Lucardi Juwelier Heerhugowaard

256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden400 beoordelingen in totaal

20 mrt 2024
Ik was op zoek naar oorbellen met paardjes voor mijn kleindochter ze heeft er lang over gedaan maar dan eindelijk geslaagd voor haar zwemdiploma en ik ben zooo trots op haar. Ik kwam de winkel in en zonder te zoeken vroeg ik de medewerkster voor kinder oorbellen met paardjes. Ze wist gelijk wat ik zocht en werd super vriendelijk geholpen. Ze vroeg nog is dit voor u zelf of is het een kadootje 😂 Ze pakte het mooi in en nu kan ik niet wachten om het te geven. Ik heb nog 2 kleindochters tweelingen en voor hun ga ik ook zeker weer naar deze winkel ik werd er echt blij van. Echt fijn personeel dat maakt het altijd extra leuk om iets te kopen.

3 feb 2024
Mijn dochter zag in het sales gedeelte leuke oorbellen Bij het afrekenen ging er geen 50 % af Ik vroeg het na hoe dit kon. Het enige antwoord wat ik kon krijgen was "er zat dan vast geen stickertje op" Wel heel apart omdat het wel tussen de sales stond vond ik De verkoopster gaf nog even duidelijk aan dat nadat ik betaald had er nu niks meer aan te doen was, nu was het al gebeurd Mijn fout om eerst te betalen , maar dit had wel wat respect voller beantwoord kunnen worden. Daarbij is dit echt mensen misleiden om er 1 a 2 sieraden tussen de sales te doen waarbij het niet geldig is Voor mij is dit een reden in deze winkel iet meer te komen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Heerhugowaard

19 apr 2024
Ik vond de vrouw die mij van de week hielp heel lief en rustig. Dat gaf mij een ontspannen gevoel om een juiste keus te maken.
2 mei 2024
fijne sfeer en klantvriendelijk personeel
3 mei 2024
Veel keuze voor een mooie prijs!
De dame in kwestie was zeer behulpzaam. Nam de tijd voor de klant wat ik als zeer aangenaam heb ervaren.
10 mrt 2024
Super blij met onze trouwringen. Wel jammer dat meerdere ringen niet in de juiste maat beschikbaar waren en ook niet besteld kunnen worden
Vriendelijk personeel Winkel te vol door vitrines Bij veel klanten in de winkel, voor personeel onoverzichtelijk
Klantvriendelijk en service-gerichtheid door rust uit te stralen.

Vriendelijk en goed advies

We zijn goed en vriendelijk geholpen en ze gaven goed advies
24 feb 2024
Super vriendelijk beetje krappe ruimte
Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de dames helpen je goed . Dus daar is niks op aan te merken . Wat voor mij wel beter kan is de indeling van de winkel , vind het wat rommelig overkomen. De hoge vitrines midden in de winkel geven een wat goedkope uitstraling en de toonbank mag wat groter. Nu stond ik met wat andere klanten op elkaar bij de toonbank om af te rekenen , en de meiden hebben ook te weinig ruimte om de artikelen in te pakken en de klanten te helpen. Tijd om de winkel wat te moderniseren.
Vriendelijk geholpen, goed geslaagd en met de Valentijn korting een mooie ring voor mijn dochter gekocht
4 feb 2024
Ruim assortiment en fijn personeel. Goed geholpen
Werd vriendelijk geholpen en goed geadviseerd.
27 jan 2024
26 okt 2023

Van twijfel naar tevreden

Eerste instantie, 3 maanden geleden er was&keek. Hadden ze het te druk, en ben ik weggegaan. Vervolgens cadeaubon gehad 2 weken geleden, en super lief personeel wat mij hielp. Helaas had ik een product, waar ik helaas 4 keer voor terug moest, gelukkig had ik steeds dezelfde medewerkster..die zonder woorden, het al begreep. En ook hoe ik me erover voelde. Wat een Topper van een meid. Helaas weet ik haar naam niet, maar ze was gisteren 25 oktober werkzaam locatie hhw. Toch weer setje oorbellen gekocht, rest van de bon opgemaakt, en hele dag gestraald met de oorbellen.
8 aug 2023
Niets veranderen het consent is goedIk moest opnieuw beginnen door een berichtje die ik ertussen kreeg. Ik wordt altijd weer verrast door mijn man en verkoopster. U moet weten dat ik zeer slechtziend ben en toch er leuk wil uitzien. En dat lukt steeds weer opnieuw. Lucardi is mijn lievelingswinkel omdat jullie stalen sieraden verkopen ennobled goud. Ik heb een hele erge nikkelallergie. Dus ik ben heel blij met zo’n fijn cadeautje. De verkoopster verdient een 10 voor mij. Lucardi is ook zeer betaalbaar. Niets veranderen graag. Dik tevreden.