Wifishop.nl- Logo - Beoordelingen

KvK 32079458
J.M. Foudraine

Beoordelingen voor Wifishop.nl

389 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Waarom maar 5 sterren. (Het kunnen er van mij wel 10 zijn) Wij hebben bij deze winkel een bestelling gedaan en ik kreeg snel het bericht dat het met de post verzonden was. Maar 2 dagen later nog niks in huis. Dus ik kijk op de pagina van post nl en het was al bezorgd, (niet bij ons) toe ik daar een berichtje over zenden naar de verkoper waren ze super hulpvaardig.. 👍 Uiteindelijk is er binnen een dag een nieuwe bestelling weg gegaan. (De webwinkel vond dat ik niet de dupe kon zijn van post.nl) zeldzaam deze service,. Dus ik zou deze winkel zeker aanraden. O,ja en bij vragen hebben deze mensen er ook nog verstand van.

Geleverd artikel (een PoE tbv een access point) bleek niet het beloofde vermogen te hebben. Ik reclameerde, de fout werd erkend maar ik kreeg evengoed het advies om toch het geleverde apparaat te gebruiken, dit apparaat zou goed genoeg zijn voor mijn doel. Maar die bewering strookte niet met de aansluitwaarden van jet access point. Ik reclameerde opnieuw en nu werd beloofd dat ik de juiste, iets duurdere versie toegestuurd zou krijgen, zonder meerprijs. Niet veel later ontving ik per mail een betaalverzoek voor de meerprijs. Ik reclameerde opnieuw, kreeg excuses en de belofte dat het vervangende apparaat alsnog zonder meerkosten aan mij verzonden zou worden.

Beoordelingen voor Wifishop.nl

Kwaliteit van het spul staat niet ter discussie. Niet 5 sterren, want ik miste een korte beschrijving of plaatjes van hoe ziet het apparaat er uit nadat de antennes zijn bevestigd. Als a-techneut raakte ik in de war doordat er 4 staafjes (antennes) worden meegeleverd terwijl ik er maar 2 hoef te gebruiken. Nog iets: Het was voor MIJ niet duidelijk dat ik TWEE paalmontagebeugels nodig had, dus ik ga er nu nog maar 1 bestellen. Levering had ik liever via DHL gezien. Post.nl schuift nog al eens (ook deze keer) met de leverdag.
Complete levering in goede status afgeleverd. Helaas in eerste instantie een verkeerd pakket ontvangen. Maar dit is netjes retour gegaan en vervolgens het juiste pakket ontvangen. Daardoor dus wat vertraging opgelopen. Verder goed te woord gestaan door medewerkers.
Geweldig, heb sinds enkele dagen de Extender V4 in gebruik op ons vakantiepark en heb er een zeer goede ontvangst mee, zelfs streaming via onze Apple TV werkt goed zonder haperen en ik heb de antenne binnen achter het raam staan.
Een aantal wifipunten nodig, en hier waren ze snel leverbaar. Binnen 24 uur netjes aan de deur. Top verpakt en netjes op de hoogte gehouden van de verzending.
Fijne servicegerichte medewerkers en snel telefonisch te woord gestaan met de juiste adviezen. Komt dat zelden nog tegen.
van Ton P.
Artikel was primair niet op voorraad. Onmiddellijk op de hoogte gebracht toen het op voorraad was. Binnen 48u geleverd
Altijd vlug antwoord op je vragen. Dus een mooi bedrijf. Niet te duur. En snelle service
Verkeerd artikel besteld, terug gestuurd en mijn geld terug geregen.
Snel geleverd en als een van de weinigen het product op voorraad.
Goed advies, snelle levering. Zeer persoonlijke aanpak.
Besteld , en de order netjes verpakt snel in huis.
Het gemak van de bestelling en levering
Duidelijke site en snelle levering.
Alles netjes en snel verzonden.
Top :) snel en goed
Alles correct.