dermaskinshop.nl

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden986 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 sep 2020
dermaskinshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2023
Ik had per ongeluk een verkeerd artikel besteld. Ik heb direct gebeld en werd ontzettend netjes en vriendelijk te woord gestaan. Het juiste artikel was nog op voorraad en is direct omgeruild. Volgende dag al in huis.TOP service!

28 mei 2023
De bezorgtijd was erg onduidelijk

Beoordelingen voor dermaskinshop.nl

Good store nice service

Delays and issues with PostNL caused unnecessary frustration this time, but the store has kindly resolved the issue and I’ve placed many other orders with them that have arrived super quickly without issue
28 apr 2023

TOP Service!

8 jun 2023
Top shop! Super snelle levering, duidelijke webshop, goede communicatie en aandacht voor informatieverstrekking aan de klant. En zeer zeker niet onbelangrijk scherpe prijzen. Als klapper een gratis kadootje toe!
8 jun 2023
Dank je wel voor je hele mooie beoordeling. Heel veel plezier met je producten. Hartelijke groeten, Marian
9 apr 2023
Ondanks dit m'n eerst bestelling is en ook iets ontbreekt met de bestelde producten. Natuurlijk contact opgenomen daarover en gelukkig word het heel serieus opgepakt en opgelost . Heel blij ermee
4 jun 2023
Levertijd is correct zoals vermeld. Natuurlijk valt er een feestdag dan is het normaal dat het de dag daarop pas geleverd wordt. Ook altijd leuk dat je samples bij je pakketje krijgt.
4 jun 2023
Dank je wel voor je hele lieve reactie en beoordeling. Hier zijn we heel blij mee. Heel veel plezier met de producten. Hartelijke groeten, Marian
JD
Josien D.
NAARDEN
17 mei 2023
Contact met Marjan. Altijd vriendelijk geeft zeer goede adviezen, snelle service. Marjan mailt en of belt meteen terug. Bestel al jaren Medik8 bij Dermaskin omdat Marjan daar is
24 mei 2023
Leuk dat we elkaar weer even gesproken hebben, altijd gezellig! En dankjewel voor je mooie review. Hartelijke groeten, Marian
11 apr 2023

Fijn voor de gevoelige huid

Ik gebruik bepaalde producten van Esse via de schoonheidsspecialiste. Normaal bestel ik ook bij haar, maar volgens mij is het via dermaskin iets goedkoper.... Snelle levering
28 mrt 2023

Super snelle bezorging

Een dag na de bestelling werd het artikel geleverd. Het glazen flesje was goed beschermd zodat het niet kapot kon vallen tijdens het vervoer.
DO
Deborah O.
Den haag
26 apr 2023
Bestel mijn skinceutical product graag bij jullie. Altijd zeer snel geleverd. Vaak goede kortingen en altijd iets leuks xtra erbij.
22 mei 2023
Bestelling snel verstuurd. Mooie aanbieding. Leuk de extra samples. Ik ben er erg blij mee.
24 mei 2023
Dank je wel en veel plezier ermee. Hartelijke groeten, Marian
12 apr 2023
Snelle verzending, wellicht kleine pakketjes in dikke enveloppe door brievenbus.
JD
Josien D.
NAARDEN
11 sep 2023
Marjan is de beste, altijd snel reageren vriendelijk en kan goed advies geven
21 mrt 2023
Snelle levering en goed verpakt. Zelfs nog een monstertje erin om te testen.
22 mrt 2023
Dank je wel voor je mooie beoordeling en veel plezier met je producten. Warme groet, Marian
3 mei 2023

Snelle levering en goede prijs.

Ik heb het product met 10% korting gekocht en kreeg een cadeau mee.
11 mei 2023
Overzichtelijke website, goede uitleg en een snelle levering
9 mei 2023
Snelle bezorg service, 2de x hier besteld super tevreden!!
4 apr 2023
Altijd snel verzonden pakket en een leuk geschenk erbij
28 mrt 2023
Altijd snelle levering, 10% korting and een cadeau mee.
7 sep 2023
Snelle service en er zit altijd een klein cadeautje.
2 mei 2023
Snelle en nette levering. Paar proefmonsters erbij.