lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.394 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.282 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

27 jun 2023

Levertijden zijn lokkertje

Volgende dag in huis stond er. Op woensdag besteld en dinsdag in huis. Waardeloos...
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Ik zie dat je pakket wegens verhuizing van ons magazijn een vertraging heeft opgelopen. Excuses! We hopen snel weer de service te kunnen bieden die je van ons gewend bent.
20 okt 2023
Meerdere keren achter mijn bestelling aan moeten bellen. Pas na 12 dagen geleverd
20 okt 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op je pakketje. Onze excuses daarvoor!
Ik heb mijn bestelling niet gekregen en ook nog steeds geen geld terug gekregen.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakketje niet hebt ontvangen. Excuses! Ik zie dat het bedrag op 05-12 aan je is teruggestort. Als je veder nog vragen hebt kan je ons altijd een e-mail sturen naar info@lobbes.nl
10 aug 2023
ik dacht dat ik zou krijgen wat er op de afbeelding stond maar blijkbaar niet
14 aug 2023
Het artikel dat je besteld was betrof een assorti-artikel. Op de website vermelden wij hierbij dat de kleuren door elkaar worden geleverd. Je kunt bij een volgende bestelling in het veld opmerkingen aangeven welke uitvoering je graag zou willen ontvangen. Wij proberen hier dan rekening mee te houden.
14 jul 2023

Levering vervoerder slecht geregeld

Ik heb bij jullie besteld, ik woon in laren en moet pakket ophalen in Bussum!
19 jul 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je het pakket ergens anders op moest halen. Excuses daarvoor! Met vragen over de levering mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Dan kijken wij hoe wij kunnen helpen
20 jun 2023
Zusagen wurden nicht eingehalten, Geld wurde belastet ohne Ware zu liefern.
28 jun 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback. Wie ich in der Sendungsverfolgung sehe, ist Ihre Bestellung inzwischen ausgeliefert worden.
al twee keer gehad dat we spullen besteld en ze waren toch niet leverbaar
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat we je je bestelling niet hebben kunnen verwerken. Ik zie alleen geen bestelling op dit mailadres waardoor ik je niet verder kan helpen. Je kunt ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
4 kinderschaartjes besteld. Niet te gebruiken, zijn onmiddellijk stuk!
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat de schaartjes snel stuk zijn gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor dit ongemak! Met deze klacht kun je direct contact opnemen met: info@lobbes.nl. Stuur direct één foto mee van de schaartjes en wij zullen je verder helpen.
16 okt 2023
na telefonisch contact toch verkeerde artikel na geleverd gekregen.
17 okt 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Je mag ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op.
11 mei 2023
Bestel een puzzelboek,komt in een doos waar het boekje 20 x in past
11 mei 2023
Vervelend om te horen dat het puzzelbeok in een te grote doos is bezorgd. Excuses voor dit ongemak! Ons inpakproces is geautomatiseerd, waardoor het wel eens voor kan komen dat artikelen in een te grote doos wordt bezorgd. Dit proberen wij constant te optimaliseren. Ik neem de gegeven feedback over deze artikelen direct mee.
21 aug 2023
Verkeerde bestelling gekregen en de klantenservice was onbeschoft
21 aug 2023
Vervelend om te horen dat jou bestelling niet naar verwachting is geweest. Helaas kunnen wij bij assorti artikelen geen garantie bieden altijd de voorkeursuitvoering te leveren. Excuses voor dit ongemak! Op dit moment hebben wij jou retour in goede orde ontvangen en wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort.
30 jun 2023
Levertijd ondertussen meer dan 10 dagen. Spullen nog niet gehad…
4 jul 2023
Erg vervelend om te horen dat jou pakketje zo een vertraging heeft gehad. Excuses voor dit ongemak! Het is goed dat je in de tussentijd contact met ons hebt opgenomen. Dat mag altijd direct wanneer de levertijd wordt overschreden. Ik zie dat mijn collega je verder heeft geholpen en de bestelling is bezorgd. Hopelijk vallen de artikelen goed in de smaak!
13 jun 2023
Artikel prima maar verzorgenden in een achterlijk grote doos
15 jun 2023
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
4 mei 2023
Op verkeerd adres geleverd!! En drie dagen later dan beloofd!
4 mei 2023
Vervelend om te horen dat de levering niet naar wens was, ik neem nog even per mail contact met je op
3 aug 2023
Bestelling nooit ontvangen.Nu hebben we ze niet meer nodig!
13 sep 2023
Wat gek dat je niks mocht ontvangen, dat is zeker niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak! Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@lobbes.nl met je bestelgegevens? We lossen het graag op.
25 dec 2023
Pakje nooit gekregen en tot nu toe geen terugbetaling
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er contact al contact via de mail met je is opgenomen. Daar zullen we je verder op de hoogte houden.
Beleefder communiceren. En geen vooroordelen hebben
19 sep 2023
Vervelend dat de zending vanuit de kubbinga retour verstuurd is. Dit hebben we ook aan je gecommuniceerd. Als je die fietst alsnog wenst te ontvangen kan je deze uiteraard opnieuw bestellen.
Leveren wat ik besteld heb en niet iets totaal anders
4 jul 2023
Vervelend om te horen dat jou bestelling niet correct is aangekomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry! Ik zie dat je in de tussentijd contact met ons hebt opgenomen en dat het is opgelost. Nogmaals excuses voor dit ongemak.
2 nov 2023

te klein

Was veel te klein voor een pop 36cm groot Jammer
8 nov 2023
Wat jammer dat het artikel zo tegenviel. Je geeft ook aan dat de gehele ervaring niet goed is, we helpen je graag verder. Stuur gerust een mailtje naar info@lobbes.nl, we lossen het graag voor je op!
6 van de 26 sneeuwballen zaten stuk in de doos
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl wij zullen het dan voor je oplossen!