lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.622 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

de meest kritische beoordeling

7 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

 Sorteren  
Relevantie
15 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijke site en prima levering.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
15 nov. 2023
Fijn om te horen dat je zo blij bent met onze website en de levering van je pakketje! Nog veel plezier gewenst met je bestelling!
13 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vindt de vezendkosten erg hoog
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
15 nov. 2023
Wat vervelend om te horen dat je de verzendkosten te hoog vindt. Helaas zijn ook voor ons de kosten gestegen met betrekking tot transport. We proberen zo goed mogelijk rekening te houden met de klant zodat we een goede balans kunnen vinden in de verzendkosten. Vanaf 39 euro betaal je geen verzendkosten bij je bestelling. Nog veel plezier met je bestelling!
2 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kadootje was niet op voorraad
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 nov. 2023
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat een artikel niet op voorraad was. Hopelijk heb je nog iets anders kunnen vinden.
9 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
betere kwaliteit leveren
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 nov. 2023
Wat vervelend dat de kwaliteit niet naar wens is, excuses hiervoor. Je kunt artikelen waar je niet tevreden over bent tot 30 dagen kosteloos retour sturen. De aanvraag hiervoor doe je via deze link https://www.lobbes.nl/retour.
2 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prijzen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 nov. 2023
Bedankt voor je review! Je kan op de website filteren op verschillende prijzen.
20 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
20 nov. 2023
Bedankt voor je review!
16 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 nov. 2023
Bedankt voor geven van de sterren. We horen graag wat we kunnen verbeteren zodat we de volgende keer 5 sterren ontvangen! Je kunt altijd mailen naar info@lobbes.nl als we je kunnen helpen.
7 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 nov. 2023
Bedankt voor je review. Het lijkt erop dat je bestelling niet helemaal naar wens verlopen is. Als we ergens bij kunnen helpen horen we dat graag. Stuur gerust een mailtje naar info@lobbes.nl
7 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte telefonische klantenservice

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 aug. 2023
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat je telefonisch niet goed bent geholpen. Onze excuses voor het ongemak! We hopen je in de toekomst weer zo goed mogelijk te helpen, zoals je van ons gewend bent.
10 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas kwam mijn bestelling te laat voor een verjaardag door een storing in het logistieke centrum. Dit werd wel gecommuniceerd, maar daarop heb ik contact opgenomen met de klantenservice via de mail omdat er gerefereerd werd naar een track and trace die ik niet had ontvangen en daar heb ik nooit reactie op gekregen. Een dag later kreeg ik een automatische mail met track and trace. Dus er werd wel gecommuniceerd maar allemaal net te laat waardoor ik elders een cadeau heb gekocht.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 jul. 2023
Jammer om te horen dat de communicatie niet helemaal duidelijk is geweest. Zeker rondom een verjaardag is dat natuurlijk niet onze bedoeling. Mijn excuses voor dit ongemak! Wij gaan er vanuit een volgende bestelling weer netjes op het door jou gekozen moment te leveren.
26 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet heel tevreden

Pakket werd eerst door Lobbes vertraagd en daarna 3x door PostNL. Kan gebeuren in deze tijd. 3x een bezorgmoment gekozen, 3x verplaatst. Uiteindelijk werd het gebracht op een afhaalpunt aan de andere kant van de stad. Pakket op willen halen, doos (ook de doos van het kado) beschadigd! Ter plaatse de klantenservice van Lobbes gebeld, krijg ik iemand aan de lijn die knetterstoned is. Pakket getourneerd. Geen leuk kado op deze manier.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
28 jun. 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je pakket een vertraging heeft opgelopen en vervolgens ook niet in orde was. Excuses voor het ongemak! Zodra we je pakketje retour hebben ontvangen zullen we het aankoopbedrag laten terugstorten.
16 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

