Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

Nette levering. Ik kon alleen mijn kortingscode nergens invoeren volgens mij... Dat was me niet duidelijk. Ook wilde ik een deel retourneren, dat moest via een link. Maar daar kreeg ik een foutmelding.
11 aug 2023
Bedankt voor je review. Je kan een kortingscode in je winkelmandje invoeren. Als je vragen hebt over een retourlabel aanmaken, mail dan even onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Liefs, team SAPPH!
5 jun 2023
Altijd zeer tevreden geweest over de maat. Laatste bestelling 2 beha.s omvang 70F, omvang te klein. Verpakking was al weg dus kon niet meer terug. Heel jammer. Al heel vaak gekocht bij Sapph.
6 jun 2023
Bedankt voor de review, Spijtig om te lezen van de te smalle bh,s Liefs team Sapph!
5 okt 2023
de uiteinden van de beugels prikken vaak in mijn oksel. Deze zouden beter verwerkt kunnen worden door ze in een pocket te laten stikken en wellicht door een beter afgeronde vorm te maken?
1 okt 2023
Bezorging duurde lang. Nadat ik via mail navraag heb gedaan, kwam nog niet een minuut later bericht dat pakket ingepakt en onderweg was. Verder alles goed geleverd volgens beschrijving
14 mei 2023
Makkelijk bestellen. Redelijk vlot geleverd. Retour duurt erg lang voordat je je geld terug hebt. 1 bh had een probleem maar dat is dan weer wel snel en netjes opgelost.
16 mei 2023
Bedankt voor je review. Zoals ook in onze voorwaarden wordt aangegeven , hanteren wij een binnen 15 werkdagen je geld terug. Wij doen ons best retouren zo snel mogelijk te verwerken. Liefs Team Sapph!

Bestelling goed ontvangen.

Na veel slechte berichten was ik er bang voor. Mijn bestelling kwam wel wat later maar na 1,5 week wachten toch binnen. Alles netjes verpakt en pasvorm is super.
23 dec 2023
Prima verpakt maar duurt even voordat het binnen is. Je gaat er bij a van twijfelen. Ook de verwerking van de retouren en je geld terug krijgen duurt lang helaas.
RG
Ria G.
venray
14 sep 2023

Klantenservice

De super snelle klantenservice. Vraagje via de mail en binnen dezelfde dag binnen enkele uren reactie. Pakt het probleem meteen aan en handelt het snel af. Top!
24 sep 2023

De artikelen zijn prachtig, maar...

De artikelen zijn prachtig. Als ze passen, wat meestal wel zo is, dan is het een feestje! Maar bij retourneren wacht ik heel lang op mijn aankoopbedrag retour.
15 aug 2023
Levering zeer vlot. Product prima, alleen was de maar niet goed. Dus daarom retour. Echter terugbetalen bij retour kan 3 weken... 15 werkdagen. Dat is te lang
17 aug 2023
Bedankt voor je review. Wij zullen je feedback meenemen. Liefs, team SAPPH!
15 jun 2023
Prima producten. Helaas moet ik de laatste bestelling retour gaan sturen omdat die maat anders valt dan de vorige bh van dit zelfde merk. Snelle verzending.
Antwoord van Sapph.com
Bedankt voor uw review, Dat zou niet moeten kunnen , wilt u dit duidelijk aangeven op uw retour formulier, dan kijken wij er intern graag naar. Liefs Team Sapph!
RH
René H.
Oude Pekela

lekkere strakke pasvorm

levering niet echt supersnel en maatvoering wat aan de kleine kant waardoor ik eerste zending terug moest sturen, waarvan ik het geld nog niet terug heb.
Heel mooie kwaliteit producten, de bezorging en levering had wat vertraging en daar werd niet over geïnformeerd. Dat kon wat mij betreft iets beter.
13 aug 2023
Het proces van artikelen terug sturen vind ik wat omslachtig en ik heb daarom de klantenservice gevraagd voor advies. Kost tijd voor beide partijen.
17 aug 2023
Bedankt voor je review. Wij zullen je feedback meenemen. Liefs, team SAPPH!
3 sep 2023
Zit goed. Alleen ervaring dat de plakrand in de cup snel los laat. Hierdoor al 3 bh's weg moeten gooien. Had gehoopt dat dat al veranderd was😬
7 sep 2023
Hi Tinkeke, Ik heb u een mail gestuurd. Liefs Team Sapph!
28 sep 2023
Goede produkten, eerlijke informatie, alleen liet de levering wat langer op zich wachten dan normaal. Verpakking als altijd perfect in orde.

Goed, maar terugbetaling retouren moet sneller

De producten waren in de sale leuk geprijsd vandaar mijn bestelling. Verbeterpunt is de terugbetaling bij retouren, dit duurt echt te lang.
1 jun 2023
Bedankt voor de review, Jou opmerking ivm retouren nemen we zeker mee , helaas gebeurt dat proces bij ons nog volledige handmatig,waardoor het soms wat lang lijkt te duren. Liefst Team Sapph
8 okt 2023
Alles is echt super goed , alleen merk dat als ik de lingerie was dat al die stof wat erop bewerkt is eraf gaat binnen een hele korte tijd
RH
René H.
Oude Pekela
mooie pasvorm, als je de goede maat kiest. Dus eerste zending weer teruggestuurd waarvoor ik nog steeds geen terugbetaling heb ontvangen
28 sep 2023
Bh's waren net wat te klein, dus teruggestuurd en maatje groter besteld. Maar ben al jaren erg tevreden over de Sapph BH' s en bikini's