lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.399 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.199 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

MS
Maaike S.
Haarlem
Goede prijs voor het product. Levertijd opzich prima, maar kwam wel pas maandag ipv zaterdag zoals stond aangegeven. Daarnaast had dit product makkelijk als brievenbuspakketje gekund in plaats van in een enorme doos en daarmee ook onnodig hoge verzendkosten en minder duurzaam.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! We gebruiken bij Lobbes en standaard robot doos. Hopelijk hebben jullie wel veel plezier van de artikelen.
27 okt 2023
Ze hebben een leuke collectie aan klein speelgoed. Nadeel is wel dat de bezorgtijd die ze aangeven op de site en je bestelling niet kloppen. Tot twee keer aan toe echt veel later de artikelen ontvangen. Meldt dit en geef een correctere datum door. Dan weet je dit als klant.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd is geleverd! We proberen de volgende dag te leveren als je voor 16:00 besteld. Geeft je tracking wat anders aan, mag je ons altijd mailen!
15 mei 2023

Bmx jongens fiets speedy

We misten een zakje met boutjes. Zelf opgelost want het fietsje was voor ons kleinzoon zijn verjaardag. Doos kwam met DHL pas de volgende dag. En er zaten 2 gaten in de doos. Er was ermee gesmeten zagen we. Daar kon Lobbes niets aan doen. Wel melding bij hun gedaan hierover.
16 mei 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het artikel niet helemaal compleet geleverd is. Excuses! Ik heb je nog even een e-mail verstuurd.
Het zou heel fijn zijn als de webshop goed gevuld is. Ik had gewacht op een product dat uitverkocht was. Tegen de tijd dat het er was waren de andere producten die ik wilde bestellen weer uitverkocht. Dat vond ik echt vervelend, want ik bestel graag alles in één keer.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat het artikel waar je naar op zoek was alweer uitverkocht was. Door de drukte kan het zijn dat sommige artikelen sneller uitverkocht raken als verwacht. We proberen hierop te anticiperen alleen is dat niet altijd mogelijk. Ik hoop dat je nog een alternatief artikel kunt vinden!
13 jul 2023
Duidelijkheid over levering. De bestelling zou op 1 juli geleverd worden. Die dag hebben we niets ontvangen. Afhalen was niet mogelijk ivm verhuizing. Hierover was niets vermeld bij bestelling. De communicatie over de precieze levering kan dus beter.
13 jul 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet juist op de hoogte bent gehouden over de afleverdatum. Excuses voor het ongemak!
24 aug 2023

Langere levertijd dan aangegeven.

Aanbod is groot. Levering is alleen vaak veel later dan aangegeven. Al meerdere keren meegemaakt dat bestellingen dagen soms zelfs meer als een week later werd bezorgd. Ik zou zeggen pas gewoon je informatie op de site aan dit geeft duidelijkheid.
24 aug 2023
Bedankt voor je review! Bestellingen geplaats op werkdagen voor 16.00 worden de volgende dag bezorgd. Mocht een bestelling onverhoopt niet op het aangegeven moment zijn geleverd kun je ons direct bellen of mailen. Dan helpen wij je graag verder.
17 nov 2023

Bestelling is nog steeds in behandeling.

Bestelling is nog steeds in behandeling. Mail verkeer is bezig. Pakket is volgens PostNL geleverd. Maar hebben noot iets ontvangen. Wel steeds vriendelijke mailing van Lobbes uit. Maar ben benieuwd wanneer we daadwerkelijk iets zullen ontvangen.
17 nov 2023
Wat vervelend dat je pakketje ergens onderweg is kwijtgeraakt. Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat er al een onderzoek in gang is gezet. Ik heb je via de mail een update hierover gegeven.
19 apr 2023

Snelheid verzenden onduidelijk

De website vermeldt: "Nu besteld, morgen in huis". Dit bleek totaal niet waar. Zo jammer dat een kind daardoor geen kadootje kreeg op haar verjaardag! Ik bestelde op een vrijdagmiddag, het pakje kwam de dinsdag daarop en niet op zaterdag.
19 apr 2023
Bedankt voor je review! Bestellingen op werkdagen geplaatst voor 16.00 worden de volgende dag bezorgd. Ik zie dat de bestelling na 16.00 is besteld, waardoor het eerst volgende bezorgd moment dinsdag is. De bezorgdatum staat ook altijd specifiek vermeld bij het plaatsen van de bestelling.

