lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.582 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt. 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

7 aug. 2023
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Snel geleverd, keurig in orde. Twee opmerkingen. Een klein miniloco spel met boekje erbij, los in een echt veel te grote kartonnen doos. Dat de spullen makkelijk kunnen beschadigen is een ding, maar veel te ruim verpakken is verspillend en niet meer van deze tijd. De jojo mooi en van hout maar doet het helaas niet goed.

Pakketautomaat

Ik had gekozen voor de pakketautomaat om het te laten bezorgen, maar het pakket was te groot. Daarom moest het bij een pakketpunt afgeleverd worden. Dit heeft drie dagen vertraging opgeleverd. Dat vond ik jammer. Lobbes heeft goede producten en heeft ze ook snel geleverd. Dat is heel fijn!
Ik ben heel tevreden met de houten opbergkisten xl die ik met regelmaat bestel maar deze laatste was net wat minder mooi afgewerkt en de sluiting zit niet in het midden.
26 jan. 2024
Netjes verpakt en snel geleverd. Extra verzekering onnodig en slordig. De webwinkel is wettelijk altijd verantwoordelijk voor een juiste levering, ook zonder verzekering.

beter inpakken

Het kwam optijd aan en het product doet ook aan omschrijving alleen hadden ze de lava lamp iets beter mogen inpakken of er fragile op kunnen zetten
Snelle levering in toffe dozen! En leuke acties, zoals de donderdag-deals. Alleen ligt het bedrag voor gratis levering wel heel hoog.
28 jan. 2024
De bestelling is goed afgehandeld en snel bezorgd. Het product is zoals beschreven op de site. Helemaal goed.
Snelle service, snelle levering, product zoals op de foto en goed beschermd ingepakt
5 feb. 2024
Plezierig dat de bestelling op zo'n korte termijn afgeleverd kon worden
Fabricagefout in product, opgelost door snel nieuw product te leveren
WA
Wendy A.
De Kempen
1 feb. 2024
Verpakking. Aan passen aan de producten Heel vaak te gegroot doos
Antwoord van lobbes.nl
1 feb. 2024
Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
7 feb. 2024

Tevreden

Goed geprijsde producten. Vragen/ klachten worden snel behandeld.
1 feb. 2024
Super snelle bezorging. Leuke cadeautjes voor een klein prijsje.
8 feb. 2024

Prima!

Snelle levering en prima kwaliteit speelgoed voor thuis!
Snelle levering. De kwaliteit kan soms iets beter.
Bij reclame gelijk binnen 1 week afgehandeld
Veel keuze, snelle afhandeling, mooie prijs
26 jan. 2024
Mooie en handige site, keurige levering.
26 jan. 2024
makkelijk te bestellen en snel geleverd
Snel. Kreeg verkeerde kleur. Wil rood