Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval
extra betaald om volgende dag te leveren. komen niet op tijd wat erg vervelend was. beloven om extra kosten die ervoor gemaakt zijn over te maken (wat ik al minimaal vond. tot op heden (2 weken later)niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 dagen geleden
Vervelend om horen dat er iets niet goed is gegaan. Excuses daarvoor! Ik heb je een mail gestuurd!
Geverifieerde beoordeling
3 mei 2023
Het product was niet goed en de retourneer-procedure duurde erg lang en er waren erg veel emails nodig om een restitutie te kunnen ontvangen. Het is uiteindelijk opgelost, maar dit kan beter.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 mei 2023
Dit heeft inderdaad allemaal veel te lang geduurd, nogmaals excuses hiervoor.
Geverifieerde beoordeling
11 mei 2023
Bestel een puzzelboek,komt in een doos waar het boekje 20 x in past
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 mei 2023
Vervelend om te horen dat het puzzelbeok in een te grote doos is bezorgd. Excuses voor dit ongemak! Ons inpakproces is geautomatiseerd, waardoor het wel eens voor kan komen dat artikelen in een te grote doos wordt bezorgd. Dit proberen wij constant te optimaliseren. Ik neem de gegeven feedback over deze artikelen direct mee.
Geverifieerde beoordeling
4 mei 2023
Op verkeerd adres geleverd!!
En drie dagen later dan beloofd!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 mei 2023
Vervelend om te horen dat de levering niet naar wens was, ik neem nog even per mail contact met je op
Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Na betaling blijft Lobbes incasso’s sturen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Bedankt voor je review. Ik heb per e-mail contact met je opgenomen voor meer informatie over je betaling.
Geverifieerde beoordeling
19 mei 2023
Prut, veel te duur
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
19 mei 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat het artikel niet aan je verwachting voldoet. Excuses! Ik heb contact met je opgenomen per e-mail, zodat we je hopelijk alsnog een passende oplossing kunnen aanbieden.
Geverifieerde beoordeling
19 mei 2023
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
19 mei 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te zien dat je niet tevreden bent. Mocht er iets mis zijn met je bestelling kan je altijd ons een mailtje sturen naar info@lobbes.nl
Geverifieerde beoordeling
13 apr. 2023
4 stickervellen in een extreem grote doos, had ook in een brievenbusdoos gepast. Bij aflevering vielen er twee stickervellen door de spleten van de doos in mijn hand
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 apr. 2023
Vervelend om te horen dat de stickervellen in een te grote doos zijn bezorgd. Excuses voor dit ongemak! Ons inpakproces is geautomatiseerd, waardoor het wel eens voor kan komen dat artikelen in een te grote doos wordt bezorgd. Dit proberen wij constant te optimaliseren. Ik neem de gegeven feedback over deze artikelen direct mee.
Geverifieerde beoordeling
20 mrt. 2023
Na overleg via de mail en chat een bestelling gedaan. Toch anders geleverd gekregen. Na nieuw contact zou de levering aangepast worden. Nieuwe toegestuurd. Was weer verkeerd. Weer contact opgenomen. Daar werd beloofd een tegoedbon te sturen daarna volgde radiostilte op de chat. Geen tegoedbon en geen oplossing.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
20 mrt. 2023
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ik ga per mail contact met je opnemen!
Geverifieerde beoordeling
9 mrt. 2023
Extra betaald voor snelle levering op donderdag. Werd pas op dinsdag afgeleverd bij het afhaalpunt. Gelukkig had ik op vrijdag hetzelfde besteld bij een andere online winkel en was m'n dochters kado toch nog optijd binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 mrt. 2023
Vervelend om te horen dat je pakketje later is geweest dan verwacht. Ik zie dat er niet gekozen voor onze express service. Hierdoor is het pakketje na het weekend bezorgd. Als het goed is moet dit ook zichtbaar zijn geweest in de bestelstraat en op de bevestiging. Hopelijk is het ondanks deze verwarring alsnog een geslaagde verjaardag geworden!
The quality of the boxes was unfortunately bad. Ordered two boxes. One didn’t close good. Both boxes showed very poor workmanship. Wasted money. Really disappointing.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
16 mrt. 2023
Sorry to hear that you are not happy with your order. We will contact you about this!
Geverifieerde beoordeling
17 mrt. 2023
Niet iets wat in een gewone envelop kan, opsturen in een doos die tov het bestelde zeker 100 keer te groot is
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 mrt. 2023
Bedankt voor de feedback. Op dit moment versturen wij alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd.
Geverifieerde beoordeling
24 mrt. 2023
Missende onderdelen in bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
27 mrt. 2023
Vervelend om te horen dat er onderdelen missen. Excuses daarvoor. Wij nemen verder via de mail contact met je op.
Geverifieerde beoordeling
12 mrt. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
14 mrt. 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te zien dat je niet tevreden bent. Mocht er iets mis zijn met je bestelling kan je altijd ons een mailtje sturen naar info@lobbes.nl
Geverifieerde beoordeling
2 feb. 2023
Ik kwam 1 traktatie tekort. Het magazijn is in Ede dus vroeg of ik er nog 1 kon bestellen en die op kon halen smiddags. Niets was mogelijk, totaal geen medewerking. Ja de volgende middag (dan is het trakteermoment op school al geweest...) Had dit totaal niet verwacht van Lobbes, hebben deze mensen zelf geen kinderen, snappen ze niet dat je zon dag druk genoeg bent met traktaties, kinderfeestje, verjaardag etc....
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 feb. 2023
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je niet goed veder geholpen bent. Excuses! Normaliter maken we voor traktaties/ kinderfeestjes echt wel een uitzondering. Ik heb je nog even een e-mail verstuurd.
Ik ontving deels verkleurd knutsel papier, na een melding, netjes een nieuw pak ontvangen, helaas weer deels verkleurd. Ziet er niet uit. Reactie van Lobbes: we gaan er van uit dat u het gewoon kunt gebruiken. Maw, u doet het er nu maar mee. Hun probleem van niet kunnen leveren van deugdelijk papier wordt opeens mijn probleem. Niet netjes! Ik koop hier niet weer.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 feb. 2023
Vervelend om te horen dat de nalevering ook een verkleuring heeft gehad. Excuses voor het ongemak! Het fluorpapier moet in egale kleuren geleverd worden. Ik zie dat je over de nalevering contact hebt opgenomen en ondertussen het aankoopbedrag wordt teruggestort.
Geverifieerde beoordeling
6 feb. 2023
Bij Lobbes een Denksport puzzelboekje gekocht voor mijn dochtertje. Wordt vervolgens enkele dagen later in een doos van 60x40 bezorgd! Dat verklaart in ieder geval de belachelijk hoge verzendkosten.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 feb. 2023
Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Ik zal de informatie over dit artikel direct doorgeven. Hopelijk valt het puzzelboekje wel goed in de smaak!
Geverifieerde beoordeling
22 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
22 feb. 2023
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent geweest met je bestelling. Kunnen wij je misschien ergens mee helpen? Laat het ons weten via: info@lobbes.nl
Geverifieerde beoordeling
20 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
20 feb. 2023
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent geweest met je bestelling. Kunnen wij je misschien ergens mee helpen? Laat het ons weten via: info@lobbes.nl
Geverifieerde beoordeling
9 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
10 feb. 2023
Is er iets mis gegaan met je bestelling of heb je tips? Mail gerust naar info@lobbes.nl
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.