tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.com

297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2021
tofvel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering en op slag verliefd op mijn Toffels. Ik maak me echter een klein beetje zorgen over een mogelijke verdunning in het vilt op de binnenkant van de hak (eerste foto)van de rechterslof. Aan de andere kant is het vilt zo dik en stevig dat ik daar geen verrassingen/problemen mee verwacht. Ik heb maat 45,5 en maat 46 besteld, ze zitten als gegoten maar eigenlijk wel een schoenlepel nodig om ze aan te krijgen. Mogelijk is mijn wreef wat hoog.

8 nov 2023
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.

Beoordelingen voor tofvel.com

Ik vind de sloffen heerlijk zitten, ze zijn warm en lopen fijn. Het enige is dat ze, omdat het vilt stevig is, moeilijk zijn om aan te trekken. Een lusje aan de achterkant zou erg helpen dus dat zou mijn vraag/tip zijn.
DV
Ditte V.
Haarlem
Fijne sloven, maar inmiddels wel mijn tweede paar.
Antwoord van tofvel.com
Wat fijn dat je tevreden bent met het comfort van onze sloffen! Als je vragen hebt over het onderhoud of andere tips wilt om ze langer mooi te houden, laat het ons gerust weten. Veel warme en comfortabele momenten gewenst met je nieuwe paar! 😊
20 mrt 2024

Heerlijke sloffen

De tofvels zijn warm, comfortabel en prachtig. De maat was te klein. Het omruilen leek even lastig omdat de volgende maat niet beschikbaar was maar ik ben via de mail te woord gestaan. Je mag de maat kosteloos ruilen als je de zelfde kleur neemt, dat is fijn!
Antwoord van tofvel.com
Het is geweldig om te horen dat je tofvels warm, comfortabel en prachtig vindt. Het is jammer dat de maat te klein was, maar het is goed dat je via e-mail contact hebt opgenomen om het omruilproces te bespreken. Comfortabele en prachtige tofvels zijn zeker een geweldige aanvulling op je schoenencollectie!
Lekker warm Ze zijn wat krap met instappe ,vooral in het begin, met een wat hogere wreef is moeilijk
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je feedback! Blij dat je de pantoffel mooi vindt, we begrijpen dat het soms lastig kan zijn om ze aan te krijgen wanneer je een hoge wreef hebt. Hopelijk wordt het in de toekomst makkelijker.
Goed doorlopen koop proces en mooi product (hoge pantoffels)
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je mooie beoordeling. We wensen je veel draagplezier !
Mooie pantoffel , moeilijk aan te krijgen
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je feedback! Blij dat je de pantoffel mooi vindt, we begrijpen dat het lastig kan zijn om ze aan te krijgen. Hopelijk wordt het gemakkelijker naarmate je ze vaker draagt.
18 feb 2024
Prima afhandeling van retourzending

Prima

X
17 feb 2024
Zeer vervelend die herhaaldelijke mails om een recensie achter te laten voor Tofvel! Ik ga dan ook 1 ster geven, enkel omdat ik dit soort dwingende mails niet op Prijs stel
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je onze e-mails als vervelend en dwingend ervaart. We zullen je van de mailinglist afhalen.
perfecte rubberzool , mooie kwaliteit, beetje lastig aan te trekken nu ze nieuw zijn
Goede keuze, snel geleverd, mooi product.
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je vier sterren review! Graag horen we wat we in de toekomst beter kunnen doen om een vijf sterren review te ontvangen.
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je vier sterren review! Graag horen we wat we beter kunnen doen om de volgende keer een vijf sterren review te ontvangen?
19 okt 2023

Goede kwaliteit sloffen

Het zijn goede kwaliteit sloffen. Het is alleen drama om ze aan te doen. Ze zijn zo verschrikkelijk smal. Als je ze eindelijk aan hebt met veel sjorren en trekken zitten ze prima en staan ze leuk. 4 punten omdat ze vreselijk moeilijk aan te trekken zijn. Ik heb geen brede voeten en maat 40 gekocht.
20 okt 2023
Bedankt voor je review, ja in het begin is het wat lastig om ze aan te krijgen, maar na een aantal keren hebben aangetrokken wordt het steeds makkelijker om aan te trekken. Nogmaals bedankt voor je review.
5 sep 2023
De pantoffels zitten heerlijk. Ik heb nu een hoog en een laag paar. Echter, als ik de juiste lengtemaat zou nemen, is de opening te klein zodat mijn voet er erg moeizaam in komt. Nu zijn mijn sloffen dus veel te groot, maar kom ik er wel in.
6 okt 2023

Prima idee om mensen in Nepal te steunen

Het idee erachter spreekt erg aan. Bovendien zijn ze heel behaaglijk en warm. Helaas was het onmogelijk om erin te komen; de enige manier was de inkepingen dieper in te knippen. Vandaar een minpintje.
Lekker warm, stevig en dik materiaal. Leek eerst wat klein. Na een week goed aan en uit te trekken en je slipt er niet in heen en weer.
26 okt 2023
Communicatie is uitstekend, maar er lijken wat issue met het adres label waar door ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb.