lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.411 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.252 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

7 sep 2023
Bestelling die ik op vrijdag geplaatst had zou die volgende dinsdag geleverd worden. Heb na een week wachten maar gebeld, bleek dat ze hem vergeten waren op te sturen.
7 sep 2023
Excuses dat wij jou bestelling niet tijdig hebben bezorgd! Deze had inderdaad eerder opgestuurd moeten worden. Missen wij het gekozen aflevermoment dan mag je altijd direct contact opnemen. Uiteraard hoop ik dat de opbergkist goed in de smaak valt :)
28 sep 2023
De producten waren niet erg goed van kwaliteit. Nu een dag spelen is de putty al hard. Daarnaast worden 2 kleine pakketjes geleverd in een inme s grote doos. Zo zonde.
28 sep 2023
Wat jammer dat je niet tevreden bent met de artikelen. We willen het graag voor je oplossen, zou je ons een mailtje kunnen sturen op info@lobbes.nl?
28 sep 2023
De kwaliteit van de springtouwen mag beter. Ze moeten sterk genoeg zijn voor kinderen om mee te kunnen spelen. De bestelde springtouwen zijn alle drie nu al stuk.
29 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de springtouwen zo snel kapot zijn gegaan. Excuses! Ik heb je even een e-mail verstuurd, zodat we het hopelijk alsnog kunnen oplossen.
26 okt 2023

Duidelijkere informatie

Zet er duidelijker bij als je niet kan kiezen voor een bepaalde kleur. Dat was nu niet duidelijk en kreeg ik een product in een kleur die ik helemaal niet wilde.
27 okt 2023
Vervelend om te horen dat je een andere kleur hebt ontvangen dan gewenst. Wij hebben meerdere assorti artikelen in ons assortiment waarbij verschillende uitvoeringen of kleuren door elkaar worden geleverd. Dit vermelden wij altijd in de artikelomschrijving.
19 okt 2023
1e bestelling miste een artikel, vervolgbestelling bevat een kapot product. Het wordt wel goed opgelost, maar het kost toch veel wachttijd en dat is niet fijn.
31 okt 2023
Vervelend om te horen dat je langer op de artikelen hebt moeten wachten. Nogmaals excuses voor dit ongemak! De artikelen zijn direct nagestuurd en hopelijk vallen ze in de tussentijd goed in de smaak! Ik ga er vanuit dat het bij de volgende bestelling helemaal goed gaat :). Hopelijk tot snel.
13 jul 2023
Pakket werd te laat bezorgd. Mensen laten weten dat er vertraging is in de bezorging. Normaal binnen 2 dagen heb je je pakket nu duurde het meer dan een week.
13 jul 2023
Sorry voor deze veel te late levering. Er zijn verschillende factoren geweest waardoor de leverbelofte niet behaald is. Ik ga er vanuit dat een volgende bestelling weer netjes op tijd bezorgd zal worden.
6 jul 2023
Kan gebeuren dat de bestelling iets later binnen komt. Maar ik vond het wel erg jammer dat de zwembandjes niet bij elkaar passen 1 is een hele andere kleur.
11 jul 2023
Wat jammer om te zien dat de bandjes verschillen. Excuses! Ik zal dit artikel direct in ons magazijn laten controleren. Zodra ik terugkoppeling heb neem ik contact met je op.
24 jul 2023
Als er op de site staat voor 16:00 besteld, volgende dag in huis. En ik bestel sochtends om 8u al wat. Jammer dat dan 2dagen later pas binnen komt.
24 jul 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je pakket te laat binnen is gekomen. Excuses daarvoor!
We konden altijd afterpay kiezen. Op deze manier kon gelijk onze penningmeester de factuur betalen. Nu moest het eerst weer worden voorgeschoten.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend zeg. Als je bij het afrekenen aangeeft dat je voor een organisatie besteld moet de optie achteraf betalen te voorschijn komen. Je mag ons de volgende keer hier altijd over contacteren als je er niet uitkomt.
Als je een vraag hebt graag antwoord terug geven. Heb een keer bericht over de evi love camper gestelt nooit antwoordt op terug gehad.
21 sep 2023
Wij hebben helaas geen e-mail van jou ontvangen, excuses voor dit ongemak. Afgelopen dinsdag hebben wij naar aanleiding van de review een mail gestuurd. Wellicht is deze in de spaminbox terecht gekomen? Of heb je misschien een foto toegevoegd bij het antwoorden? Soms zijn de bestanden te groot waardoor wij de mail niet goed ontvangen. Je kunt ons ook een mail sturen zonder bijlage of even bellen dan helpen wij je graag verder.
Niet alles ging goed met de verzending. Kreeg producten die ik niet besteld had en miste een boel producten. Dit is wel goed opgelost.
4 jul 2023
Vervelend dat jou bestelling bij binnenkomst niet correct was. Nogmaals excuses voor dit ongemak! In de tussentijd hebben wij je hiermee geholpen, hopelijk vallen de artikelen goed in de smaak!
Ik vond de kwaliteit van het speelgoed tegenvallen. Ik heb me laten verleiden door de prijs en kreeg dus ook plastic wegwerp spul.
11 jul 2023
Jammer om te horen dat het bestelde speelgoed niet aan je wensen voldoet. Artikelen die niet aan de verwachting voldoen kun je online retour aanmelden en naar ons terugsturen.
Convenient, quick and cheap service. Products were nice in general, unfortunately some were slightly damaged when they arrived.
8 nov 2023
Thank you for the feedback! If you received damaged goods, feel free to send us an e-mail on info@lobbes.nl. We are happy to help you!
8 nov 2023
Plastic kinder beker leek goed maar deel v afbeelding liet los in vaatwasser. Ook was de verzend verpakking veel te groot
9 nov 2023
Wat vervelend om te horen dat de afbeelding is losgelaten, excuses hiervoor. Ik zie dat je verschillende bekers hebt besteld. We helpen je graag verder als je een mailtje stuurt naar info@lobbes.nl

