Lucardi Juwelier Meppel

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

25 aug 2023
Ik werd vriendelijk geholpen en geadviseerd. Ik werd er gewezen op het membranen en was dit snel geregeld. Wat (veel) beter kan is de voorraad in de winkel en de vindbaarheid van de productcodes voor de medewerker in het kassasysteem en op de geprinte lijst. Die was niet volledig. Uiteindelijk is het gelukt maar het was voor de wachtende klanten niet fijn. De medewerker deed haar uiterste best.

Wanneer je op internet leuke hangers ziet en die niet in de winkel te krijgen zijn. En ik had telefonische aan gegeven dat ik te weinig betaald had. Jammer dat dit niet even via internet bankieren kon worden overgemaakt. Of een tikkie .Ik heb het recht moeten zetten, door weer 20 kilometer heen en 20 kilometer terug te rijden. Voor 17, 00 euro. Ik kwam er zelf achter dat er te weinig was betaald. Nog blij dat de parkeermeter defect was.....

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Meppel

Nette winkel, veel keus. Een kast met oorbellen was helemaal beplakt met sale banners. Echter was dit erg misleidend omdat nog geen 20% van de inhoud daadwerkelijk mee deed aan de sale.
30 dec 2023
Een digitale horloge gekocht er waren 3 personen aan hert werk en niemand wist hoe het horloge op tijd gezet moest worden. Vindt dit wel heel erg slecht. Dag er de klantenservice proberen te bellen maar geen gehoor