lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.622 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

de meest kritische beoordeling

7 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

 Sorteren  
Relevantie
24 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Langere levertijd dan aangegeven.

Aanbod is groot. Levering is alleen vaak veel later dan aangegeven. Al meerdere keren meegemaakt dat bestellingen dagen soms zelfs meer als een week later werd bezorgd. Ik zou zeggen pas gewoon je informatie op de site aan dit geeft duidelijkheid.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
24 aug. 2023
Bedankt voor je review! Bestellingen geplaats op werkdagen voor 16.00 worden de volgende dag bezorgd. Mocht een bestelling onverhoopt niet op het aangegeven moment zijn geleverd kun je ons direct bellen of mailen. Dan helpen wij je graag verder.
17 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Magneet schaap

Het laatste werkje wat ik besteld had voldeed niet aan de verwachting. De balletjes blijven niet plakken op het schaap (met magneet). Het zou fijn zijn als dit erbij vermeld zou worden zodat de volgende bestellers er rekening mee kunnen houden
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
19 apr. 2023
Bedankt voor je review. Voor opmerkingen, tips of tops over je bestelling kun je altijd ons een mail sturen!
19 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Snelheid verzenden onduidelijk

De website vermeldt: "Nu besteld, morgen in huis". Dit bleek totaal niet waar. Zo jammer dat een kind daardoor geen kadootje kreeg op haar verjaardag! Ik bestelde op een vrijdagmiddag, het pakje kwam de dinsdag daarop en niet op zaterdag.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
19 apr. 2023
Bedankt voor je review! Bestellingen op werkdagen geplaatst voor 16.00 worden de volgende dag bezorgd. Ik zie dat de bestelling na 16.00 is besteld, waardoor het eerst volgende bezorgd moment dinsdag is. De bezorgdatum staat ook altijd specifiek vermeld bij het plaatsen van de bestelling.
15 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Webshop goed, verpakking slecht.

De webshop en het op tijd leveren was prima, maar de verpakking van de artikelen liet te wensen over. Tijdens naar de auto lopen vanaf het PostNL afhaalpunt viel de onderkant van de doos eruit (slecht geplakt) en de artikelen op de stoep.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
19 apr. 2023
Vervelend om te horen dat de verzenddoos is opengescheurd en artikelen op de grond terecht zijn gekomen. Excuses voor dit ongemak! Mochten hierdoor artikelen beschadigd zijn geraakt, laat het ons weten via: info@lobbes.nl
10 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Prima producten, trage levering

Prima producten! Fijne spullen. Maar pas geleverd na 1,5 week, 5 dagen na de toegezegde bezorgdatum (niet op donderdag, maar pas op dinsdag. Inderdaad, postNL werkt ook niet echt mee). Toen was het kinderfeestje al geweest.... Jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 jul. 2023
Sorry voor deze veel te late levering. Er zijn verschillende factoren geweest waardoor de leverbelofte niet behaald is. Ik ga er vanuit dat een volgende bestelling weer netjes op tijd bezorgd zal worden. Hopelijk was het kinderfeestje als nog een ongekend succes!
26 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goede prijs, slechte communicatie

Prijs en bezorging was goed maar communicatie omtrent bezorging erg slecht. Er was een interne verhuizing waardoor levering vertraagd was. Als dit bij het bestellen was aangegeven had dit onduidelijkheid en frustratie voorkomen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
28 jun. 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je pakket een vertraging heeft opgelopen en je hierover niet goed op de hoogte bent gehouden. Excuses voor het ongemak!
3 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De communicatie Ls er ineens spullen veel later komen dan bedacht, en de reacties op mijn vragen erop. Na hele tevrede klant te zijn geweest. Ben ik dat nu echt stukken minder. Teleurgezteld in de klantvriendelijkheid.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 jul. 2023
Jammer om te horen dat onze communicatie onvoldoende voor je is geweest. Dat is zeker niet onze bedoeling! De verhuizing van ons magazijn heeft helaas onverwachte vertragingen gehad, waardoor wij niet konden leveren zoals je van ons gewend bent. Mijn excuses hiervoor! We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren.
SH
Sonja H.
Haarlem
2 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde print op beker

Verzending was prima. Maar wat niet prima was, was dat de beker die ik besteld had niet gekomen was. Het was een ander printje op de beker. Daar was ik niet blij mee. Ook zat het niet goed in de verpakking.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 mrt. 2023
Dank voor je review. Vervelend dat er een ander printje dan verwacht op de beker zat. Ik stuur je even een persoonlijke mail.
23 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
bezorging is niet op de afgesproken datum, dus niet aangeven dat het de volgende dag verzonden wordt terwijl het de dag erna nog niet bij elkaar gezocht is. geeft hoop stress als het een verjaardag kado is
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
24 okt. 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het pakket niet op de juiste datum is geleverd. Excuses voor het ongemak!
13 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd, mijn pakket was te laat voor een kinderfeestje. Het zou de volgende dag bezorgd worden, dat werden 4 dagen daarna. Ik heb alsnog snel dezelfde kadootjes in een speelgoedwinkel moeten kopen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
14 jul. 2023
Erg jammer om te horen dat je op het laatste moment elders hebt moeten winkelen voor het kinderfeestje. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry voor dit ongemak. Ik hoop dat ondanks deze tegenslag het een top feestje is geworden! De verhuizing van ons magazijn is bijna rond dus wij verwachten de volgende keer weer op het aangegeven moment jou bestelling te leveren.
15 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Communicatie