Levering pakketje

Ik vond de levering (vertraagd en later moest ik het pakketje bij een afhaalpunt ophalen) dit keer niet zo goed als anders.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Helaas hebben we door de vertraging van ons magazijn een kleine vertraging opgelopen. We hopen snel weer de levertijd aan te bieden die je van ons gewend bent.
SK
Sandra K.
WAGENBORGEN
9 nov 2023

Prijs sint/kerstboek niet gelijk aan de site

De prijs wat in het sint/kerstboek staat klopt niet met op de site staat. Niet echt netjes!! Producten verder prima
9 nov 2023
Excuses dat de prijzen in het speelgoedboek niet overeen komen met de website. Er staan helaas wel eens drukfouten in het speelgoedboek. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de producten! Nog veel plezier met je bestelling!
Leveringstijd.was beloofd op zaterdag te leveren maar is Pas maandag toe gekomen.zelf op de factuur stond zaterdag
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je pakket later is gekomen. Excuses voor het ongemak!

Redelijk

Knuffel in veel te grootte doos gekomen en geen plastic of bescherming er om heen. Verder wel snelle bezorging
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met de service. We proberen de artikelen correct te matchen met het formaat doos. Excuses dat dit niet goed is gebeurd. Als het artikel beschadigd is dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
16 okt 2023
De lamp doet niet wat hij hoort te doen 1 knop voor geel licht en de andere knippert alle kleuren doorelkaar
17 okt 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat de lamp het niet goed doet. Je mag ons altijd bellen of mailen naar info@lobbes.nl met vragen. Dan lossen wij het voor je op.
Verwarrende verpakking, een doos van Ecostyle o.i.d., dus ik dacht eerst dat het niet mijn bestelling was.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Je kan van de verpakking een leuke robotdoos knutselen. Wij vinden het leuk als je de foto's deelt via Facebook of Instagram met #robotdoos. Je maakt dan ook kans om iets leuks te winnen.