Wifishop.nl- Logo - Beoordelingen

Wifishop.nl

334 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.526 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Wifishop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov 2023
Het materiaal op zich, dat kennen we heel grondig. Ik wist wat ik kocht; straks op een half uur de boel instellen en boeken toe voor de week. Ontvangst was een zooitje maar integraal toe te schrijven aan PostNL: zetten ze (zeggen ze) mijn bestelling zomaar aan de ingang van een bedrijvencomplex; geen aanmelding + ze tekenen zelf. Pakketje verloren gegaan dus ... Goed opgelost door het team van Kommago: vrijdag had ik al een nieuw pakketje. PostNL heeft blijkbaar niks geleerd uit wat er de 1ste keer misging want identiek gelijkaardig scenario bij de 2de levering, gelukkig wisten we nu wat er zat aan te komen en keken wij uit naar domst van de (zelfde!) bezorger. Dikke pluim voor Jolanda en team! Probeer wel zo snel mogelijk af te geraken van die PostNL.be 'jongens' want klaarblijkelijk is 'beroeps-ernst' een loos begrip voor hun ("even het gezeur over ons heen laten komen, de nageltjes vijlen en een papiertje invullen voor de verzekering").

when I first called I was told that I would receive a telephone call from a support engineer. This never happened. I then received an email from some support person that was 100% not related to what my original question was. I then replied to this email address trying to clarify my concerns and as yet have not received any support or feedback.

Beoordelingen voor Wifishop.nl

Snel geleverd. Advies over de installatie van de AWUS 1900 in kali linux liet te wensen over.
Echte vriendelijke en zeer goede adviesen. Gooie prijzen en snel levering.

Goede levering

Prima levering. Alles netjes op tijd bezorgd en zag er prima uit.
retour incompatible apparaat nog beter zou zijn: antwoordnummer
Zeer snelle levering, en ook goede service na levering!
Snelle verzending, goede prijs, goed product
KG
K. G.
Beetsterzwaag
Goed advies precies wat het moest doen top
Prima ervaring snelle levering
Goed advies en snel ontvangen 👍
Prima service snelle levering.
Correct afgeleverd. Perfect!
Vlotte levering