Wifishop.nl- Logo - Beoordelingen

Wifishop.nl

359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.458 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov. 2019
Wifishop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov. 2023
Het materiaal op zich, dat kennen we heel grondig. Ik wist wat ik kocht; straks op een half uur de boel instellen en boeken toe voor de week. Ontvangst was een zooitje maar integraal toe te schrijven aan PostNL: zetten ze (zeggen ze) mijn bestelling zomaar aan de ingang van een bedrijvencomplex; geen aanmelding + ze tekenen zelf. Pakketje verloren gegaan dus ... Goed opgelost door het team van Kommago: vrijdag had ik al een nieuw pakketje. PostNL heeft blijkbaar niks geleerd uit wat er de 1ste keer misging want identiek gelijkaardig scenario bij de 2de levering, gelukkig wisten we nu wat er zat aan te komen en keken wij uit naar domst van de (zelfde!) bezorger. Dikke pluim voor Jolanda en team! Probeer wel zo snel mogelijk af te geraken van die PostNL.be 'jongens' want klaarblijkelijk is 'beroeps-ernst' een loos begrip voor hun ("even het gezeur over ons heen laten komen, de nageltjes vijlen en een papiertje invullen voor de verzekering").

25 aug. 2023
Hoewel op de website vermeld werd dat besteld artikel voorradig was en levering en in 1 - 3 dagen zou geschieden was het artikel niet voorradig. Kreeg een berichtje dat het nog niet bekend was wanneer ze het geleverd kregen en zal dan weer bericht krijgen als ze meer weten. Jammer zo.

Beoordelingen voor Wifishop.nl

17 nov. 2023

Valse start maar perfect aangepakt

Snel en goed

De informatie op de site was duidelijk. De levering was heel snel, de spullen waren netjes verpakt.
Snel geleverd, exact diegene die ik nodig had om mijn defecte te vervangen
Al jaren lang een geweldig betrouwbare onderneming
Duidelijke uitleg via chat. snelle levering.
PU
Patrick u.
beringen
16 nov. 2023
Snelle afhandeling met de correcte info
Zeer lage prijs en super snel geleverd.
7 nov. 2023
Heldere website en snelle levering
12 nov. 2023

ARUBA INSTANT ON

Snelle bezorging en goed verpakt.
Snel en duidelijke communicatie!
21 nov. 2023

tevreden

Spullen besteld, snel verzonden.
Snelle levering en goed prijzen
Correcte levering en bezorging
FW