Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
19 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik bestel al geruime tijd €2.00 EU munten bij EuroCoinhouse. Over de kwaliteit en verpakking ben ik zeer tevreden. Meestal wordt een bestelling snel geleverd en is de prijs ook aantrekkelijk. Minpuntje zijn de verzendkosten die berekend worden. De concurrentie rekent boven een bepaald bedrag geen verzendkosten en dat scheelt al gauw ruim €8.00 per bestelling. Ook de Koninklijke Belgische Munt verzendt gratis. Hierdoor mist EuroCoinhouse soms een bestelling. Dat zou mogelijk beter kunnen, zowel voor de klant, als voor henzelf.
Ik heb een bestelling geplaatst op 02-08-23
en heb tot op vandaag nog niets mogen ontvangen.
Ik heb meermaals contact proberen opnemen zowel via telefoon als via e-mail waar ik beide geen reactie op kreeg. Ik dacht dus dat ik in het zak gezet was… Toen mijn vriend na een week toch maar eens een email stuurde voor wat “info” kreeg hij meteen antwoord… blijkbaar is Euro Coinhouse met collectieve vakantie, maar vinden ze het niet nodig om de mensen met een lopende bestelling hiervan op de hoogte te brengen!
Mail beantwoorden en telefoon opnemen
Verkeerde munten ontvangen en het duurde meer dan 10 weken voordat zij de fout hersteld hadden.
Weinig reacties via de mail en telefoon worst niet opgenomen, inspreken is niet mogelijk
Beoordeling melden
25 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
De zending werd niet geleverd. Verschillende berichten werden daaromtrent verzonden, zonder reactie van Eurocoinhouse. Deze zending werd toevertrouwd aan GLS, en deze is zeker niet de meest betrouwbare koerierdienst. De eindverantwoordeijkheid ligt echter bij Eurocoinhouse. Ik ben mijn zending kwijt en Eurocoinhouse telt een klant minder.
Beoordeling melden
23 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
3 munten besteld en betaald, 2 ontvangen
3 munten besteld en betaald, 2 munten ontvangen. Meteen per mail gereageerd en dan hoor je niets meer.
Beoordeling melden
21 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Waar blijft mijn bestelling? Of reactie aub?
Ik weet dus niet of mijn pakket verzonden is of niet, rekening is betaald, tot op heden niets vernomen of bevestigd gekregen.. telefonisch geen nummer in gebruik bij hun, ook per mail geen enkele reactie op mijn vraag voor meer info over mijn aankoop.. spijtig ! afgaande op andere reacties komt dit dus misschien nog wel toe , ik blijf wel in het ongewisse intussen..
Beoordeling melden
7 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Helaas , geen bestelling ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van eurocoinhouse.com
15 sep 2023
Hallo Hanny,
De munten zijn op 30 augustus verstuurd met PostNL.
Heeft u de munten inmiddels wel ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Marja ter Harmsel
7 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog niet geleverd
Beoordeling melden
26 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Hoe moet ik beoordelen?,ik heb geen besteling gehad . Daarom kan ik het een oordeel geven
Beoordeling melden
Antwoord van eurocoinhouse.com
15 sep 2023
Geachte heer / mevrouw,
We hebben van u geen betaling mogen ontvangen, vandaar dat u ook de bestelling niet heeft ontvangen.
Groeten,
Marja ter Harmsel
12 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Zie en hoor niets mbt mijn bestelling
Mijn bestelling op 2-8 gedaan en tot op heden, 14-8 nog niets ontvangen. Was mijn eerste bestelling bij eurocoinhouse. Op een gestuurde e-mail met verzoek om opheldering m.b.t. voortgang wordt niet gereageerd. Ook geen info over verzending pakketje o.i.d. Alom, slechte communicatie met de klant.
Beoordeling melden
7 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb maandag 31-7 een order geplaatst en betaald via ideal. Ik heb nog niks ontvangen. Maar wat erger is de telefoon wordt niet beantwoord en op mail niet gereageerd.
Beoordeling melden
Antwoord van eurocoinhouse.com
15 sep 2023
Hallo Harry,
Het klopt inderdaad dat u geen antwoord heeft gehad omdat wij met vakantie waren.
Mijn excuses hiervoor. Heeft u inmiddels de munten ontvangen??
Groeten,
Marja
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.