MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

450 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.287 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

Iets besteld. Ineens niet meer leverbaar. Hoor je verder niets van, zelf contact opgenomen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Krijg je het bericht dat ik op de lijst stond voor te contacteren. Jammer. De rest van de producten waren zeer leuk.. ik zou hier op basis van de ontvangen producten zeker terug komen, in de hoop dat de site dan meer up to date is en het contact sneller verloopt.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

Iets te lange levertijd, verder prima !
😀👌👌👍👍😊
op tijd geleverd, leuk product
Ze geven aan : voor 12.00 uur volgende dag in huis . Soms 1 a 2 dagen !!. Uiteindelijk bijna 1 week geduurd. Verbeter de site om klanten tevreden te houden !!!!
Antwoord van MegaGadgets.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Graag uw bestelnummer hierbij vermelden. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
Bestelling kwam te laat binnen.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Jouw review was als een virtueel high-five - hartstikke gaaf! 🙌 Bedankt voor het delen van je ervaring. Bij ons draait alles om blije klanten, dus als je nog meer glimlachen wilt verzamelen, staan onze digitale schappen altijd voor je open! Groetjes Anne
Ik heb nog steeds niks gehoord over mijn pakketje!
Antwoord van MegaGadgets.nl
Jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Groetjes Anne
Antwoord van MegaGadgets.nl
Jouw review was als een confetti-explosie in onze inbox. Geweldig! 🎉 Dank je wel voor het delen van je ervaring. Bij ons is elke dag een feestje, dus voel je vrij om terug te komen en nog meer online shoppingplezier te beleven! Tot gauw, Anne
Top! En snel verzonden!
MV
M. v.
Groningen
Snelle levering. Fijn als je nog snel een bijzonder cadeautje nodig hebt.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Bedankt voor je geweldige feedback! Jij bent als de kers op de taart van onze dag! 🍒🍰 Het doet ons ontzettend veel plezier dat je tevreden bent. Als je nog meer 'kersen' op jouw 'taart' wilt, staan we klaar met de toppings! Groetjes Anne
😊👍👌
Antwoord van MegaGadgets.nl
Jouw review heeft ons team laten stralen als een discobal op een feest! 🕺💃 Hartelijk dank voor je mooie woorden. Als je in de toekomst meer 'wow' zoekt, weet dan dat we je altijd graag verrassen! Groetjes Anne
Altijd aparte producten, snel geleverd
Antwoord van MegaGadgets.nl
Wauw, bedankt voor je fantastische review! 🌟 Jij verdient een virtuele high-five! 🙌 We zijn zo blij dat je van onze service genoten hebt. Als je nog meer 'wauw'-momenten wilt beleven, staan we klaar om je opnieuw te verbazen! Groetjes Anne
Antwoord van MegaGadgets.nl
Jouw review is als een zonnestraal op een regenachtige dag - het maakt alles meteen een stuk beter! 🌞 Bedankt voor het delen van je geweldige ervaring. Als we nog meer glimlachen op je gezicht kunnen toveren, laat het ons dan zeker weten! Groetjes Anne
Snelle levering en goedkoop

Geen opmerkingen

Goede spullen voor goedkope prijs. Snelle levering.
Snelle levering toppie
SC
Sjef C.
Vlissingen
Leuke gadgets
Antwoord van MegaGadgets.nl
Jouw review was als een virtueel high-five - hartstikke gaaf! 🙌 Bedankt voor het delen van je ervaring. Bij ons draait alles om blije klanten, dus als je nog meer glimlachen wilt verzamelen, staan onze digitale schappen altijd voor je open! MegaGroetjes Anne