lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

: 38.931Uitstekend

4,67

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.459 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

38.931 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


10 maanden geleden 
Lekker op mijn gemak op de site iets uitzoeken voor mijn kleinzoon, bestellen en dan vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, betreffende het pakket. En dan de vreugde van het uitpakken, als het in huis is. Dat is voor deze 64 jarige oma nog een feest. En mijn kleinzoon? Die komt geeneens aan zijn middagslaapje toe. Teveel moois, om zich mee te vermaken bij opa en oma. En nu ontving ik de speelgoedcatalogus... ik geniet nu al van de voorpret, om daar weer iets moois in uit te zoeken. En zo leuk, want er staat veel in, maar allemaal betaalbaar. Kortom, Lobbes vinden wij Top, en wij komen er graag terug.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


8 maanden geleden
ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde artikels. Ik ben eerder teleurgesteld in de klantenservice: een van de (reeds betaalde) bestelde artikels werd niet geleverd met de oorspronkelijke bestelling. Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden, want de situatie moest onderzocht worden. Verder werd ik mij via e-mail gezegd dat volgens de track and trace de bestelling werd geleverd en dat ik anders bij mijn buren moest checken. Toen ik het probleem via e-mail opnieuw uitlegde, werd mij gezegd dat volgens de gegevens het gewicht van het pakje klopte. Uiteindelijk heb ik foto's verstuurd en het pakje gemeten om te bewijzen dan het ontbrekende artikel onmogelijk in het pakje had kunnen passen. Het ontbrekende artikel werd alsnog opgestuurd en ik heb het inmideels goed ontvangen. Ik bestel echter regelmatig on line en zulke situatie waren mij al voorgekomen. Nooit eerder waren het 1 telefoontje, 3 mails en bewijsmateriaal nodig om tot een oplossing te komen. Ik kreeg het bijzonder onaangenaam gevoel dat de winkel naar manieren zocht om de verantwoordelijkheid voor hun fout op mij / op de postdienst door te schuiven of erger om te zeggen dat ik niet de waarheid sprak. Ik probeerde ook via de chat op facebook contact op te nemen: ik kreeg daar wel antwoord maar telkens uren na mijn eerst bericht (en nadat ik al via andere wegen contact had genomen). Als een chat-functie niet als chat kan gebruikt worden (wat ik begrijp, het is veel werk), best dat niet als optie aan te geven. Jammer, het was mijn tweede bestelling hier en van mijn eerste was ik heel tevreden. Ik vrees dat er geen derde zal komen.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor lobbes.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(77)
 Geverifieerde beoordeling
17 dagen geleden
Ik heb memorie besteld. Leuk met fruit en groente. Op de doos staat zoek de gelijke paren..maar het zijn helemaal niet 2 dezelfde steeds. Het is bijv een peer, en een doormidden gesneden peer. Dat snapt mn jonge kindje nog niet. Ik wil het graag retourneren ondanks dat de folie eraf is. Ik kon dit temslotte niet weten..
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Ik heb je even een e-mail gestuurd voor een passende oplossing.
 Geverifieerde beoordeling
17 dagen geleden
Geen enkele informatie tijdens het verzendproces als je een ophaalpunt kiest en geen tijdige levering van je producten. Tijdens het bestellen werd al duidelijk dat de levering 8 dagen zou duren! Ok, toch gedaan, maar vervolgens duurde het nog langer en kreeg ik geen informatie over de status van verzending.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 dagen geleden
Bedankt voor je review! Vervelend dat je weinig informatie hebt ontvangen over je zending. Ik zie dat er destijdens mailcontact is geweest over je bestelling. Indien de status van je bestelling niet helemaal duidelijk is kan je altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
Omdat een belangrijk onderdeel na een uurtje al kapot was, wat groot verdriet opleverde bij het jarige kind, heb ik gevraagd of dit misschien kon worden nageleverd. Het zou nagevraagd worden bij het ‘hoofdkantoor’. Helaas helemaal NIETS meer op gehoord. Teleurstellende service-opvatting!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
7 dagen geleden
Wat vervelend dat er nog geen contact met je is opgenomen, onze excuses hiervoor. Wij gaan je per e-mail benaderen voor de juiste oplossing.
 Wordt beoordeeld
24 dagen geleden
Vliegtuigje is niet van stevig kunststof maar gewoon van tempex. Daarmee wel 3x zo duur als de andere werpvliegtuigjes van tempex
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
14 dagen geleden
artieklen worden niet in nota genomen en mail slecht beantwoord
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
14 dagen geleden
Vervelend om te horen dat er bij het plaatsen van je bestelling iets niet goed is gegaan. Excuses voor het ongemak. Om het alsnog goed op te lossen neem ik per mail direct contact met je op.
 Geverifieerde beoordeling
17 dagen geleden
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 dagen geleden
