Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

Doorgeven dat jullie merk Ultra Man een maat kleiner uitvalt. Ik had van Sapph altijd maat L en van Ultra Man heb ik XL!😊☺️ En nee ik ben niet dikker geworden,bestel de Sapph heren boxers nog steeds met maat L maar dan bij Bol.com
28 sep 2023
Voortreffelijke klantenservice,had bij de aktie 1 plus1 gratis waarschijnlijk niet goed gekeken of de tweede wel genoteerd was hierover gemaild en krijg als nog de tweede toegestuurd,dat noem ik nou service.
11 jun 2023
Goede service. Was even onduidelijkheid over de bezorging maar dat ligt volledig bij PostNL. Op mijn soms wat "bozere" mail is door Sapph netjes gereageerd en proberen ze het ook heel netjes op te lossen.
13 jun 2023
Fijn om te horen , Liefs Team Sapph!
BR
28 sep 2023

Mooie kwaliteit !

Ik heb zowel bikini als lingerie van Saph gekocht . Goede pasvorm voor grote maat 90 E. Wat wel fijn zou zijn is dat jullie de bikinibroekjes ook in groter maat dan mt 42 hebben. Verder zeer tevreden.
15 jul 2023
Klantenservice supervriendelijk en hebben voor mij hun uiterste best gedaan om een artikel op tijd voor me te verzenden om iets voor een bepaalde datum binnen te krijgen ,wat uiteindelijk ook gelukt is…
18 jul 2023
Bedankt voor je review. Super fijn om dit te lezen. Daar doen we het voor ;) Liefs, team SAPPH!
26 mei 2023
Goede duidelijke informatie informatie op de site, meteen doorklikken van bv naar BH naar bijbehorende steing/boxer heel fijn. Snelle levering en goed verzorgde verpakking.
1 jun 2023
Dat is fijn om te horen ,bedankt Liefst Team Sapph!
25 okt 2023
Ik ben een geduldig persoon maar de snelle bezorging was er fijn, ook na retourneren snel weer de juiste maat bezorgd gekregen. De setjes zijn er mooi en zitten heerlijk.
2 nov 2023
Mooie spullen snelle levering. Jammer dat ik steeds verzendkosten moet betalen. Een volgende keer bestel ik meer zodat ik in een zending verschillende maten kan proberen
WE
Wendy E.
Den Haag
6 aug 2023

Mooie comfortabele set

Besteld vlak voor mn vakantie, maar erg snel geleverd. Precies zoals wordt aangegeven bij aankoop. Doet wat het zegt. Set zelf is erg mooi en zit goed en comfortabel
11 aug 2023
Bedankt voor je review. Super fijn. Hopelijk heb je er veel plezier van. Liefs, team SAPPH!
31 okt 2023
Tevreden over de zitcomfort en materialen van de slip. Verder werd het ook vlug geleverd. Dat laatste ligt natuurlijk ook aan de koerier, of en wanneer deze levert.
21 jul 2023

Alles goed

Kwalitatief goede producten, makkelijk te navigeren site en goedverpakte levering keurig op tijd. Ik heb inmiddels 3 favoriete modellen en die zitten áltijd goed.
25 jul 2023
Bedankt voor je review. Liefs, team SAPPH!
GR
Giny R.
Maasluis

Fabulous !!

Ik ben fan van het model Fabulous van Sapph, heb er meerdere kleurtjes van. Deze bh’s zitten gewoon top en altijd ‘onzichtbaar’ onder wat strakkere shirtjes/tops.
11 aug 2023
Bedankt voor je review. Wat super! Dit model hebben wij elke collectie weer terug in een andere kleur of print. Liefs, team SAPPH!
8 nov 2023
Fijne webshop, makkelijk zoeken, snelle levering, goede kwaliteit stof en mooie bh's net zoals op de foto. Mooie prijs /kwaliteit en ik ga zeker vaker bestellen.
MG
Marja G.
Vlaardingen
10 okt 2023
De mooie aanbieding van 2 slips van de prijs van 1. En ze zijn zo mooi! En zitten heerlijk! Alleen jammer dat de zwarte in mijn maat niet voorradig waren.
24 nov 2023

Prima geregeld.

Telefonisch bereikbaar dat is al een pluspunt tegenwoordig en alles netjes geleverd en goede website. Mooie bikini's set in de sale gekocht TOP prijs ook.
Mooie bh set en bikini in de sale gekocht. Pakket werd snel en goed geleverd en de kwaliteit van de set en bikini is uitstekend! Ik ben er zeer blij mee!
22 sep 2023

Snel en correct leveren

tot nu toe altijd snelle en correcte leveringen. Voor het eerst verkeerde model geleverd gekregen, na retourzending direct juiste levering ontvangen.
3 dec 2023
Mooie lingerie heb er enorm veel van allemaal goede kwaliteit, goede klantenservice en geweldige acties. Goede pasvorm dus eigenlijk helemaal top👍🏻
12 nov 2023
Duidelijk en goed. Duidelijke website, makkelijk om artikelen te bestellen snelle levering. Bij retouren van artikel snelle en nette afhandeling.
14 aug 2023
Een mooi merk,met mooie lingerie,waar elke vrouw mooier van wordt. Maar ik ben een man ,die van dit soort mooie lingerie houdt. Dus vandaar!!!
17 aug 2023
Bedankt voor je review. Liefs, team SAPPH!