MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

14 mrt 2023
XL wijnglas besteld. Beschadigd ontvangen. Via de helpdesk daar een bericht over gestuurd, zoals aangegeven staat op de website. Ze geven aan binnen 24 uur te reageren. Na 5 dagen nog steeds geen reactie helaas. Je kunt ze niet bellen. Nu het product retour gestuurd. Staat ook niet duidelijk waar het naar toe gestuurd moet worden. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg. Op de website staat dat het ongeveer 14 dagen + 30 dagen duurt. Hier bestel ik dus nooit weer iets.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

Meest recente eerst
Bestelling kwam helaas kapot aan, maar echt heel netjes en snel opgelost! Supergoede service!
niks hoeft beter was netjes aangekomen binnen de tijd die vermeld stond
Antwoord van MegaGadgets.nl
Jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Groetjes Anne
Antwoord van MegaGadgets.nl
Jouw review was als een virtueel high-five - hartstikke gaaf! 🙌 Bedankt voor het delen van je ervaring. Bij ons draait alles om blije klanten, dus als je nog meer glimlachen wilt verzamelen, staan onze digitale schappen altijd voor je open! Groetjes Anne
Vlotte levering en goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel blij mee.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Wauw, bedankt voor je fantastische review! 🌟 Jij verdient een virtuele high-five! 🙌 We zijn zo blij dat je van onze service genoten hebt. Als je nog meer 'wauw'-momenten wilt beleven, staan we klaar om je opnieuw te verbazen! Groetjes Anne
Na een week nog niks ontvangen
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste Sjoerd, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Graag uw bestelnummer hierbij vermelden. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
Zending kapot afgeleverd,en direkt vervangen!!!
Antwoord van MegaGadgets.nl
Jouw review heeft ons team laten stralen als een discobal op een feest! 🕺💃 Hartelijk dank voor je mooie woorden. Als je in de toekomst meer 'wow' zoekt, weet dan dat we je altijd graag verrassen! Groetjes Anne
Leuke website, snelle bezorging van de bestelling, erg leuk dat er een mogelijkheid is om een handgeschreven kaartje bij je bestelling te doen en laten inpakken in verschillende soorten inpakpapier.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Bedankt voor je geweldige feedback! Jij bent als de kers op de taart van onze dag! 🍒🍰 Het doet ons ontzettend veel plezier dat je tevreden bent. Als je nog meer 'kersen' op jouw 'taart' wilt, staan we klaar met de toppings! Groetjes Anne
17 feb 2024
Veel te dure roos xl voor de kwaliteit die t heeft.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hartelijk dank voor je review. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
KK
K. K.
Den Haag
16 feb 2024
Antwoord van MegaGadgets.nl
Jouw review is als een zonnestraal op een regenachtige dag - het maakt alles meteen een stuk beter! 🌞 Bedankt voor het delen van je geweldige ervaring. Als we nog meer glimlachen op je gezicht kunnen toveren, laat het ons dan zeker weten! Groetjes Anne
16 feb 2024
14 feb 2024
Snelle levering goed verpakt En een onzettend leuke knuffel gelijk aan foto
15 feb 2024
Jouw review was als een confetti-explosie in onze inbox. Geweldig! 🎉 Dank je wel voor het delen van je ervaring. Bij ons is elke dag een feestje, dus voel je vrij om terug te komen en nog meer online shoppingplezier te beleven! Tot gauw, Anne
9 feb 2024
Goed verpakt en snelle levering
9 feb 2024
Snel geleverd en goed verpakt
8 feb 2024
De levering duurde 6 dagen.
8 feb 2024
Hi Bonnie, Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat de levering langer duurde dan verwacht. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
7 feb 2024
duidelijke website, snelle levering
5 feb 2024
Zeer snelle levering
GA
Gerrit A.
Winterswijk
4 feb 2024
Het originele aan het mini wijnvat. Ontvanger was er heel blij mee. (de mogelijkheid om een datum van aflevering/verzending te hebben. Nu moest ik wachten met bestellen tot de beoogde datum. Dat kan evt. beter. Maar ondanks dat helemaal goed gekomen).