quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
quickjewels.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij quickjewels.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor quickjewels.nl

105 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

21 nov. 2022
De oorringen die ik had besteld waren niet meer in voorraad. Ik ontving een beleefde mail om me dat te melden en met de vraag of ik de hele bestelling wilde annuleren of iets anders wilde kiezen. Daarop antwoordde ik dat ik graag nog de oorbedels wilde en de oorringen wilde annuleren. Helaas kreeg ik daar geen antwoord meer op. Blijkbaar was er iets mis met de mailserver. Toen ik reageerde via de Facebook-pagina kreeg ik onmiddellijk antwoord en twee dagen later arriveerden mijn oorbedels al. Ik werd heel goed geïnformeerd en de service was echt goed. En ik ben heel blij met mijn mooie oorbedels

9 nov. 2022
Besteld en betaald waarna ik na een dag een mail kreeg dat het niet geleverd kon worden. Had dat erbij vermeld . Hun website is niet up to date . Waardeloos . Tijdverspilling

Beoordelingen voor quickjewels.nl

11 jan. 2023
Pakket niet ontvangen omdat het onbeheerd is achtergelaten . Lag zelf in het ziekenhuis waardoor ik het wat later gemeld heb , eind december. Er zou een onderzoek ingesteld worden naar DHL, duurt drie dagen. Vandaag is het de 11e en nog niets gehoord. Jullie hebben het geld binnen, maar ik zit met de schade. Waarom kan een horloge niet door de brievenbus?
7 jan. 2023
Bestelde ring was niet op voorraad. Kan gebeuren, maar wel slecht. Gevraagd om de andere maat die online stond, maar die bleek ook uitverkocht. Dat is wel rommelig. Toen ik vroeg om mee te kijken naar een vervangend vergelijkbaar product is er geen enkele moeite gedaan om mij hierbij te helpen. Jammer!
Het zou fijn zijn als jullie de afzender op het pakket zetten zodat het postbedrijf deze kan zien . Ik kreeg een rekening van postbedrijf dat er te weinig portokosten betaald waren . Kreeg ik dus de rekening omdat er geen afzender op pakket stond . Jammer … voor mij dus een tegenvaller van Uw bedrijf !
29 dec. 2022
Item was opeens niet meer op voorraad moest hier zelf achteraan.
10 dec. 2022
9 nov. 2022
15 sep. 2022
Ik heb een ring voor mijn dochter besteld die op de site stond. Zou de volgende dag in huis zijn, want “quick” jewels. Kreeg ik een mailtje dat de ring niet meer geleverd kan worden. Dat het voorraadsysteen van de leverancier niet uptodate is en matcht met de site. Of ik een andere ring wil bestellen. Tot 2 keer toe een andere ring besteld die ook niet te leveren was. Dochter was erg teleurgesteld. Ze moest steeds nadenken welke ze nog meer leuk vond en schakelen en dan was die ring er ook weer niet
11 apr. 2022
heel onvriendelijk personeel, ongeïnteresseerd. Ik had een ring gekocht en moet m ruilen tegen een maat kleiner maar plotseling was die ring €15 duurder. En ik moest ook nog de retour verzendkosten betalen. Echt niet van deze tijd.
Antwoord van quickjewels.nl
13 apr. 2022
Goedemorgen, Wat jammer om te lezen hoe hierin een misverstand is ontstaan. Je hebt bij ons een Buddha to Buddha ring besteld welke wij met korting aangeboden hadden. Af en toe bieden wij kortingen aan om collecties op te ruimen en dit is dus van toepassing op voorraad artikelen. Toen je deze om wilde ruilen voor een andere maat, hebben wij aangegeven dat dit wel kan, maar dat we deze moeten bestellen en hier zit geen korting op (ook niet vanuit onze leverancier) Hierin is het natuurlijk je eigen keuze of je dat wilde of dat we je order mochten annuleren. Wat betreft de retourkosten, deze zijn inderdaad voor rekening van de klant, tenzij wij een fout gemaakt hebben natuurlijk. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en ik wens je een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Sofie.
29 apr. 2022
Ze beloven een levering datum en komt het niet na en accepteren hun fout niet, zodat ze daarvoor korting moeten geven. Ook verkopen ze nep producten, nep smaragd. En de producten zijn niet zoals de foto op hun website.
4 apr. 2022
Verkeerde product geleverd, niet flexibel in oplossingen! Uiteindelijk 1,5uur heen en terug moeten rijden om het product te kunnen omruilen!
Antwoord van quickjewels.nl
4 apr. 2022
Dag Bas, bedankt voor je review. Helaas heb jij een verkeerde maat ontvangen, waarbij we aangeboden hadden de juiste maat op te sturen. Nu dit niet op tijd zou zijn, heb je voorgesteld de order niet te willen annuleren, maar deze bij ons op te komen halen. Hier hebben wij je ook 10% extra korting voor gegeven. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie bestelling. Met vriendelijke groet, Sofie.
27 sep. 2022