Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

De pyama zag er echt heel goedkoop uit, jammer hoor. Het was in de uitverkoop, normale prijs was: 99 euro, hoe dan!!
21 jan 2024
De verzending duurt erg lang. Heb op beide bestellingen ongeveer 10 dagen moeten wachten. Dat vond ik jammer.
6 jan 2024
Hele late verzending en verzendkng niet compleet. Nog geen reactie op mail naar klantenservice
3 feb 2024
Eerste bestelling verliep vlot Andere bestelling duurt langer nog niks
13 jan 2024
Lange levertijd en geen reactie op de mail
6 jan 2024
Verzendtijd en service

Matig

Meer dan een week gewacht op mijn bestelling. Nadat ik een mail stuurde werd het pakket meteen opgestuurd. Volgende dag een mailtje dat er een product niet meer op voorraad was en niet meer geleverd kan worden met een 'sorry mail'. De andere Bh aan de kleine kant, maar niet van plan op terug te zenden in verband met de retour kosten. Niet handig voor een lingerie winkel waarbij het belangrijk is om bh's goed te passen gezien elke bh anders valt.
26 nov 2023

Steeds minder tevreden

In het verleden goede ervaringen gehad met Sapph, vandaar nog 3 sterren. Laatste keer werd er een deel van mijn bestelling geannuleerd omdat de artikelen niet meer op voorraad waren, in de reviews las ik dat dit regelmatig gebeurt. De rest wordt dan wel toegezonden en het verschil wordt snel aan je overgemaakt, maar je hebt dan dus geen complete set. Ook heb ik de laatste 2 bestellingen een niet juist geproduceerd of beschadigd artikel ontvangen. De klantenservice lost dit opzich netjes op, maar het is wel weer gedoe. Tevens is het altijd gedoe met de retourportal, het nummer zoals je het moet invullen (PostNL of factuur nr) staat alleen juist op de doos en niet op de factuur. Het zou fijn zijn als Sapph een voorbeeld zou plaatsen onder het informatie icoon. Ook de ontwerpen waren (heel wat jaren terug) een stuk leuker. Misschien kunnen jullie de oude ontwerpers nog eens uitnodigen.
25 sep 2023

Grote maten geheimpjes

De leveringen duren te lang. Grote maten zijn er niet of nauwelijks, hoewel de reclames dat wel beloven. De laatste items en campagnes lijken wel voor een h.nkiet. Niet meer de fun en tikje sexy items die ik graag draag. Daarnaast....dezelfde bh maar dan in 10 kleuren....niet echt origineel Na de overname ben ik niet meer zo enthousiast. En waarom zijn die gebloemde setjes of die zwart witte niet in een grote maat? Ook grote maten dames willen graag een " geheimpje" onder hun kleding. Maar dat hoeft nu ook weer geen dirty secret te zijn. Ik ben trouwe klant vanaf het begin en koop 4-6 stellen per jaar, maar de lol is er vanaf.
Deze bestelling was binnen 3 dagen binnen heb op 23 November een bestelling gedaan maar nog NIETS ontvangen na 4 weken!!!!hele slechte zaak.....

Prima levering, slecht retourbeleid

Wat ik goed vond is de prima levertijd. Niet supersnel maar ik hoefde ook niet lang te wachten. Wat ik megasuf vind is dat een artikel per ongeluk niet op voorraad was, ik daar wel netjes een mail over krijg maar vervolgens niet het hele aankoopbedrag terug. Dat vind ik echt suf ik bestel dus nooit meer bij Sapph rechtstreeks
15 nov 2023

Voorraden niet accuraat

De actuele voorraad beter bijhouden als je als klant besteld. Op moment van bestellen van 't artikel voorradig, op 't moment dat Sapph 't verstuurd was 't uitverkocht. Moest achter m'n geld aan wat ze terug zouden storten. Dat kan zeker verbeterd worden.
12 sep 2023

Ontevreden over retourbeleid

Ik vind de manier waarop er wordt omgegaan met ruilen en retourneren niet klantvriendelijk. Er is sprake van een actie maar als je dan iets terugstuurt betaal je de volle mep ook als je bijv alleen de maat om wilt ruilen. De lingerie zelf is erg naar wens
De producten zijn heel goed, maar het verzenden is super slecht. Ik heb op 18 november wat besteld, maar dat is nog steeds niet verzonden op 30 november. En als je dan een mail stuurt hierover krijg je een standaard mail terug dat ze het druk hebben.
19 okt 2023
De materialen oogde en voelde fijn, de maatgeving klopte totaal niet. Prettig als ik een maat had kunnen ruilen om te passen. Nu zou ik opnieuw moeten bestellen. Weer niet handig met de nog niet gepaste slips. Ik zeg gemiste kans
21 sep 2023
Zeer goede producten. Mooie kwaliteit en goede pasvorm voor mij. Alleen als je iets retour stuurt moet je erg lang wachten voor je je geld terug heb. Ik wacht inmiddels meer dan 2,5 weken. Dit is naar mijn mening veel te lang.
28 aug 2023
Mijn maat is zelden op voorraad. Bestellingen worden pas na weken verzonden. Het wordt alleen slechter en niet beter. Helaas is er voor mij geen andere optie qua bh. Bij Sapph is de pasvorm dan weer wel uitstekend.
31 aug 2023
Oei, fijn om te horen dat de bhs goed zitten , jammer dat we je maat niet altijd op voorraad hebben , Heb je toevallig al contact gehad met ons hierover, dan kunnen we eens met je mee kijken ? Liefs Team Sapph !
6 jul 2023
De maten vallen elke keer verschillend uit! Eerder kon je blindelings je maar bestellen en paste het ook. Nu moet je gokken en dan nog kan het zijn dat je maat dus je normaal draagt niet past. Dit is erg jammer!
12 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer dat de maten steeds voor jou verschillen. Wij zullen je feedback doorzetten naar ons design team. Als je verder vragen hebt over jouw maat, neem dan even contact op met onze klantenservice. Liefs, team SAPPH!
23 nov 2023
Goede kwaliteit 1 was stuk geleverd die heb ik weggegooid geen zin aan rompslomp dus geen idee hoe de klantenservice is. Ben wel van mening dat dit gezien moet zijn, waarschijnlijk een retour gestuurd product.
28 aug 2023
Er wordt geadverteerd met een extra kortingscode. Leuk, maar die moet je nog handmatig invoeren. Dat heb ik tijdens de bestelprocedure over het hoofd gezien. Kon na betaling helaas niet meer rechtgezet worden.
31 aug 2023
Hi, wij hebben hierover al contact gehad. Liefs Team Sapph!