MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

14 mrt 2023
XL wijnglas besteld. Beschadigd ontvangen. Via de helpdesk daar een bericht over gestuurd, zoals aangegeven staat op de website. Ze geven aan binnen 24 uur te reageren. Na 5 dagen nog steeds geen reactie helaas. Je kunt ze niet bellen. Nu het product retour gestuurd. Staat ook niet duidelijk waar het naar toe gestuurd moet worden. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg. Op de website staat dat het ongeveer 14 dagen + 30 dagen duurt. Hier bestel ik dus nooit weer iets.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

GA
Gerrit A.
Winterswijk
4 feb 2024
Het originele aan het mini wijnvat. Ontvanger was er heel blij mee. (de mogelijkheid om een datum van aflevering/verzending te hebben. Nu moest ik wachten met bestellen tot de beoogde datum. Dat kan evt. beter. Maar ondanks dat helemaal goed gekomen).
8 feb 2024
9 feb 2024
Snel geleverd en goed verpakt
15 feb 2024
1 feb 2024
Kado zag er goed uit.
8 feb 2024
Jouw review was als een virtueel high-five - hartstikke gaaf! 🙌 Bedankt voor het delen van je ervaring. Bij ons draait alles om blije klanten, dus als je nog meer glimlachen wilt verzamelen, staan onze digitale schappen altijd voor je open! Groetjes Anne
20 jan 2024
Duidelijke website, eenvoudig bestelproces, leuke collectie. Thuisbezorgen via DPD vind ik wel een afrader, slechte service, altijd te laat, slechte communicatie.
23 jan 2024
Hartelijk dank voor je review. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
18 jan 2024
Snelle verzending en prima afhandeling
23 jan 2024
Jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Groetjes Anne
7 jan 2024
19 dec 2023

Goede ervaring maar geen trackingcode

Was een goede ervaring. Heb alleen geen trackingcode gekregen en kwam naar megagadgets door een andere website die ook iets met "gadgets" was. Te begin vond ik het niet betrouwbaar,aar nu toch wel. De eigenaars weten misschien welke ander website "gadgets" in de naam heeft en deze moeten verwijderen.
31 dec 2023

Waar ik het voor gebruik.

Leuke , grappige, soms handige, hebbedingetjes. Leuk om weg te geven in goodiebags. Of als je een handige vriend hebt en geen idee hebt wat te kopen. Even kijken voor inspiratie.
9 jan 2024
Hi Jessica! Jouw review heeft ons team laten stralen als een discobal op een feest! 🕺💃 Hartelijk dank voor je mooie woorden. Als je in de toekomst meer 'wow' zoekt, weet dan dat we je altijd graag verrassen! Groetjes Anne
12 dec 2023
Uit eindelijk is alles netjes geleverd helaas dat Dpd in eerst instantie allemaal verkeerde afleveradres door gaf kwam het pakketje wel op het goede leveradres.
18 dec 2023
Prettige klantenservice, snelle en correcte afhandeling na een "breukproduct".
28 dec 2023
Leuk cadeau voor tijdens de feestdagen voor vrienden of familieleden.
9 jan 2024
Hi Gitte! Wauw, bedankt voor je fantastische review! 🌟 Jij verdient een virtuele high-five! 🙌 We zijn zo blij dat je van onze service genoten hebt. Als je nog meer 'wauw'-momenten wilt beleven, staan we klaar om je opnieuw te verbazen! Groetjes Anne
10 dec 2023
Klantvriendelijkheid komt bij dit bedrijf gelijk naar boven drijven
8 jan 2024
Hallo Elton, jouw review bracht een glimlach op ons gezicht die net zo straalt als een discobal op een feest! 🕺💃 Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden. Als je in de toekomst op zoek bent naar meer 'wauw'-momenten, weet dat we er zijn om je telkens opnieuw te verrassen! Als blijk van dank willen we je graag een kortingscode aanbieden voor je mooie review. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice!
8 dec 2023

Top!

Leuke, gekke klok. Prima prijs kwaliteit verhouding. Snel geleverd
15 dec 2023

contact servicemedewerker super

Weeerom contact met de servicemedewerker(s) fantastisch
8 jan 2024
Jouw review was als een confetti-explosie in onze inbox. Geweldig! 🎉 Dank je wel voor het delen van je ervaring. Bij ons is elke dag een feestje, dus voel je vrij om terug te komen en nog meer online shoppingplezier te beleven! Tot gauw, Anne
3 dec 2023
Snelle reactie op vragen en bezorging volgens schema
4 dec 2023
Hi Rudie, bedankt voor je review en veel plezier met het artikel. Tot ziens op onze webshop. Groetjes Anne
30 dec 2023
Snel en goed geleverd, uitstekende sloffen.
9 jan 2024
Hi Theresia! Bedankt voor je geweldige feedback! Jij bent als de kers op de taart van onze dag! 🍒🍰 Het doet ons ontzettend veel plezier dat je tevreden bent. Als je nog meer 'kersen' op jouw 'taart' wilt, staan we klaar met de toppings! Groetjes Anne
5 dec 2023
mijn zoon is super blij met de magische bol!
8 jan 2024
Hi Jaco, Jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groeten, Anne
10 dec 2023
Snel geleverd, goedkoop. Gewoon tevreden.
8 jan 2024
Hi Cramer! Jouw review is als een zonnestraal op een regenachtige dag - het maakt alles meteen een stuk beter! 🌞 Bedankt voor het delen van je geweldige ervaring. Als we nog meer glimlachen op je gezicht kunnen toveren, laat het ons dan zeker weten! Groetjes Anne
5 dec 2023
Zeer goede afhandeling van de bestelling.
3 dec 2023
Snelle levering, netjes ingepakt
4 dec 2023
Bedankt voor je review en veel plezier met het artikel. Tot ziens op onze webshop. Groetjes Anne