lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.175 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

de meest kritische beoordeling

7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

 Sorteren  
Relevantie
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
1 dag geleden
Is er iets niet helemaal naar wens? Laat het ons weten via Info@lobbes.nl
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
1 dag geleden
Kunnen wij je nog ergens bij helpen? Neem dan contact op via info@lobbes.nl
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
1 dag geleden
Heb je vragen over je bestelling? Laat het ons weten op info@lobbes.nl
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Snel maar vies product.

De bestelling was er erg snel, dat was top. Maar het nieuwe loopfietsje dat ik besteld had was ronduit smerig. Er zat een dikke stoflaag op. Ik heb klantenservice over gecontracteerd maar nooit reactie gehad..
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 mrt 2024
Vervelend om te zien dat de loopfiets stoffig is aangekomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, excuses! Het eerste contact hebben wij helaas niet ontvangen, wij nemen per mail contact met je op.
CU
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Delivering (Hermes) was too late. Annoncen date Saturday, - delivering Monday at noon.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
19 feb 2024
Sorry to hear that the parcel was delivered later than planned. Apologies for the inconvenience. Next time, we expect to deliver on time!
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Blijkbaar moeilijk het artikel naar een gekozen afhaalpunt te zenden. Erg vervelend.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
14 mrt 2024
Wat vervelend dat je pakket niet goed is verzonden, excuses daarvoor. We zullen dit in het vervolg proberen te voorkomen.
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een kapotte houten puzzel ontvangen. Gebeld en niks meer gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
7 mrt 2024
Wat vervelend dat de puzzel kapot is binnengekomen en dat we je daarna niet hebben geholpen. Je ontvangt een mail om tot een oplossing te kunnen komen.
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van de artikelen is erg slecht. Ik had voor een feestje wat spullen besteld.. De bestelling kwam snel binnen. Maar daana begon het. De kartonnentjes in de labyrinten waren gebobbeld. Dit aangegeven. Heel snel nieuwe toegestuurd. Maar helaas, dit was dezelfde slechte kwaliteit. De labyrinten opengewrikt. Helaas breken dan van de meeste de pinnentjes. De kartonnen inlays zijn gewoon te groot. Dus na ze recht gemaakt te hebben er een stukje afknippen en weer dicht. De laatste niet meer open durven maken, anders had ik er tekort. Op de dag van het feestje wilde ik de ballonnen opblazen. De blauwe metallic zaten al aan elkaar gekleefd. Losgemaakt en blazen maar. Maar dan blijkt dat ze helemaal verteerd zijn. De tuitjes gaan eraf en er springen spontaan gaten in. Hiervan ga ik het geld nog terugkrijgen als het goed is. Maar ik had uiteraard liever ballonnen gehad die goed waren…. Voor mij geen Lobbes meer helaas!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 feb 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de labyrint en de ballonnen tegenvalt. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat we afgelopen vrijdag hiervan het aankoopbedrag hebben laten terugstorten.
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

livraison trop tardive et informations erronées

la livraison était prévue le vendredi (on m'avait proposé le mardi d'avant, mais ma fille était à la maison pour réceptionner le colis le vendredi), mais rien : le colis n'avait été expédié que le jeudi ! J'ai téléphoné le samedi pour avoir des infos ; on m'a dit qu'il arriverait le lundi et qu'il n'y avait pas de problème : il tenait dans la boîte aux lettres - ce qui était finalement totalement faux ; il est arrivé le mardi, heureusement, il y avait un voisin qui l'a réceptionné. Ce n'est pas sérieux du tout !
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan 2024
Comme c'est ennuyeux que vous ne soyez pas entièrement satisfait de la livraison, je m'en excuse. Tous nos colis ne rentrent pas dans la boîte aux lettres. Malheureusement, nous vous avons mal informé à ce sujet. Nous essaierons d’améliorer le processus à l’avenir !
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had gevraagd om de hartjes vorm en krijg de cirkels, Je kan niets aan geven en je moet maar wachten of je krijgt wat je nodig hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 feb 2024
Het artikel wat je bij ons hebt besteld is komt in meerdere varianten en/of kleuren. Je kunt zoals je gedaan hebt in het opmerkingenveld een voorkeur doorgeven. We proberen hier bij het verwerken van je bestelling dan rekening mee te houden in het magazijn. Dit is o.a. vanwege de voorraad niet altijd mogelijk. Vandaar dat het een voorkeur is en geen garantie. Je kunt tot 30 dagen artikelen retour sturen naar ons.
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De stempeltjes deden het niet allemaal. Sommige stempels waren uitgedroogd! Jammer!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan 2024
Wat vervelend dat het artikel niet goed functioneert, excuses hiervoor. Je kunt ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je een passende oplossing aanbieden!
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan 2024
Wat vervelend dat je je pakket niet hebt ontvangen, excuses daarvoor. Ik zie dat je via de mail al wordt geholpen door mijn collega. We zullen je daar verder op de hoogte houden!
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Week te laat geleverd...

