dermaskinshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
dermaskinshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij dermaskinshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor dermaskinshop.nl

91 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor dermaskinshop.nl

5 jan. 2022
Superfijne en overzichtelijke site met mooie producten! Het bestellen ging supermakkelijk en boven een bepaald bedrag ook nog gepaard met een kortingsode. Leuke meegenomen! De bestelling was supersnel en netjes in huis én wat ook altijd leuk is vind ik dat er proefjes bijgeleverd worden. Ik zal zeker weer eens bestellen!
27 dec. 2021
bestelling gedaan en netjes de volgende dag in huis. Ik was vergeten de kortingscode in te voeren (maak gebruik van afterpay) en toen ik daar achter kwam een mail gezonden om deze alsnog te laten activeren. Heel fijn dat dat achteraf nog mogelijk was. Zeer tevreden over de services.
10 mrt. 2022
van C N.
Mooie en duidelijke website met goede kortingen. Snelle levering en een leuke attentie bij elke bestelling. Ook als je contact opneemt met de webshop word je vriendelijk geholpen. Kortom zeer tevreden!
3 mrt. 2022
Dit is een hele van site met snelle levering. Als bestel dan bestel ik via deze site. Bij de bestellingen krijg je altijd proefjes dat vind ik ook heel fijn zo kan ik andere producten ook testen.
21 jan. 2022
MESOESTETIC (anti redness cream) Dit is zeker mijn lievelings verzorgings product! De crème werkt super tegen roodheid. Mijn huid straalt weer helemaal daarom vind ik het echt een aanrader!👌🏼
29 jan. 2022
Beste J, Wat leuk om te horen dat de creme zo goed bevalt en bedankt voor je mooie beoordeling. Hartelijke groeten, Marian
1 dec. 2021
Ik heb eigenlijk geen op of aanmerkingen, want ik bestel sinds kort mijn producten bij jullie. En vind het een top service. Je besteld het vandaag en er wordt meteen actie ondernomen.
19 dec. 2021
Snelle verzending met samples door Dermaskin. Meteen geprobeerd, na 1 nacht voelt mijn huid al heerlijk zacht aan. Gebruikte retinol, dit lijkt beter te bevallen.
2 jan. 2022
Dank je wel voor je mooie beoordeling. Je mag contact met ons opnemen om voor 100 euro te shoppen in onze webshop. Veel shopplezier namens team Dermaskin
16 feb. 2022
Snelle levering bij allebei mijn bestellingen. De 2e x was een product niet leverbaar. Ik kreeg een mail toen deze weer leverbaar was. Ik heb direct besteld.
27 mrt. 2022
Kwaliteit is altijd hoog! Snelle verzending en altijd iets om te proberen. Heeft er bij mij voor gezorgd dat ik andere topmerken heb ontdekt :)
1 feb. 2022
Bestelling is snel geleverd en als kerst op de taart krijg je bij je bestelling nog een paar kleine cadeautjes om uit te proberen.
1 feb. 2022
Dank je wel Maria voor je mooie beoordeling. Heel veel plezier met de producten en cadeautjes. Hartelijke groeten, Marian
16 dec. 2021
Overzichtelijke website, ruim assortiment, zeer snelle levering en altijd een paar monstertjes (afgestemd op je bestelling). Top!
16 jan. 2022
Very fast service! Great product selection, easy website to use, and I really appreciated the samples included with my order.
30 jan. 2022
Ik heb mijn bestelling heel snel gehad met een onverwachte cadeautje bij ‘een satijnen mooie zwarte slaapmasker’ bij
1 feb. 2022
Dank je wel voor je mooie beoordeling en heel veel plezier ermee. Hartelijke groeten, Marian
21 nov. 2021
Vrijdagavond besteld, zaterdag ontvangen! Breed assortiment met fantastische merken. Ik ben fan, thank you dermaskin
19 dec. 2021
Het is een fijne crème die goed op te brengen is.Het geeft goede voeding aan de huid en trekt goed in.
8 mrt. 2022
Great products and super fast shipping. Highly recommend!
13 feb. 2022
Verpakking had een fabrieksfout, en dit is binnen een week opgelost. Service is top! Mvg Michella
29 okt. 2021
Ik vond het een snelle service. Zoals ze het hebben beschreven is het ook gegaan. Top service.
6 dec. 2021
Zaterdag besteld, zondag in huis. Was goed verpakt en netjes. Onwijs tevreden met de service.
24 nov. 2021
Vakkundig advies van Marian. Snelle bezorging en altijd een leuk cadeuatje bij bestelling.