lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.378 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.255 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

26 jun 2023

Late bezorging

Als je een verhuizing hebt, waardoor je niet kunt leveren op de beloofde datum, laat dat dan even weten
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je niet op de hoogte bent gehouden van de vertraging. Excuses voor het ongemak!
JM
Janny M.
Ulvenhout

Niet geleverd

De laatste bestelling was niet compleet. Mail en telefooncontact gehad. Maar verliep moeizaam.
13 sep 2023
Super jammer dat de oplossing niet zo makkelijk leek te gaan, onze excuses voor het ongemak. Ik ziet dat het inmiddels wel opgelost en afgerond is en hoop dat het toch nog naar tevredenheid afgerond is.
25 aug 2023
Snelle levering, maar niet goed verpakt van de producten. Alles leek zo in de doos gegooid.
28 aug 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat de artikelen niet goed verpakt zijn, excuses daarvoor! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
1 item was kapot bij levering, dit is al wel eens eerder gebeurd verder geen opmerkingen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Wij zullen het dan voor je oplossen!
EB
elizabeth b.
Maastricht

stuk

bij het het baantje, was iets stuk,en kon het niet terug leveren ,was een sinterklaas kado
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat er een artikel kapot is gegaan, excuses hiervoor. Ik zie iet zo snel over welk artikel je het hebt. Je kunt altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we een oplossing voor je vinden!
30 jun 2023
Lang op de bestelling gewacht, zonder op de hoogte te worden gebracht van de reden.
4 jul 2023
Wat vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten. Excuses voor dit ongemak! Normaal gezien verzenden wij een stuk sneller, maar er is helaas een onverwachte vertraging opgetreden bij de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren. Hopelijk valt de bestelling wel helemaal in de smaak!
28 aug 2023
Het inpakken van aangekochte speelgoed. Zag er treurig uit alsof het tweedehands is
30 aug 2023
Bedankt voor je review! Als er iets niet naar tevredenheid is mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl. Wij zullen dan het proberen op te lossen!
Sommige dingen waren echt rommel beter iets duurder dan en kwaliteit
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat sommige artikelen niet goed bevallen. Mocht er iets mis zijn met de artikelen dan mag je altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl
6 jul 2023
Late levering en kreeg geen bericht voor die tijd. Duurde 1,5 week.
6 jul 2023
Vervelend om te horen dat je niets van ons hebt vernomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, excuses. Wij gaan uitzoeken hoe dit mogelijk is geweest. Ik hoop dat de artikelen in je bestelling wel helemaal naar wens zijn!

Goede service, matige kwaliteit

Goede en snelle service, kwaliteit van de producten niet optimaal
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat het speelgoed niet aan je wensen voldoet. Je kan artikelen kosteloos retourneren binnen 30 dagen nadat ze geleverd zijn.
De kwaliteit van de producten gaat in de loop der jaren omlaag.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Als er problemen zijn met artikelen mag je ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op!
27 jul 2023
Beter verpakken. Geen vijf kleine dingen in een hele grote doos.
28 jul 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
MS
Marjan S.
Oirschot
6 jul 2023
Het duurde te lang .kwam oad nadat kleinzoon jarig was geweest
6 jul 2023
Vervelend om te horen dat de vertraging er voor gezorgd heeft dat jou bestelling een verjaardag heeft gemist. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Excuses! Normaal verzenden wij een stuk sneller, maar er was helaas een onverwachte vertraging opgetreden door de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. Wij hopen de volgende keer weer op tijd bij jou de bestelling af te geven!
Voor 12 uur besteld morgen in huis. Heb een week gewacht….
28 jun 2023
Bedankt voor je feedback. In verband met de verhuizing van ons magazijn heeft je pakket een vertraging opgelopen. Excuses! We hopen snel weer de service te kunnen bieden die je van ons gewend bent.

Doos veel te groot

Service prima. Verpakkingsdoos veel en veel te groot.
27 okt 2023
Bedankt voor je review. Wij hopen binnenkort nog meer bestellingen met een verpakking op maat te bezorgen. Hopelijk kunnen wij dit binnenkort aan je laten zien!
5 okt 2023
Te duur en pas boven 30 euro gratis verzenden!
5 okt 2023
Bedankt voor je review, jammer om te horen dat je niet tevreden bent.
Mijn product was kleiner dan omschreven was.
4 jul 2023
Mocht een ontvangen artikel anders zijn dan verwacht en de omschrijving op onze website, neem dan contact met ons op. Dit kan gemakkelijk via: info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag verder
22 jun 2023
Dat de goede bestelling komt ipv wat anders
28 jun 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Zoals ik zie heb je in de tussentijd het juiste artikel ontvangen.
Helaas een dag vertraging in de bezorging
24 okt 2023
Bedankt voor review, vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft gehad. Onze excuses daavoor!
Beloofde leveringsdatum niet gerespecteerd
24 okt 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft gehad. Excuses voor het ongemak!