Wifishop.nlBeoordelingen

4.79/5.00

427 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Wifishop.nl

Ik heb het product besteld via de goed werkende site. er was volop informatie aanwezig en ook de reviews waren duidelijk. Ik wilde het product pas een week later ontvangen en dat is prima geregeld. Op een extra vraag die ik had is binnen een dag correct opgeantwoord . Een verademing !! Bedankt voor de service
Heb een goede indruk van het bedrijf
Bij de bestelling stond vermeld dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden. Er werd ook een mail gestuurd dat het pakket verzonden was. In de track en trace van Post NL stond echter tot de volgende avond vermeld dat het pakket nog niet bij POST NL was. pas in de loop van de avond na de bestelling veranderde dit en werd het pakket de volgende dag (2e dag na de bestelling) afgeleverd.
Wederom een snelle levering met de spullen die ik besteld had.
Alles prima verlopen en goede service bij vragen!
makkelijk bestellen, snel geleverd.
Leverde niet binnen leveringtermijn, zonder vewittiging of compensatie. Levertermijn op de site is niet correct.
 Antwoord van Wifishop.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw review. Op de dag van uw bestelling is de bestelling ook direct verzonden. Volgens de verstrekte Track & Trace gegevens is de bestelling vanwege een vertraging bij de vervoerder één dag later afgeleverd. Dat is uiteraard vervelend maar helaas hebben wij hier geen invloed op. Met vriendelijke groet, Wifishop.nl
Snelle levering, goed verpakt. Duidelijke handleiding voor installatie online te vinden.
Alles goed gerechtelijk
Vlotte levering van accespoint, installatie fluitje van een cent. Service niet nodig gehad maar gezien de rest zal dat ook wel goed zijn.
Bijzonder goede service naar levering en service toe. Altijd bereikbaar en snel antwoord op bepaalde vragen Super
snel en prijs kwaliteit in orde
Levering volgens afspraak Product is top Service geen ervaring mee
Fijne winkel!
Alles op tijd volgens afspraak
voor de rest moet ik nog alles controleren
Snelle levering, goede service en advies.
Snelle levering, nette prijzen, prima service.
Goede informatie op de site, snelle en correcte levering en keurig teruggebeld nav. een vraag die ik had! Heb prima antwoord gekregen en kan nu het apparaat uitproberen! Dan weet ik ook of het goed werkt! Maar daar heb ik wel vertrouwen in!