Wat jammer dat je bestelling niet helemaal naar wens is gegaan, dat is niet de bedoeling. Graag horen wij wat er beter had gekund, je mag mailen naar info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Betreft houten puzzel eekhoorn en tyrannosaures. Gebruikt hout is waardeloos. De gelaserde figuren zijn te ondiep gelaserd. Materiaal delamineert bij het uitdrukken van de puzzelstukjes. het hout breekt en scheurt overal waar je het niet wil hebben. Zeer slechte kwaliteit door verkeerde zuinigheid.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 maanden geleden
Wat vervelend om te horen dat het artikel niet helemaal naar behoren werkt, dat is zeker niet de bedoeling. Excuses! Ik heb je even een mailtje gestuurd om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Ruim 3 uur bezig om info te krijgen hoe pakket uit automaat te halen. Er was enkel track en trace code vermeld in email. Uiteindelijk code van post.nl gekregen. Na onvoering Oeps er gaat iets mis! Heb uiteindelijk nog geen pakket. Hoop dat geld teruggestort wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Wat vervelend om te moeten horen dat je ruim 3 uur bezig geweest bent om je pakket automaat te kunnen openen, en dan achteraf je pakket er niet ligt. Wij zullen per e-mail contact met je gaan opnemen om dit op te lossen
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden 
van m b.
Producten waren beschadigd, geboden oplossing was geld terugstorten, maar daarvoor heb ik de artikelen niet gekocht. Producten waren niet goed verpakt
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Wat jammer dat de oplossing niet naar wens is, excuses daarvoor! Ik stuur je even een mailtje om het alsnog goed op te lossen. Geef gerust aan hoe je het zelf liever opgelost ziet, we komen je graag zoveel mogelijk tegemoet.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Twee 30cm lineaaltjes kwamen in een kartonnen doos van 60×35×15cm
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Na eerdere positieve bestellingen ging er nu iets stuk na 4 maanden gebruik. Gebeld met de klantenservice, er zou een nieuw artikel gestuurd worden. Prima service dacht ik. We kregen echter een ander artikel thuis gestuurd. Na nogmaals contact gezocht te hebben, kregen we ineens te horen dat het onder normaal gebruik valt en ze nooit voor een bepaald bedrag tegemoetkomen of nieuwe artikelen sturen. Dat had de andere medewerker verkeerd aangepakt. Bijzonder, er is toch garantie? En of ik het verkeerd gestuurd artikel (t.w.v. 5,95) ook nog even wilde betalen. Daar heb ik geen problemen mee want we wilden het best houden, maar het was duidelijk dat er op geen enkele manier compensatie/welwillendheid was. Een tevreden klant is ze blijkbaar niets waard. Een onprettige ervaring en daardoor zullen we in het vervolg niet meer bij Lobbes bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je het als een onprettige ervaring hebt ervaren. Dat is zeker niet de bedoeling, excuses! We dachten dat het telefonisch goed op was gelost. We willen dit als nog graag goed voor je oplossen. Ik stuur je even een mailtje.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Mijn bestelling is nooit aangekomen en geen verdere communicatie mogelijk
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Vervelend dat je pakket niet is bezorgd, ik je een e-mail gestuurd.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Wat jammer dat je bestelling niet goed beviel. Als we iets voor je kunnen betekenen kun je altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl. We helpen je graag!
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden 
Habe Pattelballschläger gekauft als Mitbringsel für den Kindergarten zum Geburtstag, es sind fast alle davon gerissen. also das Band wo der Ball dran ist. Die Enttäuschung der Kinder war groß. Das Einzigste was dem Kundenservice dazu einfällt...ich soll alle kaputten Dinger einsammeln und zurück schicken. Ja super damit soll das Problem gelöst sein. Das ist absoluter Ramsch und hat nichts mit Spielzeug zutun.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Schade, dass es nicht richtig gelöst wurde. Wir senden Ihnen eine E-Mail!
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
The order never arrived and I didn't get any response from shop.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Thank you for your review! I'm sorry you didn't have such a good experience. I see that your email has been replied to. Hopefully we can solve it together
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Jojos ontvangen die al eens uit de verpakking waren geweest
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Wat vervelend dat de artikelen uit de verpakking zijn geweest, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuus! Ik zie dat het inmiddels is opgelost.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Heb het nog steeds niet na 2 weken gepeden besteld
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Enorm bedankt voor je review! Wat vervelend dat je pakket nog niet is bezorgd, excuses! Wij gaan contact met je opnemen via de mail!
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Enorm bedankt voor je review!