lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.304 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

Meest relevante negatieve beoordeling

7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
9 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde reeds enkele maken en alles werd erg vlug geleverd. Nu echter kwam het niet aan; er werd gezegd dat mijn adres onjuist was, wat absoluut niet klopt. Dan zou het pakket door mij geweigerd zijn, klopt ook niet. U zou dan de goederen opnieuw versturen,… gebeurde ook al niet . Nu zou het terugbetaald worden, daar wachten we dan op. Jammer, het was speelgoed om mee te nemen op vakantie.
Beoordeling melden
4 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Enorme te grote doos

Had een pakje stickers besteld die op zich goed waren en prima in een brievenbuspakje hadden gepast maar nee ze kwamen nu in een hysterisch grote doos ik vind dat belachelijk ook omdat het me extra tijd kostte op de op te halen bij een PostNL punt
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dagen geleden
Wij versturen al onze bestellingen per doos, wij hebben hierin drie maten. Deze bestelling had inderdaad wel in een kleinere doos gepast. We zullen kijken hoe we dit in het vervolg kunnen voorkomen.
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had mijn bestelling niet helemaal ontvangen. Na mailcontact zouden ze het artikel alsnog opsturen. Later bleek deze net uitverkocht, een enorme teleurstelling. Wel geld terug gehad uiteraard
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dagen geleden
Wat ontzettend vervelend dat er twee keer iets is fout gegaan waardoor je niks hebt ontvangen, excuses hiervoor. Mochten we je nog kunnen helpen met iets dan kan je ons altijd mailen.
RV
Ronald v.
gooise meren
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Onjuist product en een dag te laat

Op tijd leveren wat niet gebeurde En Het juiste product leveren en niet een totaal ander product leveren
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Wat vervelend dat je in eerste instantie een verkeerd product hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega je al heeft geholpen met een nalevering. Ik hoop dat we je op die manier toch nog goed hebben kunnen helpen!
8 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Post is terug gestuurd maar de betaling is nog niet verwerkt.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dagen geleden
Het geld wordt pas teruggestort zodra je pakket retour is gekomen, als het goed is heb je het geld inmiddels al weer op je rekening.
20 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Aquarelblok heel andere structuur dan in de beschrijving stond

Bij het aquarelpapier dat ik bestelde stond dat het een medium grove structuur had, bij de recensies onder het artikel stonden veel berichten dat het juist een grove korrel was. Ik zocht naar medium tot grof maar het papier had nagenoeg geen structuur! Een foto waarop de structuur duidelijk te zien is zou bij Lobbes wel nodig zijn en helpen te beslissen of je het wel of niet koopt
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 jul 2024
Wat vervelen dat het product niet naar wens is, excuses hiervoor. Je kunt het product tot 30 dagen retour sturen, de aanvraag daarvoor kan je doen via onze website.
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te late levering

Ik had het product nodig voor een kinderfeestje en het zou er op tijd zijn. Maar het kwam alsnog te laat, 4 dagen later.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 jun 2024
Dat is heel vervelend, excuses daarvoor. Als je het niet meer nodig hebt, kan je het gratis retourneren via de site.
31 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
FF
Fanny F.
Aalter
21 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn zakje knikkers was opengescheurd. De volleybal moest nog opgepompt worden, gelukkig hadden we hiervoor de juiste uitrusting. Geen levering aan huis door postnl omdat ze de wegomleiding aan de werken in de Moerstraat in Bellem niet willen volgen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
21 mei 2024
Wat vervelend dat de knikkers opgescheurd geleverd zijn. Excuses voor het ongemak. Bij vragen en/of opmerkingen over je bestelling kan je altijd per e-mail contact met ons opnemen. Ons e-mailadres is info@lobbes.nl
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dit is 10 cm had er iets beters van verwacht voor die prijs
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 mei 2024
Bedankt voor je feedback. De afmetingen van de artikelen is altijd terug te vinden in de specificaties. Je mag het artikel binnen 30 dagen retour sturen indien deze niet naar wens is.
24 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling te laat

