quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
quickjewels.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij quickjewels.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor quickjewels.nl

105 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

21 nov. 2022
De oorringen die ik had besteld waren niet meer in voorraad. Ik ontving een beleefde mail om me dat te melden en met de vraag of ik de hele bestelling wilde annuleren of iets anders wilde kiezen. Daarop antwoordde ik dat ik graag nog de oorbedels wilde en de oorringen wilde annuleren. Helaas kreeg ik daar geen antwoord meer op. Blijkbaar was er iets mis met de mailserver. Toen ik reageerde via de Facebook-pagina kreeg ik onmiddellijk antwoord en twee dagen later arriveerden mijn oorbedels al. Ik werd heel goed geïnformeerd en de service was echt goed. En ik ben heel blij met mijn mooie oorbedels

9 nov. 2022
Besteld en betaald waarna ik na een dag een mail kreeg dat het niet geleverd kon worden. Had dat erbij vermeld . Hun website is niet up to date . Waardeloos . Tijdverspilling

Beoordelingen voor quickjewels.nl

Ondanks dat het artikel erg vertraagd was, wil ik de klantenservice complimenteren.
Het zou fijn zijn als jullie de afzender op het pakket zetten zodat het postbedrijf deze kan zien . Ik kreeg een rekening van postbedrijf dat er te weinig portokosten betaald waren . Kreeg ik dus de rekening omdat er geen afzender op pakket stond . Jammer … voor mij dus een tegenvaller van Uw bedrijf !
15 jan. 2023
Van bestelling tot levering prima in orde.
14 jan. 2023
Duidelijke product informatie en fotos. De bestelling werd ook snel en netjes geleverd!
14 jan. 2023
Op tijd geleverd goed geïnformeerd
13 jan. 2023
Snelle reactie van de verkoopster. Ben vriendelijk geholpen. Verzending en levering volgens afspraak.
12 jan. 2023
11 jan. 2023
Pakket niet ontvangen omdat het onbeheerd is achtergelaten . Lag zelf in het ziekenhuis waardoor ik het wat later gemeld heb , eind december. Er zou een onderzoek ingesteld worden naar DHL, duurt drie dagen. Vandaag is het de 11e en nog niets gehoord. Jullie hebben het geld binnen, maar ik zit met de schade. Waarom kan een horloge niet door de brievenbus?
9 jan. 2023
Mooie spullen. Alleen jammer dat ze rond de feestdagen altijd langzaam zijn met verzenden van spulletjes.
8 jan. 2023
7 jan. 2023
Bestelde ring was niet op voorraad. Kan gebeuren, maar wel slecht. Gevraagd om de andere maat die online stond, maar die bleek ook uitverkocht. Dat is wel rommelig. Toen ik vroeg om mee te kijken naar een vervangend vergelijkbaar product is er geen enkele moeite gedaan om mij hierbij te helpen. Jammer!
7 jan. 2023
Op de ring zaten roest achtige vlekken. Dat kan gebeuren geen probleem. We hebben hem terug gestuurd, dit kostte alleen wel verzendkosten vanaf onze kant. De ring wer keurig netjes naar ons gestuurd die wel goed was. Alleen voor die prijs verwacht je ook service als een retourbon.
2 jan. 2023