dermaskinshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11-9-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
dermaskinshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij dermaskinshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11-9-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor dermaskinshop.nl

154 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor dermaskinshop.nl

van C N.
Mooie en duidelijke website met goede kortingen. Snelle levering en een leuke attentie bij elke bestelling. Ook als je contact opneemt met de webshop word je vriendelijk geholpen. Kortom zeer tevreden!
Kwaliteit is altijd hoog! Snelle verzending en altijd iets om te proberen. Heeft er bij mij voor gezorgd dat ik andere topmerken heb ontdekt :)
Great products and super fast shipping. Highly recommend!
alles klopt, fijn dat er ook nog iets extras in het pakket zit
Fijne producten, goede informatie en snel en met zorg bezorgd!
De zeer snelle levering van het pakket.
Snelle levering, goede prijs
Snelle levering!
Ik bestel hier al 2 jaar mijn gezichtsproducten en deze worden iedere keer snel geleverd, meestal de volgende werkdag/ 2 werkdagen later. Ik krijg bij elke bestelling altijd 3 gratis proefjes, die variëren van testers van medik8 producten tot oogschaduw kits: leuk en handig dus! Daarbij krijg ik ook nog eens standaard korting van 10% bij besteding van 50 euro. Ik ben erg tevreden!
Gistermiddag contact gehad met Marian om advies te vragen over welke producten ik het beste zou kunnen gebruiken voor mijn huid. Super fijn dat dit zo op afstand mogelijk is en daar tijd voor wordt gemaakt. Vervolgens gisteravond de producten besteld en vanochtend al binnen gekregen. Dat is ontzettend fijn en snel, waardoor ik ze vandaag meteen al kan gebruiken!
Antwoord van dermaskinshop.nl
Dank je wel voor je mooie beoordeling. Je ontvangt van ons een shoptegoed van 100 euro. Neem je even contact met ons op? Veel shopplezier namens team Dermaskin.
Superfijne en overzichtelijke site met mooie producten! Het bestellen ging supermakkelijk en boven een bepaald bedrag ook nog gepaard met een kortingsode. Leuke meegenomen! De bestelling was supersnel en netjes in huis én wat ook altijd leuk is vind ik dat er proefjes bijgeleverd worden. Ik zal zeker weer eens bestellen!
bestelling gedaan en netjes de volgende dag in huis. Ik was vergeten de kortingscode in te voeren (maak gebruik van afterpay) en toen ik daar achter kwam een mail gezonden om deze alsnog te laten activeren. Heel fijn dat dat achteraf nog mogelijk was. Zeer tevreden over de services.
Product informatie op website overzichtelijk en informatief om over te gaan tot het kopen van het product. Ik bestel graag kwalitatieve en hoogwaardige producten en dan is het ook fijn om bij de bestelling een hoogwaardig proefmonster te ontvangen.
Antwoord van dermaskinshop.nl
Beste Karima, Proficiat je bent de winnaar van 100 euro shoptegoed en je mag even contact met ons opnemen voor je code. Veel shopplezier namens team Dermaskin
Het was mijn eerste keer iets via dit website te bestellen. De levering was erg snel. Product was goed ingepakt . Ik was altijd op de hoogte van waar mijn orde was. Ik zie mij nogeens via de website te bestellen
Dit is een hele van site met snelle levering. Als bestel dan bestel ik via deze site. Bij de bestellingen krijg je altijd proefjes dat vind ik ook heel fijn zo kan ik andere producten ook testen.
MESOESTETIC (anti redness cream) Dit is zeker mijn lievelings verzorgings product! De crème werkt super tegen roodheid. Mijn huid straalt weer helemaal daarom vind ik het echt een aanrader!👌🏼
Antwoord van dermaskinshop.nl
Beste J, Wat leuk om te horen dat de creme zo goed bevalt en bedankt voor je mooie beoordeling. Hartelijke groeten, Marian