tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.com

296 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden621 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2021
tofvel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering en op slag verliefd op mijn Toffels. Ik maak me echter een klein beetje zorgen over een mogelijke verdunning in het vilt op de binnenkant van de hak (eerste foto)van de rechterslof. Aan de andere kant is het vilt zo dik en stevig dat ik daar geen verrassingen/problemen mee verwacht. Ik heb maat 45,5 en maat 46 besteld, ze zitten als gegoten maar eigenlijk wel een schoenlepel nodig om ze aan te krijgen. Mogelijk is mijn wreef wat hoog.

8 nov 2023
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.

Beoordelingen voor tofvel.com

De pantoffels zitten erg lekker. Kwaliteit lijkt goed, maar omdat dit mijn eerste paar is kan ik daar niet zo veel over zeggen. Eerst maat 43 besteld. Die waren te krap/net te klein. Het retour sturen en nieuwe ontvangen was snel geregeld en zonder zorgen. Maat 44 zit top.
Antwoord van tofvel.com
Fantastisch dat de maat 44 pantoffels perfect zitten en je tevreden bent met onze service! Fijn dat alles snel en zorgeloos is verlopen. Geniet van je nieuwe, warme pantoffels en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Tofvel.

Goede kwaliteit

Gaan gemakkelijk aan. Zitten comfortable. Eerste dagen even tijd nodig om naar je voet te vormen. Geen klamme voeten. Prettig dat er ook een zool is voor buiten dragen. Ik heb zowel binnen als buiten sloffen gehaald en wil ze de hele dag aan. Aanrader
Fijne webshop met mooie producten. De tofvels zijn zo fijn dat ik voor mijn man ook een paar heb gekocht!
Antwoord van tofvel.com
Wat fantastisch om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met de webshop en de tofvels! Het is geweldig dat ze zo comfortabel zijn dat je zelfs besloten hebt om ook een paar voor je man te kopen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, en veel plezier met jullie nieuwe pantoffels!
LA
Leo A.
Gouda
24 feb 2024
heerlijke sloffen en je helpt mee aan fair trade, wat een goed gevoel geeft
Antwoord van tofvel.com
Fantastisch om te horen dat je blij bent met je heerlijke sloffen en dat het je een goed gevoel geeft bij te dragen aan fair trade! Bij Tofvel is dat precies waar we voor staan: comfort combineren met zorg voor mens en milieu. Geniet van je warme voeten en het warme gevoel van binnen. Dankjewel voor je steun en het delen van je positieve ervaring!
AL
Annechien L.
Maarsbergen
prachtig duurzaam en fair product. Mooi snel bezorgd! Goed zo!
Degelijke kwaliteit, authentiek, en snel geleverd!
Goede pasvorm 👍 mooi gemaakt en zitten perfect
Goed overleg en snelle service bij klacht
Antwoord van tofvel.com
Super om te horen dat je tevreden bent over ons overleg en de snelle service bij je klacht! We staan altijd klaar om te helpen en het verschil te maken. Geniet van je Tofvel pantoffels en laat het ons weten als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen. Warme groet!
Snelle en correcte levering
Mooi duurzaam product.
Antwoord van tofvel.com
Super om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en duurzaamheid van onze Tofvels! Dankjewel voor je positieve review en geniet van je aankoop.
10 feb 2024

Ederveen
Aardig en behulpzaam
Niets
Antwoord van tofvel.com
Super om te horen dat alles naar wens is! Bedankt voor je positieve feedback. Geniet van de warmte en het comfort van je Tofvel pantoffels. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, we staan altijd voor je klaar. Warme groeten!
17 feb 2024

Heerlijke pantoffels!

Heerlijke pantoffels, duurzaam/verantwoord en heerlijk warme voeten zonder té warm te worden. Wel verschil in stugheid, eerste paar was top en heb ik echt versleten door dagelijks dragen, mn tweede paar was echt te krap ondanks zelfde maat en uitlopen doen ze niet. Ondanks dat toch paar nummer 3 aangeschaft en weer blij mee.
Antwoord van tofvel.com
Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je onze pantoffels heerlijk vindt. Jammer van het verschil in stugheid bij het tweede paar, maar super dat paar nummer 3 weer naar wens is.
Ik kreeg de tip van een vriendin. De bestelling ging vlot en de sloffen zijn heerlijk warm en in Nepal gemaakt. Ik hoop dat de mensen daar er een goed salaris aan overhouden.
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je review. Een goed en eerlijk salaris krijgen ze daar zeker. Veel plezier met je Tofvels!