MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

519 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.376 beoordelingen in totaal

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

Iets besteld. Ineens niet meer leverbaar. Hoor je verder niets van, zelf contact opgenomen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Krijg je het bericht dat ik op de lijst stond voor te contacteren. Jammer. De rest van de producten waren zeer leuk.. ik zou hier op basis van de ontvangen producten zeker terug komen, in de hoop dat de site dan meer up to date is en het contact sneller verloopt.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

Antwoord van MegaGadgets.nl
Hey Wesley, bedankt voor je mooie review! 🚀 Het is echt fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Als je weer zin hebt om bij ons te shoppen, ben je altijd welkom. Groetjes, Madeleine
Het gekochte artikel in goede staat ontvangen. Helaas kan men de Same day delivery niet altijd waarmaken. Daardoor 4 sterren. Overigens is dit geheel te wijten aan laksheid van de chauffeur vd vervoerder en de onwil van vervoerders kantoor om alsnog spoedige levering te regelen ( chauffeur was op moment van mijn klacht nog in de buurt en had alsnog dezelfde dag kunnen leveren.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hoi Henk, jouw review maakte echt onze dag! 🌞 Dank je wel voor de mooie woorden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Groetjes, Madeleie
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hoi Nathalie, wat een mooie review! 🕺💃 Je hebt ons team echt blij gemaakt. Als je in de toekomst weer een ‘wow’-ervaring wilt, staan we graag voor je klaar. Groetjes, Madeleine

Dezelfde dag nog bezorgd

Alles dezelfde dag in goede staat ontvangen. Producten zijn van goede kwaliteit
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hoi Diane, jouw review maakte echt onze dag! 🌞 Dank je wel voor de mooie woorden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Groetjes, Anne

Verpakking cadeau beschadigd

Verpakking van het cadeau was al beschadigd toen het aankwam en de doos was geadresseerd aan het afhaalpunt, zonder clue dat het opgehaald moest worden. De mensen van het afhaalpunt dacht dus dat het post voor henzelf was. Dat kan echt beter.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Graag uw bestelnummer hierbij vermelden. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
JP
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hoi Jurgen, jouw review maakte echt onze dag! 🌞 Dank je wel voor de mooie woorden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Groetjes, Anne
Snelle levering en de bug-a-salt is een fantastisch product
Antwoord van MegaGadgets.nl
Wauw Gijs, bedankt voor je fantastische review! 🌟 We zijn superblij dat je onze service waardeert. Als je weer een 'wauw'-moment wilt beleven, staan we klaar om je opnieuw te verrassen. Groetjes, Anne
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hoi Gerda, wat een mooie review! 🕺💃 Je hebt ons team echt blij gemaakt. Als je in de toekomst weer een ‘wow’-ervaring wilt, staan we graag voor je klaar. Groetjes, Anne
Prima lichtje in de donkere wc
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hallo Jose, bedankt voor je geweldige feedback! 🍒🍰 Het maakt ons echt blij om te horen dat je tevreden bent. Als je nog meer lekkers wilt ontdekken, staan we voor je klaar. Groetjes, Anne
11 jul 2024
Geweldige service en snelle levering nog dezelfde dag. Top!
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hey Toni, bedankt voor je mooie review! 🚀 Het is echt fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Als je weer zin hebt om bij ons te shoppen, ben je altijd welkom. Groetjes, Madeleine
CK
Chantal K.
Emmer-Compascuum
11 jul 2024
snel geleverd en een leuk product .
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hoi Chantal, wat leuk om jouw review te lezen! 🎉 We werden er helemaal blij van. Kom gerust nog eens terug voor meer shoppingplezier. Tot snel! Groetjes, Maddy
RS
Roelof S.
Oude Pekea
10 jul 2024
Lekker snel en we kregen een goed product.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hallo Roelof, bedankt voor je geweldige review! 🙌 Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Als je nog meer plezier wilt beleven, staan onze digitale schappen altijd voor je open. Groetjes, Maddy
10 jul 2024
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hey Marjon, bedankt voor je review! 🚀 Het is echt fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Als je weer zin hebt om bij ons te shoppen, ben je altijd welkom. Groetjes, Madeleine
9 jul 2024

Leuk artikel

Tientje bovenop het oorspronkelijke bedrag voor wat dan ook vond ik bij het afrekenen wel schandalig. Kwam er helaas te laat achter. Verder alles netjes en cadeautje viel in de smaak bij degenen voor wie het bestemd was.
8 jul 2024
Leuke spullen die je niet overal ziet, snel bezorgd en natuurlijk een mooie prijs!!
8 jul 2024
Hallo, bedankt voor je geweldige review! 🙌 Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Als je nog meer plezier wilt beleven, staan onze digitale schappen altijd voor je open. Groetjes, Anne
7 jul 2024
8 jul 2024
Hoi, jouw review maakte echt onze dag! 🌞 Dank je wel voor de mooie woorden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Groetjes, Anne
5 jul 2024
Goed op tijd bezorgd
8 jul 2024
Hallo, bedankt voor je geweldige feedback! 🍒🍰 Het maakt ons echt blij om te horen dat je tevreden bent. Als je nog meer lekkers wilt ontdekken, staan we voor je klaar. Groetjes, Anne
3 jul 2024
Betrouwbare website met leuke hebbedingetjes. Werd vlot geleverd
8 jul 2024
Hey, bedankt voor je mooie review! 🚀 Het is echt fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Als je weer zin hebt om bij ons te shoppen, ben je altijd welkom. Groetjes, Anne
3 jul 2024
Geweldige cadeaus gadgets en super snelle service.
8 jul 2024
Hoi Mika, wat leuk om jouw review te lezen! 🎉 We werden er helemaal blij van. Kom gerust nog eens terug voor meer shoppingplezier. Tot snel! Groetjes, Anne