Prima producten, trage levering

Prima producten! Fijne spullen. Maar pas geleverd na 1,5 week, 5 dagen na de toegezegde bezorgdatum (niet op donderdag, maar pas op dinsdag. Inderdaad, postNL werkt ook niet echt mee). Toen was het kinderfeestje al geweest.... Jammer!
11 jul 2023
Sorry voor deze veel te late levering. Er zijn verschillende factoren geweest waardoor de leverbelofte niet behaald is. Ik ga er vanuit dat een volgende bestelling weer netjes op tijd bezorgd zal worden. Hopelijk was het kinderfeestje als nog een ongekend succes!
26 jun 2023

Goede prijs, slechte communicatie

Prijs en bezorging was goed maar communicatie omtrent bezorging erg slecht. Er was een interne verhuizing waardoor levering vertraagd was. Als dit bij het bestellen was aangegeven had dit onduidelijkheid en frustratie voorkomen.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je pakket een vertraging heeft opgelopen en je hierover niet goed op de hoogte bent gehouden. Excuses voor het ongemak!
Ik had on line een paarse skippybal besteld, maar kreeg een roze. Toen ik hierop reageerde kreeg ik het antwoord dat we nooit kunnen garanderen of je de bestelde kleur krijgt. We weten niet wat de voorraad in het magazijn is.
8 nov 2023
Wat jammer dat je niet net de paarse kreeg. Het artikel is een assorti artikel, dat houdt in dat verschillende kleuren willekeurig door elkaar geleverd worden. Hierbij kunnen we daardoor inderdaad niet de ene kleur garanderen. We hopen op je begrip.
Ik ga er niet meer bestellen. Ik heb ook geen contact op genomen. 1 ding was kapot en verkeerd. En het andere was de verpakking niet netjes meer en het was een cadeautje. Ik ben veel beter gewend van lobbes erg jammer.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat een aantal artikelen kapot waren, excuses hiervoor. We willen je graag helpen om een oplossing te vinden. Daarom heb ik je zojuist een mailtje gestuurd om toch een oplossing te komen.
De communicatie Ls er ineens spullen veel later komen dan bedacht, en de reacties op mijn vragen erop. Na hele tevrede klant te zijn geweest. Ben ik dat nu echt stukken minder. Teleurgezteld in de klantvriendelijkheid.
4 jul 2023
Jammer om te horen dat onze communicatie onvoldoende voor je is geweest. Dat is zeker niet onze bedoeling! De verhuizing van ons magazijn heeft helaas onverwachte vertragingen gehad, waardoor wij niet konden leveren zoals je van ons gewend bent. Mijn excuses hiervoor! We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren.
MB
MMDJ B.
HEILOO
ik vond de losse stickertjes vrij duur €0,25 en de 500 paardenstickers HEEL MOEILIJK van de plakrand af te krijgen daardoor scheurde de afbeelding vaak en dat is toch zonde wel hebben ze vaal HEEL leuke aanbiedingen!
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat de paardenstickers zo moeilijk los kwamen waardoor ze soms scheurde, excuses daarvoor. Je krijgt het geld terug van dit artikel. Je ontvangt je geld binnen enkele werkdagen op je rekening. Ik hoop dat je voor de rest wel blij bent met je bestelling!
bezorging is niet op de afgesproken datum, dus niet aangeven dat het de volgende dag verzonden wordt terwijl het de dag erna nog niet bij elkaar gezocht is. geeft hoop stress als het een verjaardag kado is
24 okt 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het pakket niet op de juiste datum is geleverd. Excuses voor het ongemak!
De geleverde producten zijn naar tevredenheid en snel geleverd. Dat producten na aankoop worden geannuleerd omdat ze toch niet op voorraad zijn is vervelend, dan had dat er op de site al bij moeten staan.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat er sommige artikelen toch niet op voorraad waren. Helaas kan het soms voorkomen dat de voorraad op de website en de voorraad in het magazijn een paar artikelen verschilt.
Wat kunnen we verbeteren? kleur schema van de verf echt ook die kleur tonen. wat vond je goed? ik werd goed geholpen nadat ik andere kleur kreeg dan de site zelf aan toonde er word niet moeilijk gedaan :)
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat de kleuren niet overeen kwamen zoals op de website staat, excuses daarvoor. Fijn om te horen dat we je daarna alsnog hebben kunnen helpen!
13 jul 2023
Levertijd, mijn pakket was te laat voor een kinderfeestje. Het zou de volgende dag bezorgd worden, dat werden 4 dagen daarna. Ik heb alsnog snel dezelfde kadootjes in een speelgoedwinkel moeten kopen.
14 jul 2023
Erg jammer om te horen dat je op het laatste moment elders hebt moeten winkelen voor het kinderfeestje. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry voor dit ongemak. Ik hoop dat ondanks deze tegenslag het een top feestje is geworden! De verhuizing van ons magazijn is bijna rond dus wij verwachten de volgende keer weer op het aangegeven moment jou bestelling te leveren.
15 jun 2023

Communicatie

Het verzenden van mijn pakket was helaas langer dan ik gewend ben van Lobbes. Een bericht hierover of eerlijke informatie bij het bestellen zou ik zeer op prijs stellen. Verder, netjes ingepakt.
16 jun 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je pakket een vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak!
het verf spin draai ding werkt voor geen meter de kinderen krijgen de knop niet op tempo waardoor de verf die behoorlijk hard is niet rond draait en uit een spat wij grote hebben er nog moeite mee
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat vervelend dat het artikel niet goed is. Excuses voor het ongemak. Ik heb je even een mailtje gestuurd over een passende oplossing.