Wifishop.nl- Logo - Beoordelingen

Wifishop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 5 nov. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Wifishop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Wifishop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 5 nov. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Wifishop.nl

316 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 mei 2022

Kwaliteit van het spul staat niet ter discussie. Niet 5 sterren, want ik miste een korte beschrijving of plaatjes van hoe ziet het apparaat er uit nadat de antennes zijn bevestigd. Als a-techneut raakte ik in de war doordat er 4 staafjes (antennes) worden meegeleverd terwijl ik er maar 2 hoef te gebruiken. Nog iets: Het was voor MIJ niet duidelijk dat ik TWEE paalmontagebeugels nodig had, dus ik ga er nu nog maar 1 bestellen. Levering had ik liever via DHL gezien. Post.nl schuift nog al eens (ook deze keer) met de leverdag.

7 feb. 2022
Geleverd artikel (een PoE tbv een access point) bleek niet het beloofde vermogen te hebben. Ik reclameerde, de fout werd erkend maar ik kreeg evengoed het advies om toch het geleverde apparaat te gebruiken, dit apparaat zou goed genoeg zijn voor mijn doel. Maar die bewering strookte niet met de aansluitwaarden van jet access point. Ik reclameerde opnieuw en nu werd beloofd dat ik de juiste, iets duurdere versie toegestuurd zou krijgen, zonder meerprijs. Niet veel later ontving ik per mail een betaalverzoek voor de meerprijs. Ik reclameerde opnieuw, kreeg excuses en de belofte dat het vervangende apparaat alsnog zonder meerkosten aan mij verzonden zou worden.

Beoordelingen voor Wifishop.nl

Ik wist niet goed welk product ik moest hebben en daar hebben ze mij prima bij geholpen. En toen de installatie niet goed wilde lukken hebben ze mij geholpen om alles perfect te laten werken. Top team
De support is snel en denkt met je mee. De afhandeling van retouren is prettig. Eigenlijk voelt de WiFishop voor mij een beetje als de winkel in het dorp.
Levert zoals afgesproken. Lukt iets niet dan word je keurig nagebeld. Top service.
22 jan. 2023
Zeer goede en snelle afhandeling van vragen, perfect advies, snelle uitlevering.
Zeer snelle, correcte levering en de scherpe prijs.
Duidelijk product en snel geleverd
6 jan. 2023

Snelle levering en goede adviezen

Snelle levering en prima prijs.

22 jan. 2023

15 jan. 2023