lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.276 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

10 nov. 2022
Website is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Snelle verzending van de bestelling. Helaas is er voor de kleine bedragen niet echt veel keuze. Er zijn wel veel verschillende cadeautjes te kiezen, maar veel dingen stellen niet zoveel voor, het toont vaak niet als een aardig cadeautje. Als school wil je de kinderen toch iets geven waar ze erg blij van worden.
Van het houten broodje geven de foto’s een andere indruk dan titel en beschrijving. Dit zorgde voor wat verwarring over de aantal en de grootte van het artikel. Duidelijkere foto’s die een duidelijk beeld schetsen van de grootte zou wenselijke zijn voor beelddenkers. Kwaliteit is uitstekend
8 nov. 2022
De doos was erg groot voor 2 kleine speelgoed auto’s voor een kind van 1 jaar. De leuke robot daar was hij nog helemaal niet aan toe. Misschien de verpakking aanpassen aan het speelgoed en leeftijd? Het materiaal van de autootjes was super.
Kreeg het pakketje de etui, snel binnen maar in een hele grote doos dat vond ik echt papier verspilling, daar moeten jullie echt wel opletten. Klein pakketje klein doosje, groot pakket dan kan er gerust zo'n grote doos omheen
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Lobbes.nl is bezig om het verpakkingsmateriaal te optimaliseren.
7 nov. 2022
Snelle levering geen gedoe met retour. Vloeipapier, metalen ringen en een cape maar die ging terug veel te klein voor waar wij deze voor wilde hebben. Dit weekend met vloeipapier geknutseld! Fijn papier en een mooie prijs.
8 nov. 2022
Bedankt voor je review! Wat zijn de knutselwerkjes leuk geworden.
Fijne speelgoedsite. Ik bestel tegenwoordig alles via Lobbes. Wel jammer dat je alsnog bij 20 euro 3.95 verzendkosten moet betalen. Zou leuk zijn als ze bv ook een spaarsysteem hebben voor vaste klanten.
4 nov. 2022
Snelle bezorging, veel keus, prijs kwaliteit is goed. Jammer dat je bij sommige dingen niet kan kiezen welke je wilt, bijvoorbeeld bij een doolhof puzzeltje. Je krijgt willekeurig 1 toegestuurd.
Snel en goede producten.. MAAR mijn bestelling had makkelijk in een envelopje gepast. Helaas zat het in een gigantische doos die bij de buren moest worden afgeleverd. Onbegrijpelijk en irritant.
17 nov. 2022
Partou is helemaal fan van houten speelgoed en loose parts, misschien als grote afnemer dat je je daar ook op kan focussen. Hetzelfde als speelgoed in thema's, waar veel voorscholen mee werken!
Mooie catalogus met heel veel keus. Zou alleen denk ik nog beter zijn als er leeftijd categorieën duidelijk worden aangegeven. Verder hele snelle bezorging en heel goede kwaliteit speelgoed.
Alles zat goed verpakt en in een leuke doos voor de kinderen. Wij hadden een groene tractor besteld en we kregen een rode, voor ons niet erg, alleen wel beter kijken bij de bon inpakken.
15 nov. 2022
Goede en snelle bezorging, leuke artikelen. Alleen jammer dat een ander zomaar op mijn werk emailadres een bestelling kan doen. Waar heb je dan nog een wachtwoord voor nodig?
15 nov. 2022
Bedankt voor je review! Ik heb je even een e-mail verstuurd met wat extra informatie.
14 nov. 2022
Fijne bestelsite, al het bestelde netjes binnen. Wel graag al tijdens het bestelproces gaan aangeven welke items niet meer voorradig zijn. Dat scheelt een 2e keer bestellen.
15 nov. 2022
Bedankt voor je review! Vervelend dat een artikel onverhoopt niet meer op voorraad was. Voor de volgende keer zullen we eerst contact met je opnemen.
8 nov. 2022
Ik vind vooral de prijs van het speelgoed aantrekkelijk en de levering is ook vrij snel Ik heb een paar keer iets besteld maar heb eigenlijk niks negatiefs op te merken
In mijn pakket was één van de bussen shampoo open gegaan. Er op letten dat dat niet meer kan gebeuren. Volgens mij was de inhoud van het pakket niet te goei vast gezet.
7 nov. 2022
Snelle levering , goede terugzendregeling. Helaas was het product niet ok. Slordig samengesteld in de fabriek waardoor het niet werkte. (Houten doolhof spelletje)
8 nov. 2022
Bedankt voor je review! Vervelend dat het artikel niet helemaal in orde is. Zoals ik zie zijn de retourinstructies al verstuurd.
Een top service. Ik had de leverdatum niet goed gezien. Het zou over een week pas binnen komen. Mailtje gestuurd of het eerder kon en de volgende dag in huis.
Jammer dat ik per ongeluk verkeerde betaalmethode had aan gevinkt.Dit kon ik niet wijzigen dat mag van mij beter. Verder mooie producten geleverd gekregen.
Tip, bij betaling binnen 30 dagen vermelden een kanttekening zetten dat dit afhangt van het bedrag. Verder alles prima in orde en snelle levering 👍🏼
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor de tip. Onder bepaalde omstandigheden kan het zijn dat we alsnog vragen om vooruitbetaling. In deze situatie sturen wij een e-mail met de benodigde informatie en betaalgegevens.
Snelle levering. Overzichtelijke catalogus en niet duur. Grotere voorraden van alles zou fijn zijn voor de cadeautjes voor verenigingen.