lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.276 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

7 nov. 2022
IK HAD AFGESPROKEN DAT ZE ALLES TEGELIJK ZOUDEN AFZZENDEN MET DE TELEFONISTE. . WAT SCHETST MIJN VERBAZING DAT HET DAAGS NADERHAND AL WERD AFGESTUURD. TERWIJLHET NOG NIET KOMPLEET WAS. EN DAARNA WERD DE REST IN 2 BESTELLINGEN NA GESTUURD WAAR IK 2X VERZENDKOSTEN KREEG BIJ EEN BESTELLING VAN MEER DAN 500 EURO EN DIT WAS VORIG JAAR OOK AL ZO . UK HEB ALLES BETAALD AAN LOBBES ,MAAR HEB DE VERZENDKOSTEN ER. VAN AF GETROKKEN
8 nov. 2022
Bedankt voor je feedback. Zoals ik zie is er al per e-mail contact geweest. Vervelend dat de verzending niet helemaal correct is verlopen. Excuses! We zullen de nog openstaande verzendkosten laten vervallen.
Bij de notitieboekjes Alpaca stond als titel Alpaca vermeld. Bij de afbeelding ook geen andere varianten; enkel alpaca. Toch kreeg ik iets anders toegestuurd, namelijk met Eenhoorn. Lobbes vermeldt vaak dat er willekeurig exemplaar wordt verstuurd. Maar bij andere artikelen zie je dan bij foto wat anders zou kunnen zijn. Bij dese dus niet.
Antwoord van lobbes.nl
Er staat inderdaad op onze website alleen een alpaca vermeld. Normaliter laten wij de verschillende varianten ook terugzien op de foto's. Dat is dit keer niet goed gegaan, excuses! Dit gaan wij direct online rechtzetten. Om dit goed op te lossen, neem ik per mail nog contact met je op.
Het gebeurde drie keer dat mijn winkelmandje ineens leeg was. Aanvulling: de eerste keer was ik niet inloggen, toen ging hij leeg toen ik inlogde. De twee keer erna was ik ingelogd maar ging het mandje leeg nadat ik naar betalen ging
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend dat het winkelwagentje enkele keren achter elkaar is geleegd. Dat hoort niet mogelijk te zijn als je bent ingelogd. Excuses voor dit ongemak. Hopelijk vallen de ontvangen artikelen goed in de smaak!
14 nov. 2022
Snelle levering. Vlot mailverkeer. Maar mijn aankopen (kleine spulletjes) zaten los in een veel te grote doos waardoor ze tijdens het transport alle kanten op schoven. Gelukkig is er niets stuk.
17 nov. 2022
Bedankt voor je review! Jammer dat de kleine spulletjes door de doos zijn gaan slingeren. Op dit moment zijn wij bezig met het optimaliseren van ons verzendproces. Hopelijk kunnen wij dit probleem snel ondervangen, wij nemen jou feedback direct mee.
Jammer dat je bij veel items niet zelf een kleur kan kiezen maar dat deze willekeurig verzonden worden. Al 2 keer iets terug moeten sturen om die reden. Verder prima, snelle service
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wij verkopen inderdaad ook assorti artikelen, waarbij verschillende kleuren of uitvoeringen door elkaar worden geleverd. Als je een voorkeur hebt kun je deze tijdens het betellen bij de opmerkingen invullen. Wij zullen ons uiterste best doen deze voorkeurskleur of -uitvoering te bezorgen. Echter kunnen wij niet garanderen dat dit altijd mogelijk is. Hopelijk tot snel!
3 nov. 2022
Ik kon op donderdag niet bestellen. Gelukkig heb ik op vrijdag het artikel toch voor de donderdag deal gekregen na mijn mail.
3 nov. 2022
Goed dat je ons direct donderdag hierover een mail hebt gestuurd. Leuk om te horen dat we het vervolgens snel voor je hebben kunnen oplossen!
10 nov. 2022
Producten ver beneden peil, kwaliteit is echt heel slecht, de service die ze verlenen maakt het een redelijk!
11 nov. 2022
Jammer om te horen dat enkele artikelen in je bestelling niet naar verwachting zijn geweest. Excuses voor dit ongemak. Je mag hierover altijd contact met ons opnemen via info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag verder!
Aanbod, website en prijzen zijn goed. Kwaliteit kleine cadeautjes/ uitdeel cadeautjes is vaak slecht.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Zijn er misschien uitdeelcadeautjes kapot aangekomen? Neem dan direct contact met ons op via info@lobbes.nl
11 nov. 2022
Heel erg jammer dat je bij veel artikelen niet zelf de variant kan kiezen.
11 nov. 2022
Bedankt voor je review. Als je bij ons assorti artikelen besteld, kun je tijdens het bestellen bij de opmerkingen je voorkeur aangeven. Wij zullen onze uiterste best doen de gevraagde voorkeuren te bezorgen. Dit is alleen geen garantie dat het altijd mogelijk is.
7 nov. 2022
Het geluidknopje van de politieauto doet het niet goed.
7 nov. 2022
Vervelend om te horen dat het knopje van de politie auto het niet goed doet. Excuus. Je kan altijd direct contact met ons opnemen hierover. Ik zal je direct een mail sturen om dit goed op te lossen.
De microfoon was heel snel kapot, helaas.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat de microfoon zo snel kapot is gegaan. Ik heb je een e-mail verstuurd om te kijken of we nog wat voor je kunnen betekenen.
De verpakking kan aanzienlijk kleiner
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor de review! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip.
Wat meer voor oudere kinderen
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Op onze website is het ook mogelijk om leeftijdscategorieën te kiezen. Misschien helpt dit een volgende keer om de keuze makkelijker te maken.
Duur tegenover andere winkels
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Neem ook eens een kijkje bij de categorie uitdeelcadeautjes, hierin staan veel leuke artikelen voor een klein prijsje :)
Leuke prijs, leuk speelgoed
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Heb je nog tips om onze service te verbeteren, laat het ons weten via: info@lobbes.nl
Speelgoed viel klein uit
16 nov. 2022
Probleem met leveren
17 nov. 2022
Vervelend om te horen dat de levering niet op het juiste moment heeft plaatsgevonden. In de drukke november maand komt het helaas wel eens voor dat pakketjes later worden bezorgd. Excuus! Het pakketje is in de tussentijd bij je bezorgd, hopelijk valt alles goed in de smaak!
te weinig voorraad
17 nov. 2022
De bestellingen die zijn geplaatst zijn compleet verstuurd. Als er artikelen ontbreken in je bestelling kun je contact opnemen met info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag direct verder.
van R. B.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt! Mocht je nog goede tips hebben ter verbetering, dan kun je altijd mailen naar info@lobbes.nl.