lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

: 38.931Uitstekend

4,67

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.459 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

38.931 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


10 maanden geleden 
Lekker op mijn gemak op de site iets uitzoeken voor mijn kleinzoon, bestellen en dan vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, betreffende het pakket. En dan de vreugde van het uitpakken, als het in huis is. Dat is voor deze 64 jarige oma nog een feest. En mijn kleinzoon? Die komt geeneens aan zijn middagslaapje toe. Teveel moois, om zich mee te vermaken bij opa en oma. En nu ontving ik de speelgoedcatalogus... ik geniet nu al van de voorpret, om daar weer iets moois in uit te zoeken. En zo leuk, want er staat veel in, maar allemaal betaalbaar. Kortom, Lobbes vinden wij Top, en wij komen er graag terug.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


8 maanden geleden
ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde artikels. Ik ben eerder teleurgesteld in de klantenservice: een van de (reeds betaalde) bestelde artikels werd niet geleverd met de oorspronkelijke bestelling. Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden, want de situatie moest onderzocht worden. Verder werd ik mij via e-mail gezegd dat volgens de track and trace de bestelling werd geleverd en dat ik anders bij mijn buren moest checken. Toen ik het probleem via e-mail opnieuw uitlegde, werd mij gezegd dat volgens de gegevens het gewicht van het pakje klopte. Uiteindelijk heb ik foto's verstuurd en het pakje gemeten om te bewijzen dan het ontbrekende artikel onmogelijk in het pakje had kunnen passen. Het ontbrekende artikel werd alsnog opgestuurd en ik heb het inmideels goed ontvangen. Ik bestel echter regelmatig on line en zulke situatie waren mij al voorgekomen. Nooit eerder waren het 1 telefoontje, 3 mails en bewijsmateriaal nodig om tot een oplossing te komen. Ik kreeg het bijzonder onaangenaam gevoel dat de winkel naar manieren zocht om de verantwoordelijkheid voor hun fout op mij / op de postdienst door te schuiven of erger om te zeggen dat ik niet de waarheid sprak. Ik probeerde ook via de chat op facebook contact op te nemen: ik kreeg daar wel antwoord maar telkens uren na mijn eerst bericht (en nadat ik al via andere wegen contact had genomen). Als een chat-functie niet als chat kan gebruikt worden (wat ik begrijp, het is veel werk), best dat niet als optie aan te geven. Jammer, het was mijn tweede bestelling hier en van mijn eerste was ik heel tevreden. Ik vrees dat er geen derde zal komen.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor lobbes.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(63)
 Geverifieerde beoordeling
24 dagen geleden
Ik had een spoedbestelling, heb gevraagd of de bestelling de volgende dag bezorgd kon worden, en op rekening betaald kon worden. Beide vragen werden bevestigd. Aan het eind van de dag ontvang ik een mail dat ik de bestelling voor moest schieten en dat omdat ik de betaling dus aan het eind van de dag had gedaan, de bestelling pas een dag later aan zou komen. Dit had veel stress tot gevolg. Uiteindelijk is de bestelling na veel heen en weer gebel een dag later maar toch nog 'op tijd' binnengekomen. Toen ik aan de klantenservice vroeg hoe het kan dat ik eerst de bevestiging krijg dat ik op rekening kan betalen en later niet meer, krijg ik het antwoord dat ik 'de kleine letters op de site had moeten lezen??' en dat elke nieuwe klant de eerste bestelling meteen moet betalen. En als klap op de vuurpijl blijkt dat WGV Zorg en Welzijn al vaker een bestelling had gedaan.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
24 dagen geleden
Vervelend dat het op deze manier is gelopen, onze excuses! Ik zie dat we het uiteindelijk hebben kunnen oplossen en dat de bestelling op tijd is afgeleverd.
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Ik heb een school-etui besteld voor €4,75. De verzendkosten waren €5,99 . Deze bestelling had met het grootste gemak in een envelope via de brievenbus bezorgd kunnen worden, wat veel minder verzendkosten heeft. Uw bedrijf kiest voor een absurde verzending met hoge kosten . Kosten die hoger zijn dan het produkt zelf. Dit gaan wij niet meer doen , wij gaan niet meer bestellen bij Lobbes .
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 dagen geleden
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden 
Ik heb n watertafeltje gekocht en waterpistolen ,tafeltje zou va 3 jaar. Nou is zo vreselijk mini. Moet op n tafeltje gezet worden. Past geen gietertje in t bakje ,miskoop Lijkt op foto voor 3 jaar maar werkelijkheid is voor 1 jaar nog veel te klein ,zielig ding weggegooid geld
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
10 dagen geleden
Bedankt voor je review. Ik zal je even een e-mail sturen om te kijken of we dit kunnen oplossen.
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
2 kleine spiegeltjes besteld van ongeveer 10 cm groot en o,5 cm dik, om te knutselen voor kinderen. Deze zijn in een doos verstuurd 60x30 cm met hoge verzendkosten.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 uur geleden
Bedankt voor je feedback! Vervelend dat de artikelen die je hebt besteld in een grote doos zijn verstuurd en dat je de verzendkosten te hoog vindt. Wij versturen alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd. Om een snelle en veilige verzending te kunnen blijven garanderen, brengen wij een deel van de verzendkosten in rekening. We proberen onszelf constant te verbeteren. Het optimaliseren en verduurzamen van de verpakking en verzending is daar een groot onderdeel van.
