lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.276 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

16 nov. 2022
De kleistrips die ik bestelde waren niet voorradig, de website was dus niet correct aangepast. Aangezien ik 24 stuks van hetzelfde product moest hebben (voor een klas) heb ik de andere 18 strips die ik wel kreeg dus ook niet kunnen gebruiken en op de valreep nog op zoek moeten gaan naar een ander cadeau. mvg, Katleen
17 nov. 2022
Vervelend om te horen dat je bestelling niet volledig is uitgeleverd. Excuses voor dit ongemak! Ik stuur direct een mail om dit goed op te lossen.
15 nov. 2022
Het pakje is NIET op onze school aangeboden maar rechtstreeks naar een afhaalpunt gebracht. Dan kreeg ik een mail dat ik het pakje binnen korte tijd daar moest gaan afhalen. Dit vind ik NIET ok. Onze school was op dinsdag open tussen 11.30u. en 15.30u.
15 nov. 2022
Bedankt voor je review! Wat vervelend dat je pakket direct naar het PostNL punt is gebracht. De bezorger heeft als reden aangegeven dat de bezorging niet lukte.
2 nov. 2022
Producten: kwaliteit redelijk. Verzending is vlot maar administratie is een ramp. Rekeningen worden naar een as nder mailadres gestuurd dan beloofd, aanmaningen echter wel op t goede adres..
2 nov. 2022
Vervelend om te horen dat er met de facturatie iets verkeerd is gegaan. Excuses voor dit ongemak! Om uit te zoeken of het in de tussentijd goed is opgelost stuur ik je nog een aparte mail.
Had fijn geweest als er op mijn mail geantwoord was. Inmiddels ook nog eens 2 niet goed werkende producten maar geen zin om nogmaals te mailen gezien mijn eerste mail ook niet beantwoord is
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Ik heb nogmaals per e-mail contact met je opgenomen. Hopelijk kunnen we nog wat voor je betekenen.
Er wordt extra geld afgerekend bij de bestelling. En er wordt te weinig geleverd. Bij grote hoeveelheden wordt geen korting aangeboden
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat je te weinig artikelen hebt ontvangen. Dat is niet onze bedoeling. Excuses! Ik zie dat in de tussentijd contact is geweest met mijn collega en alles nu correct is opgelost. Nogmaals excuses voor het ongemak.
6 okt. 2022
Betere communicatie met de bezorging,,bezorger is hier niet aan de deur geweest ook al zeggen ze dat,, moest daarom mijn bestelling op halen bij een depot van Gls ook dat was een hele lijdens weg maar ik heb nu eindelijk mijn pakketje het heeft wel een week geduurd
7 okt. 2022
Vervelend om te horen dat het verzenden van je pakketje niet goed is gegaan. Wij hebben jou pakketje meegegeven aan PostNL en deze zou ook op de juiste bezorgdag zijn geleverd. Kan het zijn dat het misschien om een andere online bestelling gaat? Je kunt ons hierover altijd bereiken op info@lobbes.nl
3 okt. 2022
Levering kwam later dan beloofd aan. Ik kan deze dus niet meer gebruiken ( was voor familiefeestje). Net omdat jullie levering volgende dag garanderen, koos ik jullie boven een andere (goedkopere) winkel dus dat is in mijn ogen ook oneerlijke reclame dan.
4 okt. 2022
Bedankt voor je feedback! Vervelend dat je bestelling een dag vertraging heeft opgelopen. Excuses! Indien je de bestelde artikelen niet meer nodig hebt, kan je deze kosteloos retourneren.
21 okt. 2022
Ik kocht laatst stamper markers. Ze waren goedkoop maar de helft v d stiften zijn uitgedroogd. Zo spijtig en vooral omdat ik iemand een klein cadeautje wilde geven. Goed dat ik ze eerst toch heb uitgeprobeerd.
24 okt. 2022
Bedankt voor je feedback! Dat is zeker niet de bedoeling. Excuses! Ik heb je een e-mail verstuurd met hopelijk een passende oplossing.
6 okt. 2022
De kwaliteit van het materiaal valt tegen. Na 2 dagen braken er al stukken van de loopklossen, de beachbalsetjes zijn erg kwetsbaar en een vanglepelspel zat kapot in de verpakking.
