lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.276 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

7 nov. 2022
Ik had een bestelling gedaan, maar die was niet helemaal compleet geleverd, had een mailtje gestuurd en netjes een mailtje terug gekregen. Helaas ging het de tweede keer ook niet goed kwa levering. Ik had ze gebeld, en alles uitgelegd. Ik werd netjes te woord gestaan, en uiteindelijk werd alles netjes geleverd. Ik vind het een fijne online winkel met heel veel verschillende artikelen, van speelgoed tot boeken en buiten speelgoed. Voor ieder wat wils.
8 nov. 2022
Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat de ontbrekende artikelen snel zijn nageleverd.
3 nov. 2022
Prima service, er zat bij mijn bestelling een artikel bij wat ik niet had besteld en dus ook niet had betaald. Contact opgenomen met Lobbes. Eerlijkheid wordt beloond zei men. Het artikel, een Paw Petrol hond met stiften mag ik houden. Daar zal mijn kleindochter heel blij mee zijn!
16 nov. 2022
Leuke spullen, goede prijzen, persoonlijke aanpak dat je je keuze kan aangeven bij verschillende varianten van 1 item, weer op voorraadmelding- en verlanglijstje opties (laatstgenoemde zou nóg idealer zijn als je sublijstjes kon maken), geweldig leuke verzenddoos met knutselmogelijkheid en eraan verbonden wedstrijd, leuke winacties. Snelle verzending, snel en goed contact.Toppers!
7 nov. 2022
Ik werd volledig op de hoogte gehouden van de reis die mijn bestelling maakte. Ik kreeg mijn pakketje op tijd. Toen er iets ontbrak en ik een mail stuurde, kreeg ik gelijk een terugmail. De dag daarna kreeg ik een mail met excuses en datzelfde het ontbrekende speelgoed zouden leveren. Die kwam ook al heel snel. Dit vind ik een goede service.
8 nov. 2022
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat het ontbrekende artikel snel is nageleverd.
11 nov. 2022
Heel erg fijne levering alleen toen ik aangaf de nabestelling te willen ontvangen (omdat deze in eerste instantie niet voorradig was kreeg ik iemand aan de lijn die mij vertelde dat ik dan wel de verzendkosten moest betalen. Naar een mail van mijn kant is dit door jullie opgelost.
10 nov. 2022
Brede keuze, goede prijzen, super snelle levertijd, artikelen die soms nergens anders te krijgen zijn. Altijd de juiste bestelling ontvangen. Ik probeer speelgoed altijd bij Lobbes te bestellen, ik wil dit bedrijf daarmee ondersteunen zodat ze hun goed werk verder blijven doen.
van Jc H.
Altijd alles in uitstekende staat gekregen overeenkomend met wat ik heb besteld. Leuke doos om nog n middag mee te knutselen (afbeeldingen er op om iets mee te bouwen /kleuren) Snelle levering Wat ook gezegd mag worden; geen overbodige verpakkingsmateriaal gebruik
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je leuke review! Veel knutselplezier voor de kinderen.
Goede, snelle levering. Uitgebreid aanbod. Bij een productiefoutje heel netjes afgehandeld. Overzichtelijke website. Heel handig dat je het speelgoed ook op kunt halen (moet het dan ook in zo'n mooie, stevige, kartonnen doos? Wellicht iets om over na te denken?)
Altijd op tijd bezorgd met keurige factuur. Altijd gratis inpakpapier. Zelfs grote hoeveelheden kloppen altijd. Wat beter kan...eh....de bezorging is soms wat slordig met wat slappe dozen en soms 's avonds terwijl wij een school zijn die dan niet open is.
Veel keuze en leuke uitdeelcadeautjes geen brol! Snelle verzending en leuke dozen 😉 hier zijn de kinderen helemaal fan van de verpakking en wordt er dus ook telkens hard mee geknutseld ! Altijd alles tip top in orde 👌
Antwoord van lobbes.nl
Heel leuk dat er zo geknutseld worden met onze robotdoos. Hebben jullie al eens meegedaan aan onze maandelijkse winactie op Facebook of Instragram met de robotdoos? Dat is misschien wel leuk voor de kids :)
Altijd goed! Snelle levering, veel keuze uot verschillende prijsklasse. Overzichtelijke site. Duidelijk te zien of iets nog beschikbaar is of niet en wat er nog verwacht wordt dat er gaat komen! Wij bestellen er graag!
10 nov. 2022
Hele snelle levering. Er waren een aantal artikelen niet geleverd, en die kreeg ik de volgende dag nageleverd. Heel snel opgelost. Alles zeer mooi verpakt in een doos waar de kinderen nog een robot van kunnen maken.
alles was op tijd geleverd en het ziet er goed ut. Echt blij werd ik van de verpakkingsdoos. Er staan prints op van robots die tot trekpoppen kunnen worden gemaakt. Daar wordt nog met veel plezier mee geknutseld.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je leuke review! Veel knutselplezier voor de kinderen.
4 nov. 2022
De prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Ook is de levering snel en duidelijk, je zit nniet voor niets te wachten. Als het niet lukt om op de afgesproken dag te leveren, laten ze dat snel weten.
Wat een leuke verrassing dat mijn bestelde artikelen afgeleverd worden in een robot-doos, daardoor kun je samen met je kind de lege doos omtoveren tot 4 verschillende robots ! Helemaal geweldig !
Ik heb goede ervaringen met Lobbes , als je bestelling doet. Je word goed op de hoogte gehouden hoe de bestelling verloopt . En krijgt je bestelling ook heel snel in huis. En heel goed verpakt.
van Els H.
Keurige en goede verpakking en leuk speelgoed . Snelle levering en bij vragen krijg je een duidelijk en goed antwoord. De reviews geven ook een prima ondersteuning bij uitkiezen van speelgoed.
4 nov. 2022
Snelle levering via een pakketbezorger die in tegenstelling tot PostNL niet alleen daadwerkelijk op komt dagen maar ook nog eens op het aangegeven moment komt. Kortom, een erg goede ervaring!
14 nov. 2022
Snelle en goede service! Tevens een snelle bezorging( dag na bestelling al bezorgd). Goed telefonisch bereikbaar, zonder een wachtrij én een vriendelijke, meedenkende medewerker gesproken!