 Geverifieerde beoordeling
18 dagen geleden
Ik kreeg iets anders dan dat ik besteld had. Jullie hadden me kunnen contacten daarover. Dan had ik mogelijk nog iets anders kunnen organiseren.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 dagen geleden
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat er destijds mailcontact is geweest over het desbetreffende artikel.
 Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
je word belazerd waar je bij staat ik zal nooit meer iets kopen bij lobbes.nl
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat het niet naar wens is verlopen, onze excuses hiervoor. Helaas zie ik niet dat er contact is geweest. Wij zullen per e-mail per direct contact met je opnemen.
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
23 dagen geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Je gaat ervan uit dat boeken in beschermende folie verzonden worden om de hoekpunten niet te beschadigen. Voor de zekerheid had ik hier zelfs speciaal naar gevraagd in het opmerkingenkadertje! Helaas werden de boeken los in een veel te grote doos opgestuurd met beschadigingen tot gevolg. Daarbij heeft Postnl het pakket grofweg voor de poort gelegd/gegooid waardoor het kon meegenomen worden door eender wie. Netjes afgeven was teveel gevraagd blijkbaar. Enorme afrader dus!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat de boekjes beschadigd zijn geleverd. Ik heb je even een mailtje gestuurd om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Het stoeltje zou voor een pop tot 46cm geschikt zijn. De Baby Born pop van onze dochter is 43cm, maar er kan in de kinderstoel geen 'tafeltje' voor gemaakt worden, daarvoor is het te smal. Als autostoel en schommelstoel is het wel de juiste maat.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Wat jammer om te horen dat het tafeltje niet goed aansluit bij de baby born. Hier hebben wij nog niet eerder van gehoord. Graag helpen wij je verder! Ik zal per mail contact met je opnemen.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Betaal extra voor volgende dag in huis. Maar komt een week later. Klantenservice zegt dat dat kan gebeuren. Maar geen excuses of geld terug.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Vervelend om te horen dat de levering langer heeft geduurd dan afgesproken. Excuses voor dit ongemak! Ik neem direct per mail contact met je op.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Helaas werden twee van mijn items stuk geleverd. Het visnet zat o.a. stuk in de verpakking.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Bedankt voor je feedback! Vervelend om te horen dat er twee artikelen defect zijn geleverd. Ik heb je even een mailtje gestuurd om het op te lossen.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Jurkje geeft enorm veel glitters af. Alles zit eronder. Heel jammer, want superleuk jurkje
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat het jurkje zoveel glitters afgeeft. Ik heb je even een e-mail gestuurd om het op te lossen.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Bezorger te lui om aan te bellen. Pakket afgeleverd bij ophaalpunt zonder bericht.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Vervelend dat de bezorger het pakket niet bij de school heeft afgeleverd, excuses hiervoor. Ik zie dat het pakket inmiddels bij de PostNl -locatie is afgehaald.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Snel verzonden zoals altijd, maar de verkleedjurk valt erg tegen. Slechte kwaliteit. Na 1 week (gewoon een schoolweek, dus veel is hij niet aan geweest) zijn er al stukken af gescheurd. Erg jammer voor een jurk van 35 euro.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Enorm bedankt voor je review! Ik zie dat mijn collega via de mail al contact met je gezocht, hopelijk wordt het snel opgelost.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Bezorging was er snel. Veel spullen zijn snel stuk gegaan. Klittenband bordjes zijn uit de bordjes gevallen die zitten niet vast. Vang sluiten zijn stuk. Tennisrackets zijn stuk gegaan.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Bedankt voor je feedback! Vervelend dat er een aantal artikelen zo snel kapot zijn gegaan. Excuses! Ik heb je even een mailtje gestuurd om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beste, wij hebben 25 vliegertjes gekocht voor de kinderen en deze zijn echt brol. De Propellertjes vallen er onmiddellijk af en de vliegertjes plooien in twee na eenmalig gebruik.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Bedankt voor je review! Ik heb je even een e-mail gestuurd om het op te lossen.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Het spel was verzonden in een veel te grote doos zonder opvulling. Hierdoor was t gaan schuiven en beschadigd. Ik had wel die dag het als cadeau nodig.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Bedankt voor je review! We zijn al bezig om onze verpakkingsdozen te optimaliseren. Ik heb je even een e-mail gestuurd om samen naar een oplossing te kijken.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
1Artikel van de 2 snel stuk. Elastiek met bal eraan. Elastiekje direct na 1 keer gebruiken al dun en bijna stuk.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Wat ontzettend vervelend, excuus! Ik heb je een mail gestuurd om dit op te lossen.