westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

523 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.435 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

Snelle en correcte levering
AV
A V.
Deventer
2 okt 2023
Klemmen. Uitstekend product om de goot-egel vast te zetten in de dakgoot. Erg blij mee.
RT
2 okt 2023
Prima ervaring. Bestelproces, levertijd, bezorging, verpakking en kwaliteit van het product allemaal prima in orde. Enige wat ik nog handig had gevonden was een digitale factuur. (De bijgevoegde papieren factuur is natuurlijk ook te scannen).
1 okt 2023
Prima apparaat
30 sep 2023

Fijne webshop voor tuin en erf

Webshop voor een doelgroep en niet heel breed, wel goede kwaliteit! Prijs is ook goed, levering iets langer dan gemiddeld. Zeker een plek om vaker iets te kopen.
RS
DA
dennis a.
Wijchen
27 sep 2023
Heel goed product Snelle levering en een hele scherpe prijs
26 sep 2023
Snelle service en goed verpakt.
KG
26 sep 2023
Op tijd geleverd. En, de wc bril paste.
22 sep 2023
De correcte bediening
21 sep 2023
Ik heb tot nu toe niks meer gehoord geen antwoord (automatisch) op mail wanneer mijn bestelling geleverd word Het liefst wil ik mijn geld terug en ik vertel anders aan iedereen bestel niks bij dit bedrijf ze pikken je geld en je krijgt je bestelling niet ongehoord, ongelofelijk
JV
jolanda v.
alphen aan den rijn
Niks
21 sep 2023
Nette prijzen, vlotte levering.
20 sep 2023
Werkt goed tegen de vogels

Geen reactie op mail …

Ik heb meerdere keren een mail gestuurd nav een kapotte levering en daar geen reactie op gekregen. Ook meerdere keren gebeld maar de dame bij de klantenservice kan niets betekenen en zegt dat ik moet mailen. De laatste keer dat ik gebeld heb, zou ik binnnen 48 uur een reactie krijgen. We zijn inmiddels 1,5 week verder.
19 sep 2023
Goede producten goede prijzen.

Gewoon goed

Ruim assortiment van goede kwaliteit en snelle levering.
SH
Silvia H.
Amersfoort
Product zoals beschrijving. Je wordt goed op de hoogte gehouden, voor de bezorging. Netjes en goede afhandeling