Wifishop.nlBeoordelingen

J.M. Foudraine

Beoordelingen voor Wifishop.nl

4.76/5.00

662 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Wifishop.nl

Mooi product - goed omschreven op de website - prima levering!
Supper snelle levering Top bedrijf
Product stond als voorradig. Bleek toch niet het geval. Wel netjes in deelleveringen geleverd.
snelle levering. Ik heb nog geen beroep moeten doen op de service maar so far so good...
Levering volgens afspraak
Prijzen zijn zeer concurrerend en met een levering binnen 24 uur internationaal is dit de snelste webshop die ik afgelopen jaar heb bezocht
Alles is prima verlopen. Ook bij een vraag bij de klantenservice op een correcte manier behandeld. Prima shop
Snelle Levering Goed uitleg op de site bij het product
Snel gegaan!
Belgisch BTW nummer opzoeken bij een Iers bedrijf ( VIES ) terwijl we al jaren zijn ingeschreven in de EU bij het Belgische KBO mogen we niet intracommunautaire leveringen vragen. Kan het echt nog gekker ? Bij 10tallen andere NL bedrijven geen probleem, bij wifi-shop hopeloos. Doch we zijn er mee bezig.
Antwoord van Wifishop.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Intracommunautaire levering was ook in uw geval mogelijk echter moeten deze bestellingen wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Een voorbeeld hiervan is het bevatten van een correct factuuradres. Helaas kunnen wij u niet verder helpen indien u zich niet in deze voorwaarden kunt vinden. Met vriendelijke groet, Wifishop.nl
Snel en goed
De gevraagde ei fi verbinding werkt als een trein. Helemaal zoals besproken en snelheid is top
Snel en goeie sercice
Snel geleverd.
Prima levering, alles naar wens verlopen
Prima service!
Snelle levering, goeie prijs en een webshop die ook bestellingen kan verwerken zonder dat je het zoveelste account moet aanmaken.
Het product is echt top was even lastig om te laten werken met linux maar nu hij werkt. Levering veel sneller dan verwacht volgende dag al in huis.
Snel, efficient en prijs is ok. Doen!!
Vóór het plaatsen van een bestelling twee keer telefonisch contact gehad met een aantal vragen. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Bestelling werd snel geleverd, er werd zelfs even gebeld om een product te wisselen met een ander vanwege langere levertijd. Zeer tevreden, zal hier een volgende keer zeker weer bestellen. Ook scherp geprijsd.