lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.459 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Lekker op mijn gemak op de site iets uitzoeken voor mijn kleinzoon, bestellen en dan vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, betreffende het pakket. En dan de vreugde van het uitpakken, als het in huis is. Dat is voor deze 64 jarige oma nog een feest. En mijn kleinzoon? Die komt geeneens aan zijn middagslaapje toe. Teveel moois, om zich mee te vermaken bij opa en oma. En nu ontving ik de speelgoedcatalogus... ik geniet nu al van de voorpret, om daar weer iets moois in uit te zoeken. En zo leuk, want er staat veel in, maar allemaal betaalbaar. Kortom, Lobbes vinden wij Top, en wij komen er graag terug.

ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde artikels. Ik ben eerder teleurgesteld in de klantenservice: een van de (reeds betaalde) bestelde artikels werd niet geleverd met de oorspronkelijke bestelling. Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden, want de situatie moest onderzocht worden. Verder werd ik mij via e-mail gezegd dat volgens de track and trace de bestelling werd geleverd en dat ik anders bij mijn buren moest checken. Toen ik het probleem via e-mail opnieuw uitlegde, werd mij gezegd dat volgens de gegevens het gewicht van het pakje klopte. Uiteindelijk heb ik foto's verstuurd en het pakje gemeten om te bewijzen dan het ontbrekende artikel onmogelijk in het pakje had kunnen passen. Het ontbrekende artikel werd alsnog opgestuurd en ik heb het inmideels goed ontvangen. Ik bestel echter regelmatig on line en zulke situatie waren mij al voorgekomen. Nooit eerder waren het 1 telefoontje, 3 mails en bewijsmateriaal nodig om tot een oplossing te komen. Ik kreeg het bijzonder onaangenaam gevoel dat de winkel naar manieren zocht om de verantwoordelijkheid voor hun fout op mij / op de postdienst door te schuiven of erger om te zeggen dat ik niet de waarheid sprak. Ik probeerde ook via de chat op facebook contact op te nemen: ik kreeg daar wel antwoord maar telkens uren na mijn eerst bericht (en nadat ik al via andere wegen contact had genomen). Als een chat-functie niet als chat kan gebruikt worden (wat ik begrijp, het is veel werk), best dat niet als optie aan te geven. Jammer, het was mijn tweede bestelling hier en van mijn eerste was ik heel tevreden. Ik vrees dat er geen derde zal komen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Verkeerd artikel geleverd. Krijg factuur van beide artikelen. Opnieuw moeten bestellen maar worden ook verzendkosten bijgerekend. Zou ik terugkrijgen wordt me verteld. Ben benieuwd.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback! Zoals ik zie is het in de tussentijd goed opgelost.
Snelle bezorging aangeklikt maar was helaas een dag te laat. Het kinderfeestje was al voorbij dus helaas kon ik alles weer terugsturen
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback! Vervelend dat de vervoerder een vertraging heeft opgelopen. Excuses! Ik zie dat de extra betaalde verzendkosten al zijn teruggestort.
De foto's van de artikelen zijn super mooi maar sommige artikelen vallen zwaar tegen in het echt, en ook qua kwaliteit
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback! Vervelend dat sommige artikelen je tegenvallen. Je kan altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl zodat kunnen we kijken of we wat voor je kunnen betekenen.
artikelen zijn vrij duur verzending weegt ook op kleine bestellingen
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback! Wij versturen alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd. Om een snelle en veilige verzending te kunnen blijven garanderen, brengen wij een deel van de verzendkosten in rekening. Bij besteding boven de € 39,- betalen wij jouw verzendkosten.
Nogsteeds mijn bestelling van 2 weken geleden niet binnen gekregen
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat het pakketje niet is afgehaald bij het PostNL punt na een mislukte bezorgpoging. Ik heb je even een e-mail gestuurd om het op te lossen.
Buitenspeelgoed besteld. 3 onderdelen al na 3 dagen kapot.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat er een aantal artikelen zo snel kapot zijn gegaan. Ik heb je even een e-mail gestuurd om het op te lossen.