De bestelling zou geleverd worden op 22 december. Deze kwam echter pas op 29 december binnen. Ik heb gevraagd wat er mis was gegaan. Het bleek dat één item niet beschikbaar was. Daardoor liep de hele bestelling vertraging op. Ik was hierover niet geïnformeerd. Er kwam aanvankelijk geen excuus...
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 jan 2024
Wat vervelend om te horen dat je bestelling te laat is binnen gekomen en dat we je niet tijdig hebben geïnformeerd over het ontbrekende artikel, excuses hiervoor. Indien je het pakket niet meer nodig hebt dan kun je via deze link een retouropdracht indienen https://www.lobbes.nl/retour
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

I am waiting for returning one item - no reply

I am waiting for returning one item since almost three weeks. They say they will reply within two days! So it is not possible to return the item - i feel a bit cheated.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 jan 2024
What a shame you haven't received return instructions yet. I have emailed them to you again. If you have not received them, I would advise you to contact our customer service team at kundenservice@lobbesspielzeug.de.
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artikelen zijn veel kleiner dan ik dacht gezien te hebben. Ook de verpakking is veel te groot. Nu de 2ex dat bestelling in veel te grote doos zit. Wat een verspilling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
21 dec 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was de bestelling verkeerd overgenomen waardoor ik niet de juiste artikelen ontving. Dit gaf extra werk voor jullie en voor ons.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 jan 2024
Wat vervelend dat de bestelling niet helemaal goed was doorgekomen. Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk zal dit in de toekomst niet meer voorkomen
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
19 dec 2023
Können wir Ihnen helfen? Lassen Sie es uns wissen: kundenservice@lobbesspielzeug.de
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurstellende kwaliteit

Speelgoedgids werd niet geleverd, uiteindelijk na een paar weken dubbel. Wel vriendelijke mensen aan de telefoon. Van mijn dochter zijn drie sintcadeaus direct stuk, echt heel jammer. Het gaat om: een knijpschildpadje (direct gescheurd na tien keer knijpen), de krokodil waar je de tanden van moet indrukken tot zijn bed dichtklapt (binnen een kwartier bleef de bek niet meer open staan) en een bouwpakket van een skelet. Bij dit skelet bleken de onderdelen niet goed in het hout gestanst te zijn, waardoor de onderdelen braken bij het eruit halen. Liever iets duurdere producten maken van betere kwaliteit, dan deze zooi. Uiteindelijk is het resultaat een heel verdrietig (van nature voorzichtig) kind.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met de kwaliteit van verschillende artikelen. Je mag altijd kosteloos retourneren binnen 30 dagen.
6 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Normaal gesproken ben ik zeer tevredenh

Normaal gesproken ben ik zeer tevreden. De laatste keer ging er van alles mis. Ik bestelde woensdag maar het pakket zou vrijdag komen. Niet binnen de beloofde 24 uur. Er volgde geen berichten qua track en trace en toen ik belde bleek er een vertraging. Dit zou op de website staan (nee). Toen was er opeens ook een conputerstoring en toen ik zelf ophing bij telefonisch navragen kreeg ik een mail dat het pakket vertraagd was. Maar, het werd direct ingepakt! De verjaardag was zaterdag en dinsdag kwam het pakket. Natuurlijk kan er wat misgaan maar het lijkt me dat je dan poogt zoveel mogelijk pakketten alsnog de deur uit probeert te doen!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
6 jul 2023
Vervelend om te horen dat het op verschillende momenten verkeerd is gegaan met jou bestelling. Mijn excuses voor dit ongemak! Tijdens de verhuizing van ons magazijn hebben wij helaas enkele keren last gehad van een onverwachte storing waardoor niet alles verstuurd kon worden zoals gepland. De verhuizing is bijna afgerond en daarbij gaan we er vanuit de volgende keer weer op tijd jou bestelling te bezorgen!