lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.459 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Lekker op mijn gemak op de site iets uitzoeken voor mijn kleinzoon, bestellen en dan vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, betreffende het pakket. En dan de vreugde van het uitpakken, als het in huis is. Dat is voor deze 64 jarige oma nog een feest. En mijn kleinzoon? Die komt geeneens aan zijn middagslaapje toe. Teveel moois, om zich mee te vermaken bij opa en oma. En nu ontving ik de speelgoedcatalogus... ik geniet nu al van de voorpret, om daar weer iets moois in uit te zoeken. En zo leuk, want er staat veel in, maar allemaal betaalbaar. Kortom, Lobbes vinden wij Top, en wij komen er graag terug.

ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde artikels. Ik ben eerder teleurgesteld in de klantenservice: een van de (reeds betaalde) bestelde artikels werd niet geleverd met de oorspronkelijke bestelling. Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden, want de situatie moest onderzocht worden. Verder werd ik mij via e-mail gezegd dat volgens de track and trace de bestelling werd geleverd en dat ik anders bij mijn buren moest checken. Toen ik het probleem via e-mail opnieuw uitlegde, werd mij gezegd dat volgens de gegevens het gewicht van het pakje klopte. Uiteindelijk heb ik foto's verstuurd en het pakje gemeten om te bewijzen dan het ontbrekende artikel onmogelijk in het pakje had kunnen passen. Het ontbrekende artikel werd alsnog opgestuurd en ik heb het inmideels goed ontvangen. Ik bestel echter regelmatig on line en zulke situatie waren mij al voorgekomen. Nooit eerder waren het 1 telefoontje, 3 mails en bewijsmateriaal nodig om tot een oplossing te komen. Ik kreeg het bijzonder onaangenaam gevoel dat de winkel naar manieren zocht om de verantwoordelijkheid voor hun fout op mij / op de postdienst door te schuiven of erger om te zeggen dat ik niet de waarheid sprak. Ik probeerde ook via de chat op facebook contact op te nemen: ik kreeg daar wel antwoord maar telkens uren na mijn eerst bericht (en nadat ik al via andere wegen contact had genomen). Als een chat-functie niet als chat kan gebruikt worden (wat ik begrijp, het is veel werk), best dat niet als optie aan te geven. Jammer, het was mijn tweede bestelling hier en van mijn eerste was ik heel tevreden. Ik vrees dat er geen derde zal komen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Mooi op tijd binnen gekregen. Vind alleen dat de bodem van de verpakking (doosje) te wensen over laat. Kan zonder schade aan de verpakking geopend worden. Hierdoor is het makkelijk de inhoud te pakken!!
De bestelling was compleet en supersnel bij mij thuis aangekomen. De verpakking waar het in is verzonden. Deze had prima wat kleine kunnen zijn. Met 30 kleinedoosjes kleurpotloden?
Bestelling opzich was goed, echter werd het in zo’n enorme doos geleverd! Slaat nergens op natuurlijk, de doos had zeker 3/4 kleiner gekund voor dat wat ik besteld had.
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
Ik heb schepjes besteld voor mijn zoontjes traktatie. Ik miste er helaas 1. Gelukkig had ik er 1 extra besteld. Dus kwam het goed. Kan gebeuren. Verder tevreden!!
De 50 doosjes stoepkrijt (voor in een goodiebag) zijn vlot bezorgd. Jammer dat er 1 doosje gescheurd was, die hebben we maar aan onszelf gegeven.
Super. Duidelijke website, duidelijk en makkelijk bestellen, informatie over wanneer bezorgd klopte, netjes verpakt in een super leuke doos.
Het zwemsetje dat we voor onze kleinzoon hadden besteld werd snel geleverd. Het geheel verliep volgens afspraak en zonder mankementen.
Prima materialen en snelle levering. wat beter: waren op zoek naar een basisset kleine Lego zonder hele kleine stukjes (eentjes)
Snelle levering, artikelen zoals beschreven, kwaliteit kan ik niet beoordelen want zijn voor kleinkinderen in Griekenland,
Afhandeling was goed , echter , ik had twee mini -ventilators besteld waarvan een helaas niet helemaal goed functioneert
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar behoren werkt, dat is niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Wij zullen per mail contact met je opnemen.
Mogelijkheid om achteraf te betalen zodat we als leerkracht niet alles steeds hoeven 'voor te schieten'.
Snelle levering en goed verpakt! De artikelen zijn ook zoals afgebeeld op de foto’s op de website!
Jammer dat deel zending ontbreekt, wel heel vlotte hulp bij het zoeken van een oplossing hiernaar
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat een deel van de zending ontbrak. Fijn om te horen dat we het voor je hebben kunnen oplossen!
Had een bestelling geplaatst en het was met een paar dagen al binnen, wat super fijn was.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Wij hopen dat het een geslaagd kinderfeestje was voor de jarige.
Bij kleine inhoud, kleinere en “goedkoper” verpakkingsmateriaal. Zeker bij zelf ophalen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn op dit moment bezig om voor afhalers ons verpakkingsmateriaal te optimaliseren.
Het product is precies wat het moet zijn. Een leuk item om creatief bezig te kunnen zijn.
Goede, vlotte service. Producten ook van Goede kwaliteit, zelfs die met een kleine prijs
Super fijne site vlotte levering altijd netjes en verzorgd en ruime keuze in produkten
Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Alleen hoge verzendkosten.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wij versturen alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd.
De prijs is vaak beter voor wat je wil bestellen dan bij andere leveranciers.