lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.459 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Lekker op mijn gemak op de site iets uitzoeken voor mijn kleinzoon, bestellen en dan vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, betreffende het pakket. En dan de vreugde van het uitpakken, als het in huis is. Dat is voor deze 64 jarige oma nog een feest. En mijn kleinzoon? Die komt geeneens aan zijn middagslaapje toe. Teveel moois, om zich mee te vermaken bij opa en oma. En nu ontving ik de speelgoedcatalogus... ik geniet nu al van de voorpret, om daar weer iets moois in uit te zoeken. En zo leuk, want er staat veel in, maar allemaal betaalbaar. Kortom, Lobbes vinden wij Top, en wij komen er graag terug.

ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde artikels. Ik ben eerder teleurgesteld in de klantenservice: een van de (reeds betaalde) bestelde artikels werd niet geleverd met de oorspronkelijke bestelling. Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden, want de situatie moest onderzocht worden. Verder werd ik mij via e-mail gezegd dat volgens de track and trace de bestelling werd geleverd en dat ik anders bij mijn buren moest checken. Toen ik het probleem via e-mail opnieuw uitlegde, werd mij gezegd dat volgens de gegevens het gewicht van het pakje klopte. Uiteindelijk heb ik foto's verstuurd en het pakje gemeten om te bewijzen dan het ontbrekende artikel onmogelijk in het pakje had kunnen passen. Het ontbrekende artikel werd alsnog opgestuurd en ik heb het inmideels goed ontvangen. Ik bestel echter regelmatig on line en zulke situatie waren mij al voorgekomen. Nooit eerder waren het 1 telefoontje, 3 mails en bewijsmateriaal nodig om tot een oplossing te komen. Ik kreeg het bijzonder onaangenaam gevoel dat de winkel naar manieren zocht om de verantwoordelijkheid voor hun fout op mij / op de postdienst door te schuiven of erger om te zeggen dat ik niet de waarheid sprak. Ik probeerde ook via de chat op facebook contact op te nemen: ik kreeg daar wel antwoord maar telkens uren na mijn eerst bericht (en nadat ik al via andere wegen contact had genomen). Als een chat-functie niet als chat kan gebruikt worden (wat ik begrijp, het is veel werk), best dat niet als optie aan te geven. Jammer, het was mijn tweede bestelling hier en van mijn eerste was ik heel tevreden. Ik vrees dat er geen derde zal komen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Ik heb memorie besteld. Leuk met fruit en groente. Op de doos staat zoek de gelijke paren..maar het zijn helemaal niet 2 dezelfde steeds. Het is bijv een peer, en een doormidden gesneden peer. Dat snapt mn jonge kindje nog niet. Ik wil het graag retourneren ondanks dat de folie eraf is. Ik kon dit temslotte niet weten..
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Ik heb je even een e-mail gestuurd voor een passende oplossing.
Geen enkele informatie tijdens het verzendproces als je een ophaalpunt kiest en geen tijdige levering van je producten. Tijdens het bestellen werd al duidelijk dat de levering 8 dagen zou duren! Ok, toch gedaan, maar vervolgens duurde het nog langer en kreeg ik geen informatie over de status van verzending.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Vervelend dat je weinig informatie hebt ontvangen over je zending. Ik zie dat er destijdens mailcontact is geweest over je bestelling. Indien de status van je bestelling niet helemaal duidelijk is kan je altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl
Omdat een belangrijk onderdeel na een uurtje al kapot was, wat groot verdriet opleverde bij het jarige kind, heb ik gevraagd of dit misschien kon worden nageleverd. Het zou nagevraagd worden bij het ‘hoofdkantoor’. Helaas helemaal NIETS meer op gehoord. Teleurstellende service-opvatting!
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat er nog geen contact met je is opgenomen, onze excuses hiervoor. Wij gaan je per e-mail benaderen voor de juiste oplossing.
 Wordt beoordeeld
Vliegtuigje is niet van stevig kunststof maar gewoon van tempex. Daarmee wel 3x zo duur als de andere werpvliegtuigjes van tempex
artieklen worden niet in nota genomen en mail slecht beantwoord
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat er bij het plaatsen van je bestelling iets niet goed is gegaan. Excuses voor het ongemak. Om het alsnog goed op te lossen neem ik per mail direct contact met je op.
