dermaskinshop.nl- Logo - Beoordelingen

dermaskinshop.nl
Beoordelingen:

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden991 beoordelingen in totaal  

4,00
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Delays and issues with PostNL caused unnecessary frustration this time, but the store has kindly resolved the issue and I’ve placed many other orders with them that have arrived super quickly without issue

Meest relevante negatieve beoordeling

3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben al zeker twee jaar klant en bestel(de) regelmatig bij Dermaskinshop. Afgelopen maand heb ik een product besteld dat ik besloot te retourneren, omdat ik naar een ander product van hetzelfde merk was overgestapt. Ik heb netjes een e-mail gestuurd met de melding dat ik het product wilde retourneren. De communicatie met Mevr. Marian van de klantenservice verliep echter zeer onprettig: haar toon was hard, verwijtend en absoluut niet klantgericht. In hun algemene voorwaarden staat dat je 14 dagen de tijd hebt om gebruik te maken van je herroepingsrecht en daarna nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk terug te sturen. Ik had het product minder dan 14 dagen toen ik kenbaar maakte dat ik het wilde retourneren. Toch kreeg ik dezelfde dag toen ik kenbaar maakte dat ik het product wilde retourneren de reactie: “Als je hem vandaag nog op de post doet, ben je nog op tijd.” Ik reageerde dat ik het product volgende week zou terugsturen vanwege mijn vakantie, zoals vermeld staat in de algemene voorwaarden: je hebt 14 dagen om gebruik te maken van het herroepingsrecht en daarna nogmaals 14 dagen om het product terug te sturen. De reactie die daarop volgde was weer onaardig: “Je hebt het product op 2 augustus ontvangen en 14 dagen erbij is 16 augustus.” Toen ik erop wees dat ze hun eigen voorwaarden verkeerd uitlegden, kreeg ik een bot antwoord: “We kennen ze goed hoor. Waarom stuur je hem dan niet gelijk terug?” Zo hoort een bedrijf niet met klanten om te gaan. Volgens hun eigen voorwaarden had ik nog tijd om het product terug te sturen, maar de toon van de communicatie bleef onvriendelijk en ik moest zelf bellen en mailen om een retourformulier te ontvangen. Uiteindelijk heb ik het product teruggestuurd. Omdat ik de communicatie zo vreemd vond, heb ik van tevoren een foto gemaakt van het product. Niet geheel verrassend kreeg ik vervolgens een e-mail waarin werd beweerd dat de verpakking ingedeukt was en dat het product naar zeep rook, ondanks dat het nog in de originele plastic verpakking zat. Ze boden aan om het product terug te sturen of 10% van het aankoopbedrag in te houden. Ik stemde in met de tweede optie, omdat ik geen vulmateriaal in de doos had gedaan en de verpakking tijdens het transport wellicht beschadigd kon zijn. Na 1,5 week zonder reactie heb ik zelf weer contact opgenomen om te vragen wanneer ik de restitutie kon verwachten. Het ging om een bedrag van 149 euro. Uiteindelijk werd vrijwel direct de terugbetaling verwerkt, maar in plaats van de afgesproken 10% (134.10 euro), is er 124,10 gerestitueerd. Hierop heb ik ze gemaild en aangegeven dat er 10 euro extra was ingehouden en gevraagd of ze dit wilden corrigeren. Als reactie kreeg ik te horen dat dit komt omdat ik de samples niet zou hebben teruggestuurd, iets wat totaal niet duidelijk gecommuniceerd was. Ten eerste heb ik nooit om samples gevraagd, en bovendien vind ik het absurd om 10 euro in rekening te brengen voor een sample. Toen ik aangaf dat ik hier niet mee akkoord ging, kreeg ik een onbeleefde reactie terug met de mededeling dat ik ze niet meer moest mailen en dat ze niet in discussie zouden gaan over deze kwestie. Deze ervaring was uiterst teleurstellend: de communicatie was onvriendelijk en chaotisch, de service was ver onder de maat. Ik zal hier dan ook absoluut niet meer bestellen. Zo ga je niet met klanten om. Wellicht is het een idee om te investeren in een cursus klantgerichtheid en vriendelijkheid.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor dermaskinshop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 dagen geleden
Wordt beoordeeld