Prijs product was elders goedkoper
Die Lieferung war schnell, Verpackung sicher, Ware war gut, wie auf der Seite beschrieben. Leider war es mir bis jetzt nicht möglich eine Rechnung für die Bestellung zu erhalten . Sollte das nicht möglich sein, muss ich schweren Herzens die Ware retournieren.
Antwoord van lobbes.nl
Es ist schön zu hören, dass die Lieferung gut geklappt hat und Sie mit den Artikeln zufrieden sind. Wir werden Sie bezüglich Ihrer Rechnung per E-Mail kontaktieren.
Snelle levering producten niet helemaal zo als verwacht. Omschrijving was niet zo duidelijk en foto’s gaven verkeerde informatie. Jammer!
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat de artikelen niet naar wens zijn, dat is niet de bedoeling. We zullen per e-mail contact met je gaan opnemen.
positief: snelle verzending, duidelijk aanbod. negatief: wegwerpkwaliteit van speelgoed, dan is goedkoop uiteindelijk duurkoop
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat de artikelen niet helemaal goed zijn, excuses daarvoor! Dat is zeker niet bedoeling. Defecte artikelen kun je altijd melden via info@lobbes.nl, we helpen je graag verder.
Onderdeel mist er bij het spelletje
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback! Ik heb je even een e-mail gestuurd met een oplossing.
Wij hebben bestelling een paar dagen voor Koningsdag gedaan en ontvingen dinsdag dat we de bestelling de volgende dag af konden halen. Nog gecontroleerd of dit wel klopte. Op zondagen kun je ook spullen afhalen, dus dan wellicht op een feestdag ook zou je zeggen. Niet dus. Niemand die open deed. Had liever gehad dat ze vermeld hadden dat Koningsdag geen optie was om af te halen. Bestelling procedure is prima en ook kwaliteit van speelgoed is niks mee voor zover ik kon beoordelen.
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer om te horen dat het niet helemaal duidelijk is geweest dat wij op koningsdag gesloten waren. Excuses voor dit ongemak! Bij ons afhaalpunt in Ede kun je maandag tot en met vrijdag je bestelling ophalen, op feestdagen kunnen er afwijkende openingstijden zijn. Hiervoor kun je ons altijd even bellen. Leuk om te horen dat de bestelling verder naar wens is geweest!
Ik had een speeltje gekocht voor mijn kleinzoon en het werkte niet zoals beschreven. Na een "retour" aanvraag , heeft Lobbes me geinformeerd dat ik het kon houden. Dat vind ik wel correct gehandeld. Als ik nog iets nodig heb zal ik zeker terug gaan kijken bij Lobbes. Daar het speeltje niet naar behoren werkte geen ik slechts drie sterren. Verder was alles ok, ook snelle verzending.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je klacht goed is opgelost en je indien nodig terug komt bij Lobbes.
Ik had 3 tandendoosjes besteld, gelukkig had ik er nu maar ééntje nodig Voor die andere twee heb ik een sterk iemand nodig, die ze open kan krijgen Verder zijn het leuke simpele doosjes en snel geleverd
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat de andere tanddoosjes niet goed open gaan, dat is niet de bedoeling. We zullen contact met je opnemen via de mail om naar een oplossing te kijken.
Mijn bestelling van 2 kleine Hot Wheels werd bezorgd in een enorme doos, dit vind ik voor het mileu niet ok. Het was leuk dat je een robot kunt maken vd doos, maar zo’n enorme doos voor 2 auto’s ….
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. We zijn op dit moment bezig om onze verpakkingsproces te verduurzamen.
Alles ging snel en goed, alleen de verpakking was wat overdreven voor zo een klein boekje :-)
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
Het goedkopere speelgoed is al kapot voordat de kinderen ermee kunnen spelen
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat het speelgoed kapot is aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses! Je kunt ons hierover altijd direct een berichtje sturen. Om het nu goed op te lossen stuur ik je een mail.