Express service gekozen, maar komt 2 dagen later binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 jun 2024
Wat vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor. Het extra betaalde geld voor de verzending zal naar je teruggestort worden.
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fout leveradres
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 apr 2024
Wij hebben je bestelling verstuurd naar het adres wat je zelf hebt opgegeven. Als er toch iets fout is gegaan kan je ons mailen naar info@lobbes.nl
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
30 apr 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te zien dat je niet tevreden bent. Je kan ons altijd bereiken via het volgende e-mailadres: info@lobbes.nl
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering liet te wensen over.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
25 apr 2024
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat je zending na een mislukte bezorgpoging naar het PostNL-punt is gebracht, daar is die inmiddels afgehaald.
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 apr 2024
Is er iets niet helemaal naar wens? Laat het ons weten via Info@lobbes.nl
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 apr 2024
Kunnen wij je nog ergens bij helpen? Neem dan contact op via info@lobbes.nl
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 apr 2024
Heb je vragen over je bestelling? Laat het ons weten op info@lobbes.nl
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van de artikelen is erg slecht. Ik had voor een feestje wat spullen besteld.. De bestelling kwam snel binnen. Maar daana begon het. De kartonnentjes in de labyrinten waren gebobbeld. Dit aangegeven. Heel snel nieuwe toegestuurd. Maar helaas, dit was dezelfde slechte kwaliteit. De labyrinten opengewrikt. Helaas breken dan van de meeste de pinnentjes. De kartonnen inlays zijn gewoon te groot. Dus na ze recht gemaakt te hebben er een stukje afknippen en weer dicht. De laatste niet meer open durven maken, anders had ik er tekort. Op de dag van het feestje wilde ik de ballonnen opblazen. De blauwe metallic zaten al aan elkaar gekleefd. Losgemaakt en blazen maar. Maar dan blijkt dat ze helemaal verteerd zijn. De tuitjes gaan eraf en er springen spontaan gaten in. Hiervan ga ik het geld nog terugkrijgen als het goed is. Maar ik had uiteraard liever ballonnen gehad die goed waren…. Voor mij geen Lobbes meer helaas!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 feb 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de labyrint en de ballonnen tegenvalt. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat we afgelopen vrijdag hiervan het aankoopbedrag hebben laten terugstorten.
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurstellende kwaliteit

Speelgoedgids werd niet geleverd, uiteindelijk na een paar weken dubbel. Wel vriendelijke mensen aan de telefoon. Van mijn dochter zijn drie sintcadeaus direct stuk, echt heel jammer. Het gaat om: een knijpschildpadje (direct gescheurd na tien keer knijpen), de krokodil waar je de tanden van moet indrukken tot zijn bed dichtklapt (binnen een kwartier bleef de bek niet meer open staan) en een bouwpakket van een skelet. Bij dit skelet bleken de onderdelen niet goed in het hout gestanst te zijn, waardoor de onderdelen braken bij het eruit halen. Liever iets duurdere producten maken van betere kwaliteit, dan deze zooi. Uiteindelijk is het resultaat een heel verdrietig (van nature voorzichtig) kind.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met de kwaliteit van verschillende artikelen. Je mag altijd kosteloos retourneren binnen 30 dagen.
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

livraison trop tardive et informations erronées

la livraison était prévue le vendredi (on m'avait proposé le mardi d'avant, mais ma fille était à la maison pour réceptionner le colis le vendredi), mais rien : le colis n'avait été expédié que le jeudi ! J'ai téléphoné le samedi pour avoir des infos ; on m'a dit qu'il arriverait le lundi et qu'il n'y avait pas de problème : il tenait dans la boîte aux lettres - ce qui était finalement totalement faux ; il est arrivé le mardi, heureusement, il y avait un voisin qui l'a réceptionné. Ce n'est pas sérieux du tout !
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan 2024
Comme c'est ennuyeux que vous ne soyez pas entièrement satisfait de la livraison, je m'en excuse. Tous nos colis ne rentrent pas dans la boîte aux lettres. Malheureusement, nous vous avons mal informé à ce sujet. Nous essaierons d’améliorer le processus à l’avenir !