dagen voor de Sint besteld en helaas. Wel netjes naar bellen en mail een kortingsbon gehad.
22 okt 2023

Geen reactie op email

Ik heb meer dan een week geleden een email gestuurd om te vragen of ik mijn bestelling kan ruilen, maar behalve ontvangstbevestiging geen enkele reactie gehad.
JM
jp m.
Bergen Op Zoom

besteld maar toch uitverkocht

bestelling geplaatst maarna een paar dagen een mail dat t uitverkocht was. wel netjes geld terugggestort gekregen, maarr toch weel teleurgesteld
Verzending vertraagd en niet compleet. Tor nu toe nog geen reactie en telefonisch zijn ze niet bereikbaar wegens storing al meerdere dagen.
13 sep 2023
Retour gestuurd en aangekomen op 4 september, nog steeds niet verwerkt en kan 14 werk!!dagen duren (dat is 3 weken!!!) Echt belachelijk.
24 dec 2023

Langzame service

13 december de bestelling geplaatst en kreeg 19 december pas bericht dat het bij postnl was ontvangen. Ook reactie op de mail was laat
1 okt 2023
Helaas bestelling van iemand anders gekregen, na zelf contact te hebben gezocht retourlabel gekregen. Nu wachten op eigen bestelling
23 dec 2023
Late levering ongeveer 6 werkdagen ipv de volgende dag. Geen duidelijke communicatie. Op mijn 2e mail werd helemaal nier gereageerd.
15 nov 2023
Het zou fijn zijn als je antwoord op je mail krijgt over waar mijn bestelling blijft. 3 november besteld nu nog niets ontvangen