Het verzenden van mijn pakket was helaas langer dan ik gewend ben van Lobbes. Een bericht hierover of eerlijke informatie bij het bestellen zou ik zeer op prijs stellen. Verder, netjes ingepakt.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
16 jun. 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je pakket een vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak!
22 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prima speelgoed! Echter vind ik de foto’s niet passen bij wat je koopt. Lees de omschrijving goed, want op de foto staan misschien 10 autootjes, je bestelt er maar 1 en je hebt geen idee welke
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
23 mei 2023
Bedankt voor je review! Wij verkopen inderdaad ook assorti artikelen, waarbij verschillende kleuren of uitvoeringen door elkaar worden geleverd. De gegeven feedback over deze artikelen nemen wij mee.
7 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling die ik op vrijdag geplaatst had zou die volgende dinsdag geleverd worden. Heb na een week wachten maar gebeld, bleek dat ze hem vergeten waren op te sturen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
7 sep. 2023
Excuses dat wij jou bestelling niet tijdig hebben bezorgd! Deze had inderdaad eerder opgestuurd moeten worden. Missen wij het gekozen aflevermoment dan mag je altijd direct contact opnemen. Uiteraard hoop ik dat de opbergkist goed in de smaak valt :)
28 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De producten waren niet erg goed van kwaliteit. Nu een dag spelen is de putty al hard. Daarnaast worden 2 kleine pakketjes geleverd in een inme s grote doos. Zo zonde.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
28 sep. 2023
Wat jammer dat je niet tevreden bent met de artikelen. We willen het graag voor je oplossen, zou je ons een mailtje kunnen sturen op info@lobbes.nl?
28 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van de springtouwen mag beter. Ze moeten sterk genoeg zijn voor kinderen om mee te kunnen spelen. De bestelde springtouwen zijn alle drie nu al stuk.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 sep. 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de springtouwen zo snel kapot zijn gegaan. Excuses! Ik heb je even een e-mail verstuurd, zodat we het hopelijk alsnog kunnen oplossen.
26 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Duidelijkere informatie

Zet er duidelijker bij als je niet kan kiezen voor een bepaalde kleur. Dat was nu niet duidelijk en kreeg ik een product in een kleur die ik helemaal niet wilde.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
27 okt. 2023
Vervelend om te horen dat je een andere kleur hebt ontvangen dan gewenst. Wij hebben meerdere assorti artikelen in ons assortiment waarbij verschillende uitvoeringen of kleuren door elkaar worden geleverd. Dit vermelden wij altijd in de artikelomschrijving.
9 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Stiften zijn verf en geen glow in the dark verf. Daar kunnen jullie ook niets aan doen. Maar jullie kunnen er wel voor kiezen dit product niet meer te verkopen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 mrt. 2023
Vervelend om te horen dat het glow in the dark effect uitblijft. Je mag hierover altijd met ons contact opnemen, dan helpen wij je graag verder. Ik zal nog even een mail naar je toesturen.
19 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
1e bestelling miste een artikel, vervolgbestelling bevat een kapot product. Het wordt wel goed opgelost, maar het kost toch veel wachttijd en dat is niet fijn.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
31 okt. 2023
Vervelend om te horen dat je langer op de artikelen hebt moeten wachten. Nogmaals excuses voor dit ongemak! De artikelen zijn direct nagestuurd en hopelijk vallen ze in de tussentijd goed in de smaak! Ik ga er vanuit dat het bij de volgende bestelling helemaal goed gaat :). Hopelijk tot snel.
13 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket werd te laat bezorgd. Mensen laten weten dat er vertraging is in de bezorging. Normaal binnen 2 dagen heb je je pakket nu duurde het meer dan een week.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 jul. 2023
Sorry voor deze veel te late levering. Er zijn verschillende factoren geweest waardoor de leverbelofte niet behaald is. Ik ga er vanuit dat een volgende bestelling weer netjes op tijd bezorgd zal worden.
6 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kan gebeuren dat de bestelling iets later binnen komt. Maar ik vond het wel erg jammer dat de zwembandjes niet bij elkaar passen 1 is een hele andere kleur.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 jul. 2023
Wat jammer om te zien dat de bandjes verschillen. Excuses! Ik zal dit artikel direct in ons magazijn laten controleren. Zodra ik terugkoppeling heb neem ik contact met je op.