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je bestelling niet helemaal naar wens is gegaan, dat is niet de bedoeling. Graag horen wij wat er beter had gekund, je mag mailen naar info@lobbes.nl
Betreft houten puzzel eekhoorn en tyrannosaures. Gebruikt hout is waardeloos. De gelaserde figuren zijn te ondiep gelaserd. Materiaal delamineert bij het uitdrukken van de puzzelstukjes. het hout breekt en scheurt overal waar je het niet wil hebben. Zeer slechte kwaliteit door verkeerde zuinigheid.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat het artikel niet helemaal naar behoren werkt, dat is zeker niet de bedoeling. Excuses! Ik heb je even een mailtje gestuurd om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
Ruim 3 uur bezig om info te krijgen hoe pakket uit automaat te halen. Er was enkel track en trace code vermeld in email. Uiteindelijk code van post.nl gekregen. Na onvoering Oeps er gaat iets mis! Heb uiteindelijk nog geen pakket. Hoop dat geld teruggestort wordt.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te moeten horen dat je ruim 3 uur bezig geweest bent om je pakket automaat te kunnen openen, en dan achteraf je pakket er niet ligt. Wij zullen per e-mail contact met je gaan opnemen om dit op te lossen
van m b.
Producten waren beschadigd, geboden oplossing was geld terugstorten, maar daarvoor heb ik de artikelen niet gekocht. Producten waren niet goed verpakt
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat de oplossing niet naar wens is, excuses daarvoor! Ik stuur je even een mailtje om het alsnog goed op te lossen. Geef gerust aan hoe je het zelf liever opgelost ziet, we komen je graag zoveel mogelijk tegemoet.
Twee 30cm lineaaltjes kwamen in een kartonnen doos van 60×35×15cm
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
Na eerdere positieve bestellingen ging er nu iets stuk na 4 maanden gebruik. Gebeld met de klantenservice, er zou een nieuw artikel gestuurd worden. Prima service dacht ik. We kregen echter een ander artikel thuis gestuurd. Na nogmaals contact gezocht te hebben, kregen we ineens te horen dat het onder normaal gebruik valt en ze nooit voor een bepaald bedrag tegemoetkomen of nieuwe artikelen sturen. Dat had de andere medewerker verkeerd aangepakt. Bijzonder, er is toch garantie? En of ik het verkeerd gestuurd artikel (t.w.v. 5,95) ook nog even wilde betalen. Daar heb ik geen problemen mee want we wilden het best houden, maar het was duidelijk dat er op geen enkele manier compensatie/welwillendheid was. Een tevreden klant is ze blijkbaar niets waard. Een onprettige ervaring en daardoor zullen we in het vervolg niet meer bij Lobbes bestellen.
Antwoord van lobbes.nl
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je het als een onprettige ervaring hebt ervaren. Dat is zeker niet de bedoeling, excuses! We dachten dat het telefonisch goed op was gelost. We willen dit als nog graag goed voor je oplossen. Ik stuur je even een mailtje.
Mijn bestelling is nooit aangekomen en geen verdere communicatie mogelijk
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend dat je pakket niet is bezorgd, ik je een e-mail gestuurd.
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je bestelling niet goed beviel. Als we iets voor je kunnen betekenen kun je altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl. We helpen je graag!
Habe Pattelballschläger gekauft als Mitbringsel für den Kindergarten zum Geburtstag, es sind fast alle davon gerissen. also das Band wo der Ball dran ist. Die Enttäuschung der Kinder war groß. Das Einzigste was dem Kundenservice dazu einfällt...ich soll alle kaputten Dinger einsammeln und zurück schicken. Ja super damit soll das Problem gelöst sein. Das ist absoluter Ramsch und hat nichts mit Spielzeug zutun.
Antwoord van lobbes.nl
Schade, dass es nicht richtig gelöst wurde. Wir senden Ihnen eine E-Mail!
The order never arrived and I didn't get any response from shop.
Antwoord van lobbes.nl
Thank you for your review! I'm sorry you didn't have such a good experience. I see that your email has been replied to. Hopefully we can solve it together
Jojos ontvangen die al eens uit de verpakking waren geweest
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat de artikelen uit de verpakking zijn geweest, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuus! Ik zie dat het inmiddels is opgelost.
Heb het nog steeds niet na 2 weken gepeden besteld
Antwoord van lobbes.nl
Enorm bedankt voor je review! Wat vervelend dat je pakket nog niet is bezorgd, excuses! Wij gaan contact met je opnemen via de mail!
Antwoord van lobbes.nl
Enorm bedankt voor je review!