Enorm slechte service van Marian (eigenaar) - Zo communiceer je niet met klanten

Ik ben al zeker twee jaar klant en bestel(de) regelmatig bij Dermaskinshop. Afgelopen maand heb ik een product besteld dat ik besloot te retourneren, omdat ik naar een ander product van hetzelfde merk was overgestapt. Ik heb netjes een e-mail gestuurd met de melding dat ik het product wilde retourneren. De communicatie met Mevr. Marian van de klantenservice verliep echter zeer onprettig: haar toon was hard, verwijtend en absoluut niet klantgericht. In hun algemene voorwaarden staat dat je 14 dagen de tijd hebt om gebruik te maken van je herroepingsrecht en daarna nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk terug te sturen. Ik had het product minder dan 14 dagen toen ik kenbaar maakte dat ik het wilde retourneren. Toch kreeg ik dezelfde dag toen ik kenbaar maakte dat ik het product wilde retourneren de reactie: “Als je hem vandaag nog op de post doet, ben je nog op tijd.” Ik reageerde dat ik het product volgende week zou terugsturen vanwege mijn vakantie, zoals vermeld staat in de algemene voorwaarden: je hebt 14 dagen om gebruik te maken van het herroepingsrecht en daarna nogmaals 14 dagen om het product terug te sturen. De reactie die daarop volgde was weer onaardig: “Je hebt het product op 2 augustus ontvangen en 14 dagen erbij is 16 augustus.” Toen ik erop wees dat ze hun eigen voorwaarden verkeerd uitlegden, kreeg ik een bot antwoord: “We kennen ze goed hoor. Waarom stuur je hem dan niet gelijk terug?” Zo hoort een bedrijf niet met klanten om te gaan. Volgens hun eigen voorwaarden had ik nog tijd om het product terug te sturen, maar de toon van de communicatie bleef onvriendelijk en ik moest zelf bellen en mailen om een retourformulier te ontvangen. Uiteindelijk heb ik het product teruggestuurd. Omdat ik de communicatie zo vreemd vond, heb ik van tevoren een foto gemaakt van het product. Niet geheel verrassend kreeg ik vervolgens een e-mail waarin werd beweerd dat de verpakking ingedeukt was en dat het product naar zeep rook, ondanks dat het nog in de originele plastic verpakking zat. Ze boden aan om het product terug te sturen of 10% van het aankoopbedrag in te houden. Ik stemde in met de tweede optie, omdat ik geen vulmateriaal in de doos had gedaan en de verpakking tijdens het transport wellicht beschadigd kon zijn. Na 1,5 week zonder reactie heb ik zelf weer contact opgenomen om te vragen wanneer ik de restitutie kon verwachten. Het ging om een bedrag van 149 euro. Uiteindelijk werd vrijwel direct de terugbetaling verwerkt, maar in plaats van de afgesproken 10% (134.10 euro), is er 124,10 gerestitueerd. Hierop heb ik ze gemaild en aangegeven dat er 10 euro extra was ingehouden en gevraagd of ze dit wilden corrigeren. Als reactie kreeg ik te horen dat dit komt omdat ik de samples niet zou hebben teruggestuurd, iets wat totaal niet duidelijk gecommuniceerd was. Ten eerste heb ik nooit om samples gevraagd, en bovendien vind ik het absurd om 10 euro in rekening te brengen voor een sample. Toen ik aangaf dat ik hier niet mee akkoord ging, kreeg ik een onbeleefde reactie terug met de mededeling dat ik ze niet meer moest mailen en dat ze niet in discussie zouden gaan over deze kwestie. Deze ervaring was uiterst teleurstellend: de communicatie was onvriendelijk en chaotisch, de service was ver onder de maat. Ik zal hier dan ook absoluut niet meer bestellen. Zo ga je niet met klanten om. Wellicht is het een idee om te investeren in een cursus klantgerichtheid en vriendelijkheid.
Beoordeling melden
Antwoord van dermaskinshop.nl
10 uur geleden
