MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

Iets besteld. Ineens niet meer leverbaar. Hoor je verder niets van, zelf contact opgenomen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Krijg je het bericht dat ik op de lijst stond voor te contacteren. Jammer. De rest van de producten waren zeer leuk.. ik zou hier op basis van de ontvangen producten zeker terug komen, in de hoop dat de site dan meer up to date is en het contact sneller verloopt.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

25 okt 2023
Altijd leuke gadgets! Tot nu toe geen problemen ondervonden! Moet helaas voor het eerst wat retour sturen! Maar dat heeft niks met megagadgets.nl te maken! 1 puntje vreselijk grote doos voor 3 dingen allemaal met glaswerk en de doos was niet opgevuld! En de bezorging had de doos op de zijkant recht op gezet ! Er stonden dus ook geen stickers op breekbaar of glaswerk! Gelukkig is alles heel!
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hallo! Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit meenemen in een volgende bestelling. Tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
Antwoord van MegaGadgets.nl
Bedankt voor je review en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
22 okt 2023
Leuk cadeau, mooi vorm gegeven. Blij mee. Helaas was het, ondanks besteld en betaald, niet als cadeau ingepakt. Daarvoor gebeld, ik krijg dat bedrag terug, dat moet nog binnen komen.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Bedankt voor je review! Goed dat u destijds contact heeft opgenomen met onze klantenservice, dan kunnen wij zo goed mogelijk helpen. Tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
Antwoord van MegaGadgets.nl
Bedankt voor je review! En tot ziens op onze webshop!
Prima ervaring
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hi! Fijn dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met MegaGadgets. Tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
AD
Anne d.
Rotterdam
20 okt 2023

Supersnelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis..ook met postnl. Ik ben heel blij
Hi Anne, bedankt voor je review! Groetjes Anne
19 okt 2023
Snelle levering en product zoals verwacht
Hoi Afke, wat een fijne beoordeling! Bedankt. Groetjes Anne
18 okt 2023
wat ik heb besteld was waardeloos, kon het zo weggooien
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hoi Sylvia, wat vervelend om te horen dat uw artikel niet naar wens is. Zou u een e-mail willen sturen naar klantenservice@megagadgets.nl, dan kunnen wij u verder helpen! Groetjes Anne
16 okt 2023
18 okt 2023
Hallo Marjolein, bedankt voor je 5 ster review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique

Goed hersteld

Item beschadigd aangekomen, maar binnen een dag gefixt.
18 okt 2023
Hallo Dennis, bedankt voor je 5 ster review. We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
18 okt 2023
Hallo Marcel, bedankt voor je 5 ster review. We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
13 okt 2023
Ik had een globe standaard besteld maar er was een kleine beschadiging ontstaan. Heb een mail gestuurd en kreeg een zeer vriendelijke mail terug of ik wat foto's kon maken van de beschadiging. Heb zeer snel een nieuwe gekregen super service en erg begaan dit maak je niet zo gauw mee.
14 okt 2023
Beste Yvonne, super erg bedankt voor je review. Dit doet ons veel goeds als we dit lezen. We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
12 okt 2023
13 okt 2023
Hallo, Bedankt voor de goede review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
10 okt 2023
13 okt 2023
Hallo Ivy, bedankt voor jouw mooie 5 ster review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
10 okt 2023

heel goede service

ik had een pakketje besteld en kwam kapot aan, ik had het gemeld en de volgende dag kreeg ik een nieuw pakketje met een handgeschreven kaart, bedankt!!!
18 okt 2023
Hallo Menno, bedankt voor je 5 ster review. Heel erg bedankt dat je de review hebt aangepast en we hopen dat je alsnog tevreden bent met onze service. We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique

Leuk product, weer 'ns wat anders :-)

Leuk product, snel in huis.
Goede service snelle levering alles was tip top inorde
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hallo Bianca, bedankt voor jou 5 ster review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
8 okt 2023

Product is zoals ik had verwacht maar kwam iets later dan verwacht

Product is zoals ik had verwacht. Belofte voor 23u besteld morgen in huis werd overmorgen in huis.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hallo, dit heeft u wellicht verkeerd gelezen. Het is namelijk ook voor 22:00 besteld, morgen in huis ( u zou dus een uur te laat zijn geweest;). Maar toch willen we u bedanken voor uw review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
5 okt 2023
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hallo, bedankt voor je 5 ster review. We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
5 okt 2023
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hallo, bedankt voor jouw 5 ster review. We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop. Groetjes Dominique