7 okt. 2022
Jammer om te horen dat de artikelen zo snel kapot zijn gegaan, dat is niet onze bedoeling. Excuus. Bij kapotte artikelen kun je altijd direct met ons contact opnemen. Ik stuur je nog een mailtje om het goed op te lossen!
3 okt. 2022
Helaas was het artikel een andere kleur dan op de webshop. Ik had het helaas toch echt nodig, en toch maar gebruikt. Gemaild het kon retour maar hier had ik even niks aan.
9 nov. 2022
Wat vervelend dat je een verkeerd artikel ontvangen hebt, excuses daarvoor. Zou je via info@lobbes.nl kunnen aangeven om welk artikel het gaat? We willen het graag voor je oplossen.
18 okt. 2022
Viel zu große Verpackung für 3 kleine Dinge. Der Stern von Hama war ohne Perlen, das ist so auf dem Bild nicht ersichtlich gewesen. Auf dem Bild war er mit Perlen.
18 okt. 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Sie können heute eine E-Mail von uns mit weiteren Informationen erwarten
21 okt. 2022
Van bijna alle fotocamera viewers die we binnen kregen waren de verpakking los. We hebben ze met plakband weer vast moeten maken.
21 okt. 2022
Vervelend dat de varpakking van het artikel los zijn geraakt, dat is zeker niet de bedoeling. Excuses! Je kunt bij vragen of opmerkingen altijd een e-mail sturen naar info@lobbes.nl
20 okt. 2022
Zelf vind het dat het product het geld niet waard is, ivm verzendkosten wat er bij komen. Heel dun materiaal.
20 okt. 2022
Jammer om te horen dat het artikel tegenvalt bij de verwachtingen. Wij versturen alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd. Om een snelle en veilige verzending te kunnen blijven garanderen, brengen wij een deel van de verzendkosten in rekening. Mocht het artikel onvoldoende naar wens zijn, kun je deze online retour melden.
24 okt. 2022
Beter helpen! Begrip tonen!
24 okt. 2022
Bedankt voor je feedback. Ik heb je even een e-mail verstuurd zodat we kunnen kijken of we je nog ergens mee kunnen helpen.
9 nov. 2022
Het lijkt erop dat je bestelling niet helemaal naar wens was, dat zien we natuurlijk graag anders. Bij eventuele klachten kun je eventueel een mailtje sturen naar info@lobbes.nl, we lossen het graag voor je op.
19 sep. 2022
ik was nog aan t "winkelen" en ineens was mn winkelwagentje leeg dat vond ik heel irritant en ben op dat moment gestopt met winkelen, slordig want ik had best een aanzienlijke bestelling
19 sep. 2022
Vervelend dat je winkelmandje werd gemaakt tijdens het bestelproces. Als je ingelogd bent horen de artikelen te blijven staan. Als artikelen eruit verdwijnen kan dit zijn doordat er geen voorraad meer is.
23 sep. 2022
Echt totale china crap. Durfde het koffertje niet eens open te maken: scherpe randjes etc. Niet geschikt voor kinderen. Snap niet dat je dit durft te verkopen in NL.
23 sep. 2022
Vervelend dat het koffertje niet in orde is, excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd hierover
27 sep. 2022
Es fehlt ein Magnet, habe dazu geschrieben , bekomme leider keine Antwort
4 okt. 2022
Es tut mir leid, dass Sie keine Antwort erhalten haben. Wir senden Ihnen im Laufe des Tages eine E-Mail. Hoffentlich können wir es so schnell wie möglich für Sie lösen.
22 aug. 2022
Niet de kleur gekregen waar ik om heb gevraagd
22 aug. 2022
Jammer om te horen dat je niet de voorkeurskleur hebt mogen ontvangen. Excuses! Wij doen altijd ons best om de gewenste kleur te bezorgen, echter is het bij assorti artikelen helaas niet mogelijk de kleurvoorkeuren te garanderen. Ik hoop dat de bestelling verder naar wens is geweest! Mocht je nog vragen hebben kun je ons altijd bereiken op info@lobbes.nl.
14 aug. 2022
Kwaliteit viel tegen.
15 aug. 2022
Bedankt voor je feedback. Als het artikel niet in orde is kan je altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl, we kunnen dan samen naar een oplossing kijken.