westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

523 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.435 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

Wel betaald, niets ontvangen, geen contact mogelijk

Wij hebben geruime tijd geleden een bestelling geplaatst en tot op heden niets ontvangen. Op mails wordt nauwelijks gereageerd. Op dit moment wordt er zelfs helemaal niet meer gereageerd op een vraag van mijn kant. Ik zal niemand aanraden om bij Westfalia te bestellen. Het kan natuurlijk dat iets wat langer duurt, maar zorg dan voor een goede berichtgeving of mogelijkheid tot annuleren.
artikel is zoals beschreven, iets meer informatie over de verzending zoals de verzend data. en een track trace code zou handig zijn. de bezorger stond onaangekondigd voor de deur
21 okt 2023
Snelle levering, netjes verpakt. Prima artikel
JP
Jef P.
Torhout
JS
21 okt 2023
Geen bericht wanneer bestelling wordt geleverd, na 3 dagen lag het pakje plotseling bij de voordeur.
20 okt 2023
Fijn dat onze bestelling correct en zorgvuldig is uitgevoerd
20 okt 2023
Prima artikel en snelle levering.
19 okt 2023
ik heb een mail gestuurd over de geleverde snoeischaar. Daar krijg ik een reactie op. het is een waardeloos product. hij viel spontaan uiteen in onderdelen
sneller leveren
JV
Jeroen V.
Elst (gld)
19 okt 2023
Alles verliep prima goede en duidelijke informatie vooraf en tijdens de bezorging
Prima zo!
19 okt 2023
Duidelijke omschrijving van het product en vlotte levering
18 okt 2023
Keurig netjes op tijd afgeleverd
HJ
Hen J.
Nieuwlande
18 okt 2023
MV
Prijs kwaliteit
17 okt 2023
Levering duurt wat lang maar de keukenmachine doet het prima