De website is redelijk overzichtelijk.na bestellen is niet mogelijk

De website is redelijk overzichtelijk. Ondanks de vroege bestelling zijn er artikelen niet meer voorradig en wat helemaal vervelend is sat het ook niet meer door jullie besteld kan worden. Zo wordt bestellen heel lastig. Wel of niet bestellen met het risico dat je maar de helft krijgt. Voor mij een reden om toch verder naar anderen te kijken.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 okt. 2023
Wat jammer om te horen dat niet alle artikelen op voorraad waren. We proberen zoveel mogelijk op voorraad te hebben en anders bij te bestellen als je ons een mailtje stuurt. Excuses voor het ongemak!
24 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De producten werden toch wel in grote verpakkingen geleverd. Milieu technisch denk ik dat er zeker voor mijn nalevering van de vier klapbandjes een envelop voldoende was. Wat wel positief was is het feit dat toen bleek dat mijn bestelling niet compleet was er snel gehandeld werd en ik het ontbrekende artikel gratis kreeg nageleverd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
24 aug. 2023
bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikelen in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
22 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jouets conformes au descriptif du site, par contre déception au niveau de la préparation du colis compter 5jours + 7 jours pour être livré, on est loin de la livraison en 72h malgré avoir commandé en avance ! Le colis est arrivé trop tard pour un cadeau d anniversaire pour un petit enfant... C est dommage pour un site de jouets.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
27 okt. 2023
Sorry to hear that your parcel was delivered later than indicated. Apologies for this inconvenience! If the shipment takes longer than indicated please feel free to email us: serviceclients@lobbesjouet.fr
30 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling te laat aangekomen

Tijdens het plaatsen van de bestelling, wat een verjaardagscadeau had moeten zijn, werd vermeld dat t de volgende dag bezorgd zou worden. Ruim voor de verjaardag. Uiteindelijk kwam het pakket te laat aan toen de verjaardag al voorbij was waardoor wij geen cadeau bij ons hadden. De puzzels zijn mooi maar wel prijzig.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 jul. 2023
Wat jammer dat de door jou geplaatste bestelling door een vertraging te laat is gekomen als cadeautje is gekomen. Excuses voor dit ongemak! Je mag altijd als de verzending langer duurt dan gepland contact met ons opnemen. Dan helpen wij je graag direct verder. Op dit moment hoop ik dat er nog veel puzzel plezier is!
9 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

1e ervaring kon beter.

Snelle levering. Verpakking van de producten waren kapot door dat er waarschijnlijk te veel ruimte in de doos zat. Dit neem ik aan omdat de verpakking zodanig kapot was dat het niet verkoopbaar is. Producten zelf waren prima. Zou hier opnieuw bestellen mits de volgende levering wel netjes verpakt wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 okt. 2023
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat de verpakkingen beschadigd waren. Zou je een mailtje willen sturen naar info@lobbes.nl. Hopelijk kunnen we nog iets voor je betekenen.
12 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Suggestie bij het verpakken van bestellingen. Mijn bestelling bestond uit twee platte boekjes en in plaats van deze in een enveloppe te verzenden werd gekozen voor een veel te grote doos als verpakking. Bijkomend nadeel van het verzenden in dat formaat doos is dat deze niet door de brievenbus kan.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
14 aug. 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bmx jongens fiets speedy

We misten een zakje met boutjes. Zelf opgelost want het fietsje was voor ons kleinzoon zijn verjaardag. Doos kwam met DHL pas de volgende dag. En er zaten 2 gaten in de doos. Er was ermee gesmeten zagen we. Daar kon Lobbes niets aan doen. Wel melding bij hun gedaan hierover.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
16 mei 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het artikel niet helemaal compleet geleverd is. Excuses! Ik heb je nog even een e-mail verstuurd.
31 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
betere beschrijving van het artikel. afmeting van het product vermelden en niet van de verpakking. Domino buitenspeelgoed. is niet geschikt voor buiten. je moet zelf papieren stickers op de stenen plakken en stenen zijn niet heel groot zoals vermeld op de site.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
31 mrt. 2023
Jammer om te horen dat niet alle producten naar verwachting zijn. Excuses voor dit ongemak! Mocht je een artikel willen terugsturen kan dat kosteloos.
13 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijkheid over levering. De bestelling zou op 1 juli geleverd worden. Die dag hebben we niets ontvangen. Afhalen was niet mogelijk ivm verhuizing. Hierover was niets vermeld bij bestelling. De communicatie over de precieze levering kan dus beter.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 jul. 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet juist op de hoogte bent gehouden over de afleverdatum. Excuses voor het ongemak!