MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

Iets besteld. Ineens niet meer leverbaar. Hoor je verder niets van, zelf contact opgenomen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Krijg je het bericht dat ik op de lijst stond voor te contacteren. Jammer. De rest van de producten waren zeer leuk.. ik zou hier op basis van de ontvangen producten zeker terug komen, in de hoop dat de site dan meer up to date is en het contact sneller verloopt.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

2 aug 2023

Goed verlopen!

Ik had nog een vraag nav mijn bestelling. Dat is erg snel via whatsapp netjes beantwoord. Bestelling is de volgende dag geleverd, alles was in orde!
3 aug 2023
Hallo, bedankt voor jouw mooie 5 ster review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
17 nov 2023
Producten als omschreven, werken goed, snelle levering, goede foto's. De projector is kleiner en lichter dan ik dacht, dat was geweldig.
17 nov 2023
Hi! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met alles! Wij wensen u veel kijkplezier met uw projector en zien u graag terug op onze webshop! Groetjes Anne
Producten zoals afgebeeld; snelle afhandeling en levering. Zoiets zou normaal zijn maar dat is het helaas vaak niet. Fijne webshop.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hi Desiree, wat een enorm fijne review! Wij willen u bedanken door u een kortingscode te sturen. Zou u een e-mail willen sturen naar klantenservice@megagadgets.nl ? Groetjes Anne

Snelle levering, goede service

Snelle levering, veel keus. Was een artikel gehavend aangekomen, wordt direct op mijn mail gereageerd en opgelost, top geregeld.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hi Nathalie, bedankt voor je review en veel plezier met het artikel. Tot ziens op onze webshop. Groetjes Anne
27 okt 2023
Na bestelling snel in huis. Wel in een wat grote doos maar ja dat kon waarschijnlijk niet anders. Blij met het bestelde
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hoi Yvonne, bedankt voor uw review. Wij hebben inderdaad maar een aantal formaten in doosjes, vandaar dat er waarschijnlijk gekozen is voor het formaat waarin uw artikel kwam. Ik ben blij dat u tevreden bent over uw bestelling en onze service. Groetjes Anne
8 aug 2023
Snelle levering. Het gekochte voldeed zeker aan de verwachtingen. Met 5 sterren valt er weinig tot niets te verbeteren.
12 aug 2023
Hallo, bedankt voor jouw super 5 ster review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
26 dec 2023
Mooi product, netjes ingepakt, levertijd fantastisch. Op tijd voor kerstcadeau en ontvanger heel erg blij mee,👌
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hi Mari! Jouw review is als een zonnestraal op een regenachtige dag - het maakt alles meteen een stuk beter! 🌞 Bedankt voor het delen van je geweldige ervaring. Als we nog meer glimlachen op je gezicht kunnen toveren, laat het ons dan zeker weten! Groetjes Anne
3 okt 2023

Snelle actie

Er ging iets mis met verzenden, na een kort contact via whatsapp werd er meteen gereageerd én actie ondernomen.
4 okt 2023
Hallo Roeltje, bedankt voor jouw 5 ster review. We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
20 sep 2023
Komt wat je besteld en de kwaliteit is prima levering super netjes verpakt en op tijd geleverd
20 sep 2023
Hallo, bedankt voor je 5 ster review. Dit vinden wij natuurlijk heel fijn om te zien. We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
11 nov 2023
Duidelijke website. Zeer overzichtelijk. Dag erna alles al afgeleverd met goede verpakking.
Hallo! Wat een groot compliment over onze webshop, bedankt! Groetjes Anne
Heb voor de eerste keer besteld, ging uitstekend snel en zeer tevreden met mijn bestelling
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hi Asha, fijn om te horen dat alles goed verlopen is! Bedankt voor je review en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
4 okt 2023
Snel geleverd en het produkt is in werkelijkheid zoals je het op de foto's ziet. Heel mooi
4 okt 2023
Hallo, bedankt voor jouw 5 ster review. We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
20 jul 2023
Zeer snelle service maar de post.nl meld niet thuis maar zijn niet aan de deur geweest.
21 jul 2023
Hallo, Bedankt voor jouw mooie 5 ster review we hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
HW
Henk W.
Alkmaar
Het was een goede ervahring alles klopte mijn Vrouw was erg blij met haar gouden Roos
Precies zoals ik had verwacht! Goede prijs-kwaliteit verhouding, ben er erg blij mee!
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hi Mirte, fijn om te horen dat alles goed verlopen is! Bedankt voor je review en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
RW
Rinze W.
Amstelhoek
22 nov 2023
Duidelijke omschrijving, goeie prijs en leuke ideeën op de site. Snelle levering.
23 nov 2023
Hoi Brom, wat fijn dat je zo tevreden bent met onze artikelen, prijs en levering, bedankt voor je review en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
Prima snelle levering. Bezorgd via truckers en dat verliep beter dan dhl of postnl
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hoi Roeline, Jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Groetjes Anne
16 nov 2023

Leuke webshop

Heldere webshop, leuk aanbod en snelle levering. Niets negatiefs op aan te merken!
16 nov 2023
Hoi! Wat leuk om te lezen, bedankt voor uw review en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
Leuk product voor niet teveel geld. Goed verpakt en duidelijk bezorgd. Perfect.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hi Hein! Jouw review was als een confetti-explosie in onze inbox. Geweldig! 🎉 Dank je wel voor het delen van je ervaring. Bij ons is elke dag een feestje, dus voel je vrij om terug te komen en nog meer online shoppingplezier te beleven! Ik zou je graag willen bedanken met een persoonlijke kortingscode voor gratis verzending. Hiervoor kan je contact opnemen met onze klantenservice. Tot gauw, Anne

Snelle levering, goed verpakt en goede prijs in vergelijking met andere winkels
Antwoord van MegaGadgets.nl
Bedankt voor je review en veel plezier met het artikel. Tot ziens op onze webshop. Groetjes Anne