lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.622 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt. 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

7 aug. 2023
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

6 jul. 2023
Kan gebeuren dat de bestelling iets later binnen komt. Maar ik vond het wel erg jammer dat de zwembandjes niet bij elkaar passen 1 is een hele andere kleur.
11 jul. 2023
Wat jammer om te zien dat de bandjes verschillen. Excuses! Ik zal dit artikel direct in ons magazijn laten controleren. Zodra ik terugkoppeling heb neem ik contact met je op.
24 jul. 2023
Als er op de site staat voor 16:00 besteld, volgende dag in huis. En ik bestel sochtends om 8u al wat. Jammer dat dan 2dagen later pas binnen komt.
24 jul. 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je pakket te laat binnen is gekomen. Excuses daarvoor!
18 sep. 2023
Als je een vraag hebt graag antwoord terug geven. Heb een keer bericht over de evi love camper gestelt nooit antwoordt op terug gehad.
21 sep. 2023
Wij hebben helaas geen e-mail van jou ontvangen, excuses voor dit ongemak. Afgelopen dinsdag hebben wij naar aanleiding van de review een mail gestuurd. Wellicht is deze in de spaminbox terecht gekomen? Of heb je misschien een foto toegevoegd bij het antwoorden? Soms zijn de bestanden te groot waardoor wij de mail niet goed ontvangen. Je kunt ons ook een mail sturen zonder bijlage of even bellen dan helpen wij je graag verder.
3 jul. 2023
Niet alles ging goed met de verzending. Kreeg producten die ik niet besteld had en miste een boel producten. Dit is wel goed opgelost.
4 jul. 2023
Vervelend dat jou bestelling bij binnenkomst niet correct was. Nogmaals excuses voor dit ongemak! In de tussentijd hebben wij je hiermee geholpen, hopelijk vallen de artikelen goed in de smaak!
10 jul. 2023
Ik vond de kwaliteit van het speelgoed tegenvallen. Ik heb me laten verleiden door de prijs en kreeg dus ook plastic wegwerp spul.
11 jul. 2023
Jammer om te horen dat het bestelde speelgoed niet aan je wensen voldoet. Artikelen die niet aan de verwachting voldoen kun je online retour aanmelden en naar ons terugsturen.
19 jun. 2023

Levering pakketje

Ik vond de levering (vertraagd en later moest ik het pakketje bij een afhaalpunt ophalen) dit keer niet zo goed als anders.
28 jun. 2023
Bedankt voor je review. Helaas hebben we door de vertraging van ons magazijn een kleine vertraging opgelopen. We hopen snel weer de levertijd aan te bieden die je van ons gewend bent.
16 okt. 2023
De lamp doet niet wat hij hoort te doen 1 knop voor geel licht en de andere knippert alle kleuren doorelkaar
17 okt. 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat de lamp het niet goed doet. Je mag ons altijd bellen of mailen naar info@lobbes.nl met vragen. Dan lossen wij het voor je op.
19 jun. 2023
Verwarrende verpakking, een doos van Ecostyle o.i.d., dus ik dacht eerst dat het niet mijn bestelling was.
28 jun. 2023
Bedankt voor je review. Je kan van de verpakking een leuke robotdoos knutselen. Wij vinden het leuk als je de foto's deelt via Facebook of Instagram met #robotdoos. Je maakt dan ook kans om iets leuks te winnen.
10 mrt. 2023

Levering OK, product zo zo

Levering OK. Product zo zo. Ik heb de twee helften van de raket maar met twee componentenlijm vastgelijmd.
10 mrt. 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat het artikel defect is geleverd. Excuses! Ik heb je even een e-mail verstuurd.
26 jun. 2023

Late bezorging

Als je een verhuizing hebt, waardoor je niet kunt leveren op de beloofde datum, laat dat dan even weten
28 jun. 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je niet op de hoogte bent gehouden van de vertraging. Excuses voor het ongemak!
JM
Janny M.
Ulvenhout
17 jul. 2023

Niet geleverd

De laatste bestelling was niet compleet. Mail en telefooncontact gehad. Maar verliep moeizaam.
13 sep. 2023
Super jammer dat de oplossing niet zo makkelijk leek te gaan, onze excuses voor het ongemak. Ik ziet dat het inmiddels wel opgelost en afgerond is en hoop dat het toch nog naar tevredenheid afgerond is.
25 aug. 2023
Snelle levering, maar niet goed verpakt van de producten. Alles leek zo in de doos gegooid.
28 aug. 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat de artikelen niet goed verpakt zijn, excuses daarvoor! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
26 jan. 2024
Te hoge verzendkosten en een te hoog minimaal besteden bedrag voor gratis verzenden.
29 jan. 2024
Wat jammer dat je niet tevreden bent. Helaas hebben wij ook kosten aan de verzending van een pakket waardoor we een minimum bestelbedrag hanteren voor gratis verzending. Je kunt je bestelling tot 30 dagen kosteloos retour sturen.
30 jun. 2023
Lang op de bestelling gewacht, zonder op de hoogte te worden gebracht van de reden.
4 jul. 2023
Wat vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten. Excuses voor dit ongemak! Normaal gezien verzenden wij een stuk sneller, maar er is helaas een onverwachte vertraging opgetreden bij de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren. Hopelijk valt de bestelling wel helemaal in de smaak!
28 aug. 2023
Het inpakken van aangekochte speelgoed. Zag er treurig uit alsof het tweedehands is
30 aug. 2023
Bedankt voor je review! Als er iets niet naar tevredenheid is mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl. Wij zullen dan het proberen op te lossen!
21 apr. 2023
Maten van de producten staan er niet bij. De ballonnen vielen heel klein uit.
21 apr. 2023
Bedankt voor je review. Voor opmerkingen, tips of tops over je bestelling kun je altijd ons een mail sturen!
23 okt. 2023
Sommige dingen waren echt rommel beter iets duurder dan en kwaliteit
23 okt. 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat sommige artikelen niet goed bevallen. Mocht er iets mis zijn met de artikelen dan mag je altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl
6 jul. 2023
Late levering en kreeg geen bericht voor die tijd. Duurde 1,5 week.
6 jul. 2023
Vervelend om te horen dat je niets van ons hebt vernomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, excuses. Wij gaan uitzoeken hoe dit mogelijk is geweest. Ik hoop dat de artikelen in je bestelling wel helemaal naar wens zijn!
9 okt. 2023

Goede service, matige kwaliteit

Goede en snelle service, kwaliteit van de producten niet optimaal
9 okt. 2023
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat het speelgoed niet aan je wensen voldoet. Je kan artikelen kosteloos retourneren binnen 30 dagen nadat ze geleverd zijn.
27 jul. 2023
Beter verpakken. Geen vijf kleine dingen in een hele grote doos.
28 jul. 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!