heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

851 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.050 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jan 2022
heydude.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

RR
Schoenen gedragen in thailand ,hele dag op gelopen vind ze super daarom thuis tweede paar besteld. Super tevreden
Antwoord van heydude.nl
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met je HEYDUDE schoenen, zowel in Thailand als thuis! Bedankt voor je enthousiaste review en voor je vertrouwen in ons merk. Veel plezier met je tweede paar! 🌟👟
Tot twee keer toe niet ingelicht dat bestelling was verstuurd met DHL; die stuurden ook geen bericht dat ik die kon ophalen bij een servicepunt. Daarna 2 X goed te woord gestaan door de klantenservice en ook geholpen met de DHL-app. Zodoende de schoenen inmiddels naar tevredenheid in huis.
Correcte service
Makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Product hetzelfde als op de foto
Antwoord van heydude.nl
Super dat alles naar wens was: van de bestelling tot de levering en het product zelf! Geniet van je nieuwe HEYDUDE schoenen en bedankt voor je positieve feedback! 🌟👟
Hele fijne schoen en makkelijk te bestellen.

I love hey Dude

Na vele hey dude's in Italië gekocht te hebben toch eens een kijkje genomen op de site. Meteen verliefd op een paar laarsjes. Besteld en de volgende dag al geleverd! Super snel! Helaas vielen de laarsjes groot en na contact met de klantenservice een maatje kleiner besteld en die zaten top! Ruilen koste niks extra's en het maatje kleiner kwam ook meteen de volgende dag. Zeer tevreden met de service.
Antwoord van heydude.nl
Wat leuk om te horen dat je ervaring met HEYDUDE zo positief is, van het vinden van je nieuwe laarsjes tot de snelle levering en onze klantenservice! Geniet van je perfect passende schoenen en we hopen je snel weer te zien op onze site. Bedankt voor je vertrouwen en de mooie review!
Gewoon goede ligte zomerschoenen

snel, betrouwbaar en kwalitatief goed

Hey Dude is snel, betrouwbaar en kwalitatief goed
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je top review! Fijn dat je zo tevreden bent met onze service en kwaliteit. Veel plezier met je HEYDUDEs en tot de volgende keer! 👟✨
DK
Dirk K.
Rotterdam
Snelle levering en geweldige schoenen
Goede kwaliteit, schoenen. Goede service.
Goede service 👍🏼
De kwaliteit van de schoenen verbeteren.
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de kwaliteit niet volledig aan je verwachtingen voldoet. We nemen je opmerkingen serieus en streven naar continue verbetering van onze producten. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je verdere ondersteuning nodig hebt. We helpen je graag! 🌟
Prima service, bezorging volgens afspraak.
Alles was snel geregeld, ik had een keer geruild, ook heel vlot gegaan. Helaas kwam ik niet uit qua maat, toch tevreden over service. Bedankt.
Antwoord van heydude.nl
Wat fijn dat je tevreden bent over de service, ondanks de uitdaging met de maat. We zijn blij dat we je snel konden helpen met het ruilen! Hopelijk vind je snel het perfecte paar dat helemaal past. Bedankt voor je feedback en vertrouwen in HEYDUDE! 😊