Beste Ceylan Yurkadul, Bedankt voor je beoordeling en ik wil graag even op dit bericht reageren. Je reacties richting mij waren zeer dwingend en heb ik als zeer onprettig ervaren. Vooraf was je op de hoogte van wat onze voorwaarden zijn, hiermee ben je akkoord gegaan toen je een bestelling plaatste. Je bent sinds een paar maanden klant (geen 2 jaar) en hebt een paar bestellingen geplaatst. Tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid om een gift naar keuze te kiezen. Dit heb je gedaan en kun je ook zien in je factuur omdat ze er ook op staan. Volgens jou hebben wij die zelf toegevoegd maar dan zouden ze niet op jouw factuur staan. Als je de gehele bestelling retour stuurt dan is dat inclusief de samples, dit is wettelijk gezien ons recht en stond ook op onze webshop. Je hebt dus gekozen voor 2 miniaturen met een gezamenlijke waarde van 10 euro. Stuur je een hele bestelling retour dan mag je er ook voor kiezen om deze samples te houden en dat bedrag brengen wij in mindering op het eindbedrag, dit hebben wij ook volgens onze voorwaarden voldaan. Ook stond dit nog duidelijk op het retour formulier dat ik je gemaild had en wat je ingevuld in de doos hebt gedaan en op onze webshop. Je hebt het product retour gestuurd naar ons in een veel te grote doos zonder ook maar enig vulmiddel te gebruiken. Het betrof 1 flesje. We hebben het product doosje helemaal ingedeukt terug ontvangen omdat het alle kanten van de doos heeft gezien tijdens het transport. Ik betreur het dan ook ten zeerste dat je het zo naar ons terug gestuurd hebt terwijl wij vragen om het goed te verpakken. Dit product is hierdoor onverkoopbaar geworden. Wij mogen dan een waardevermindering in rekening brengen of we mogen het product weigeren retour te nemen omdat je het zo niet van ons ontvangen hebt. In overleg met jou is er een waardevermindering van 10% toegepast waardoor wij het product als een 2e kansje met korting hebben verkocht. De verpakking had ook een zeeplucht, waarschijnlijk heeft dat voorheen in de doos gezeten waarin je het product terug hebt gestuurd, dit was namelijk niet onze doos. Nadat je gemeld hebt dat je iets terug stuurt hebben wij 2 weken de tijd om het bedrag terug te storten, wij hebben dan ook binnen deze termijn het bedrag terug gestort. Ik heb je netjes te woord gestaan alleen op een gegeven moment was voor mij de maat vol door je dwingende toon en het tig keer uitleggen dat wij volgens de voorwaarden hebben gehandeld die vooraf bij jou bekend waren en waarmee je ingestemd hebt. Blijkbaar was dit antwoord voor jou niet voldoende en heb ik gezegd dat ik deze discussie ging stoppen en gevraagd om me niet meer te mailen. Jammer dat je dan een review plaatst en mij zo neerzet en dat we meteen klantonvriendelijk zijn enz. terwijl we volgens onze en de wettelijke regels hebben gehandeld. Vriendelijke groeten, Marian
24 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Uitstekende webshop.
Beoordeling melden
17 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
op de website staat dezelfde dag verzonden maar dat is niet gebeurd
Beoordeling melden
Antwoord van dermaskinshop.nl
17 jun 2024
Beste Thea, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb het nagekeken en bij ons is hij wel de 28e de deur uit gegaan op de dag dat je hem bestelde. Echter is hij op de 29e bij PostNL op de band gegaan omdat het ontzettend druk was. Er stond ook een melding bovenin dat het heel druk was. Ook staat ook op onze website dat wij afhankelijk zijn van PostNL wat betreft de bezorging. Echter zag ik ook dat hij op 30 mei geleverd is op het afhaalpunt en dat je hem pas op 5 juni daar hebt afgehaald, bijna 1 week later. Veel plezier met het product. Hartelijke groeten van de klantenservice
5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Uitstekend
Beoordeling melden
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Good store nice service

Delays and issues with PostNL caused unnecessary frustration this time, but the store has kindly resolved the issue and I’ve placed many other orders with them that have arrived super quickly without issue
Beoordeling melden