lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.276 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

Geen flexibiliteit in retourbeleid. Wil na 35 dagen (= 5 dagen na voorwaarde) 2 artikelen van de bestelde 23 artikelen terugsturen (Sinterklaas schoen- en zak kadootjes). Dus een behoorlijke bestelling. Maar Lobbes geeft aan dat hun systeem (magazijn) dit niet aan kan. Heel flauw antwoord. Heel veel winkels zijn flexibel tijdens de Sinterklaas periode.
Antwoord van lobbes.nl
Wij maken reeds gebruik van een langer retourtermijn. Wettelijk is het retourtermijn 14 dagen, deze is standaard verlengd naar 30 dagen. In ons retourbeleid worden geen uitzonderingen gemaakt. Excuses voor het ongemak.
2 fotoviewers kapot, hebben ze goed opgepakt om 2nieuwe te sturen. Vervolgens tot 2x aan toe ons locatie koppelen aan een ander locatie om de 2 nieuwe daarnaartoe te sturen!
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Ik zie dat we op het laatste mailcontact helaas geen reactie meer hebben gekregen. Ik zal je nogmaals een e-mail versturen om te kijken of we dit voor je kunnen oplossen.
Deel kwam beschadigd aan. Heb gemaild hierover maar ruim een week later nog geen enkele reactie.
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses! Ik zie helaas geen mail terug, heeft de mail veel bijlagen gehad? Soms komen deze niet goed aan. Ik neem direct per mail contact met je op om dit op te lossen.
mijn bestelling was kapot, ik heb daarvan foto's gestuurd naar Lobbes en kreeg geen reactie
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend dat je geen reactie van ons hebt ontvangen, excuses! Helaas kan ik geen mail achterhalen, kan het zijn dat je meerdere bijlagen hebt toegevoegd? Soms worden deze niet goed ontvangen. Ik stuur je direct een mail om dit goed op te lossen.
15 nov. 2022
Pakketje niet ontvangen. Ik hoop bij het versturen van poging 2 dat het wel aankomt.
17 nov. 2022
Jammer om te horen dat de eerste verzendpoging niet goed is gegaan. Ik zie dat je bestelling vandaag ingepland staat om te worden bezorgd. Hopelijk kun je deze snel in ontvangst nemen!
Ze gaan slecht op met klanten heb me pakket nooit ontvangen maar moet wel betalen
16 nov. 2022
Een deel van een grotere bestelling is zonder bericht niet geleverd.
17 nov. 2022
Goed dat je hierover direct met ons contact hebt opgenomen. Ik zie dat het ondertussen is geregeld en het laatste deel vandaag wordt bezorgd. Veel plezier van de bestelling!
Zeer slechte afhandeling van een niet op tijd geleverd pakket.
Antwoord van lobbes.nl
Helaas is je pakketje vanwege de grote verzenddrukte niet op het aangegeven moment bezorgd. Excuses voor deze vertraging. Het pakketje heb je naar ons retour gemeld en het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk teruggestort. Mocht je hierover nog meer vragen hebben, dan kun je ons bereiken op info@lobbes.nl
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Als je ergens niet tevreden over bent kun je altijd een e-mail versturen naar info@lobbes.nl
28 okt. 2022
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het artikel niet helemaal aan je verwachting voldoet. Ik heb je even een e-mail verstuurd om te kijken of we nog wat voor je kunnen betekenen.
13 okt. 2022
van C M.
Ter verbetering? Misschien eens antwoorden op de mail. Ik heb twee keer een klachtmail gestuurd en na een week nog geen reactie. Het ledikantje voor mijn kleindochter haar 2e verjaardag was niet naar wens. Het ene deel/pootje zweefde als het ware boven de grond. Met het aandraaien van de schroeven ging het hout splijten. Kortom geen leuk cadeautje.
14 okt. 2022
Vervelend dat het artikel niet klopt, dat is niet de bedoeling. Excuses! Wij hebben helaas je verstuurde mails niet ontvangen. Uiteraard gaan we dit probleem goed met je oplossen. Ik neem per mail direct contact met je op.
3 okt. 2022
wanneer een artikel binnen een paar dagen stuk is, niet de retourkosten voor rekening van klant, terwijl deze alleen opgeruild had hoeven worden voor een nieuwe. Wij denken met de scholen wel 2 keer na voordat we wat bestellen gezien de service.
4 okt. 2022
Bedankt voor je feedback! Ik denk dat er iets mis gaat in de communicatie. Excuses! Normaliter laten we een defect artikel altijd kosteloos omruilen en worden er voor het retourneren geen kosten in rekening gebracht. Ik heb je even een e-mail verstuurd en hopelijk kunnen we het alsnog voor je oplossen.
24 okt. 2022
Duidelijk gebruikte artikelen. Geopende verpakking met dan weer dicht geplakt met tape. Mail gestuurd naar klantenservice, geen reactie. Blijkbaar normaalste zaak bij lobbes. Ik Ga liever volgende keer zelfs naar action
24 okt. 2022
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat is zeker niet de bedoeling. Excuses! Ik heb je een e-mail verstuurd en hopelijk kunnen we het alsnog voor je oplossen.
27 okt. 2022
Geen verwachtingen scheppen en dan niet waarmaken. En dan klantenservice met 'n wazig antwoord laten komen.
27 okt. 2022
Bedankt voor je feedback. Ik zie dat je per e-mail al contact gehad met een collega. Helaas was de actie een op=op actie van de kinderboekenweek. Nogmaals excuses!
17 okt. 2022
Cadeau voor mijn dochter kwam defect aan / kan uiteraard ook aan bezorging liggen. Maar grote teleurstelling
17 okt. 2022
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat het artikel defect geleverd is. Ik zie dat je per e-mail al contact met ons hebt. Hopelijk kunnen we het alsnog voor je oplossen.
20 okt. 2022
Een groot deel van de bestelling kwam niet aan, dus had er niks aan.
20 okt. 2022
Vervelend om te horen dat de bestelling incompleet geleverd is. Nogmaals excuses voor deze levering. Ik zie dat je vorige week met mijn collega contact hebt gehad over de verzending van je bestelling en dat het nu is opgelost. Mochten er nog vragen zijn kun je ons altijd mailen.
21 okt. 2022
op tijd leveren!
25 okt. 2022
Bedankt voor je feedback. We hebben je een e-mail verstuurd met wat extra informatie over je zending.
12 sep. 2022
Package has not yet arrived We have been waiting for the order to arrive at our doorstep for more than 10 days now. It has been reported to us to have been shipped with DPD, however no sign of it of it being delivered to us.
12 sep. 2022
We are sorry that your shipment has not yet been delivered. Apologies! We will send you an e-mail with some extra information about your shipment
30 sep. 2022
Ze sturen maar 1 gids. Ik wil 100 kinderen allemaal een cadeau uit laten zoeken, maar dat kan dus niet
9 nov. 2022
Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn over onze gids. Maar in verband met duurzaamheid kunnen wij helaas niet 100 stuks naar één adres versturen. Wel hebben we ook onze digitale variant: https://www.lobbes.nl/catalogus/speelgoedboek-particulieren We hopen op je begrip hiervoor.
10 sep. 2022
Had 2 professionele yoyo’s besteld maar waren echt hele slechte kwaliteit je ken er niks mee erg jammer
12 sep. 2022
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat de Jojo's niet helemaal aan je verwachting voldoen. Ik heb je even een e-mail verstuurd om het op te lossen.