MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

14 mrt 2023
XL wijnglas besteld. Beschadigd ontvangen. Via de helpdesk daar een bericht over gestuurd, zoals aangegeven staat op de website. Ze geven aan binnen 24 uur te reageren. Na 5 dagen nog steeds geen reactie helaas. Je kunt ze niet bellen. Nu het product retour gestuurd. Staat ook niet duidelijk waar het naar toe gestuurd moet worden. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg. Op de website staat dat het ongeveer 14 dagen + 30 dagen duurt. Hier bestel ik dus nooit weer iets.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

BH
Bart H.
Utrecht, die Niederlande
16 jan 2024

Spijt

Placemats waren zeer dun en veel te glad om te gebruiken. Van het spijkerding waren enkele spijkers krom. Om van je gezicht een afdruk te maken begon op sm te lijken. Het weerglas is sinds de aankoop niet veranderd, terwijl intussen alle weeromstandigheden hebben plaats gevonden.
16 jan 2024
Beste Bart, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
14 dec 2023

Extra snelle bezorging veel te laat

Betaald voor extra snelle bezorging. Zodat ik het de dag erna thuis had. Komt het een kleine week later pas. Geld hiervan nog niet teruggekregen.
8 jan 2024
Beste Evelien, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
22 dec 2023

Pakket niet gekregen

Ik heb mijn pakket na een week nog niet binnen, dus ik ben tot nu toe nog niet tevreden.
8 jan 2024
Beste , Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
2 dec 2023
30 nov 2023

Levering te traag

een week na de bestelling is het product nog altijd niet ontvangen. Probleem ligt bij de vervoerder -DPD- maar dat is blijkbaar geen goede partij voor het transport. De belofte dat er na 1-2 dagen wordt bezorgd, blijkt onjuist.
4 dec 2023
Beste G J R Bos, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de levering. Mocht uw pakket nog steeds niet bezorgd zijn, laat dit dan vooral weten aan onze klantenservice. Groetjes Anne
1 dec 2023
Bestelde artikel bleek niet op voorraad, helaas
4 dec 2023
Beste Steven, wat jammer! Als het goed is bent u hiervoor ook gecrediteerd. Onze excuses voor de teleurstelling. Groetjes Anne
6 apr 2023

Pen fishing rod

Valt tegen, de pen fishing is van matige kwaliteit. Molentje is niet goed vast te klemmen, blijft natuurlijk nooit goed zitten als vis vangt. Moest ringetje tussen molentje plaatsen omdat die niet goed opwond. Geen gebruiksaanwijzing. Geen hoesje om alles in te doen, waar laat je de haakjes, dobber en molentje? Nee, ben er totaal niet blij mee, weggegooid 💸💰
17 apr 2023
Hallo Johan, wat vervelend dat ons product niet bij u in de smaak viel. Als u een mailtje kunt sturen naar klantenservice@megagagdets.nl kunnen we u daar verder helpen en u misschien wel iets aanbieden. Groetjes Dominique
22 mrt 2023
Ik had een robuustere set verwacht. Het verzendings/bestelproces was echt prima.
24 mrt 2023
Hallo Anja, wat jammer dat het artikel niet helemaal is zoals je verwachtte. Is er iets waarmee we je blij zouden kunnen maken? Groetjes Rachel
4 mrt 2023
Had 2 items besteld en maar 1 gekregen
27 mrt 2023
Hallo, wat vervelend dat u maar 1 product geleverd heeft gekregen. Als u een mailtje stuurt naar klantenservice2megagadgets.nl dan kunnen we u daar verder helpen. Groetjes Dominique
3 mrt 2023
27 mrt 2023
Hallo Huub, wat jammer dat je ons een 2 ster review hebt gegeven. Zou jij ons misschien feedback kunnen geven? Groetjes Dominique