heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

851 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.050 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jan 2022
heydude.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

18 feb 2024

Schoenen perfect. Retourneren slecht!

Schoenen perfect. Retourneren duur. Link gekregen om gratis om te ruilen , werkt niet! Naar van Assem zelfs gegaan om daar schoenen te kopen en dat was keurig; verkoopsters zei U mag terug komen met de schoenen , dan kan ik nieuwe bestellen en deze gratis terug sturen. Spijkeniise/ R’dam en terug en Maandag weer!
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat het retour/omruil proces niet voor je heeft gewerkt. Dit is een proces wat altijd zou moeten werken. We gaan dit intern bekijken of we hierin verbeteringen aan kunnen brengen.

Terug sturen kost geld+slechte schoenen

Terug sturen kost geld, vind ik echt heel erg. De schoenen zijn van kwaliteit echt waardeloos. Zeker voor het geld!
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je eerlijke review. Wil je een bestelling retoursturen dan is dit altijd tegen een eerlijke prijs. Het spijt ons te horen dat de schoenen niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen je het geld spoedig terugstorten.
8 okt 2023
Dat jullie goed moeten nakijken voordat iemand een bestelling geplaatst dat het produkt wel op voorraad is en de volgende dag een mail sturen dat de maat er toch niet meer voorradig is dat vind ik jammer en ik baalde echt de betaling heb ik netjes terug gekregen
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je review roygina. aangezien wij duizenden Heydude's in ons magazijn hebben liggen kan het soms voorkomen dat we een model/maat net niet meer op voorraad hebben. Onze excuses hiervoor.
Shoes are great but the welcome discount claim of 10% is misleading. It's nowhere written that you get the discount only at a second pair...and how many people want to buy two pairs right away...
13 jun 2023
Hello, Thanks for your review. The discount we advertise is valid immediately from your first order. We will immediately refund the 10% discount to you.
29 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen....toch al enige tijd geleden besteld! Ben benieuwd hoe lang het zal duren. Van NL naar België????!!!! Kan geen weken duren, niet?
29 jun 2023
Bedankt voor de review. Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik heb u een mail gestuurd, zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.
9 jul 2023
Mijn schoenen waren te groot, wilde nieuwe bestellen en alles meteen betaald met I deal, moest ik 6,95 betalen om mijn te grote maat terug te sturen. Vind ik echt schandalig
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je review. Om te werken aan een duurzame toekomst en het terugdringen van onnodige retouren, hebben wij er bewust voor gekozen om de verzendkosten naar de klant voor onze rekening te nemen en de retourkosten voor de klant zijn rekening.
13 jun 2023
schoenen na 8 dagen nog niet binnen omdat het pakketje was beschadigd geconstateerd bij aflevering hasselt sindsdien geen bericht meer gehad wanneer er nu wel wordt geleverd
13 jun 2023
Bedankt voor uw review. We gaan onderzoeken wat er precies aan de hand is. en zullen er voor zorgen dat het opgelost wordt. Inmiddels met u contact gehad hoe we het gaan oplossen.
Dames schoen maat 41, lengte was goed. Maar de breedte was veel te wijd. Waardoor ze niet om je voet blijven zitten.
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de schoenen niet goed aansloten op de breedte van je voeten. We zullen dit doorgeven aan ons team voor verdere verbeteringen. Neem gerust contact met ons op voor eventuele oplossingen of een retourprocedure.
17 okt 2023
Levering is ok, maar indien je iets retour wil sturen zijn de kosten wel heel hoog!!
17 okt 2023
Fijn dat alles goed is gegaan met de levering. Wist u dat als u via onze webshop binnen Nederland een retour aanmeld, de kosten €5.99,- bedragen.
4 jul 2023

Leveringsdatum?

Bestelling op 27 juni. Eén week later nog geen enkele info over datum levering...
4 jul 2023
Dank voor de review. Uw pakket is vertraagd. Dit komt door een staking bij Bepost. Onze excuses voor het ongemak.
2 jul 2023
Slechte zaak dat je moet betalen als de schoenen tegenvallen
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je review. Om te werken aan een duurzame toekomst en het terugdringen van onnodige retouren, hebben wij er bewust voor gekozen om de verzendkosten naar de klant voor onze rekening te nemen en de retourkosten voor de klant zijn rekening.
Ik heb mijn bestelling nog stteeds niet ontvangen
Antwoord van heydude.nl
dank voor je review. Wat vervelend dat het nog steeds niet bezorgt is. Ik heb gelijk gekeken waar het aanligt en zie dat het pakketje bij de vervoerder niet verder komt. Ik heb gelijk een onderzoek gestart en hopelijk wordt het nu snel bezorgt.