Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
30 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Op tijd geleverd kurrig verpakt
Ben alleen niet blij met de bezorging door DPD pakket werd beneden in de hal gezet en moest het zelf naar de 2ste verdieping slepen en dat viel niet mee met een pakket van 28kilo
Klantenservice waardeloos, antwoord op email in gebrekkig Nederlands en telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje tijdens werktijden dat ze momenteel niet bereikbaar zijn, na werktijd krijg je een bandje dat ze gesloten zijn en bereikbaar zijn tijdens werktijden. Waardeloos, bestel dezelfde artikelen van Arebos op BOL.COM!!! Veel meer klantgericht en klantvriendelijk, ook geen retour kosten
Na een week nog steeds niets verzonden, telefoneren wordt afgebroken en per mail geen antwoord, ik heb na een week gebruik gemaakt van het herroepingsrecht en de order geannuleerd, wel een formulier invullen en per mail versturen, is moeilijk te vinden op de site, weet dat je dat recht hebt ook bij webshops binnen 14 dagen vanaf besteldatum, onbetrouwbaar, dat wil ik niet zeggen maar heel klantonvriendelijk en komen afspraken niet na
Beoordeling melden
19 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst 06-04, ik moest zelf een mailtje sturen en krijg ik dit als antwoord: Geachte klant, helaas is het gewenste product niet op voorraad en heeft het systeem uw bestelling geannuleerd, het spijt ons zeer.
Vriendelijke groeten,
Ahmet Bilgin
Arebos-Klantenservice
Tot heden geen reactie van terugboeking niks, SLECHTE SERVICE
Beoordeling melden
22 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb 2 mails gestuurd en 3 keer gebeld over mijn onbruikbare produkt. Bestelling 7000019979. Een truckbox met niet passende sleutels. Bij bellen wordt tot 3 keer toe de verbinding verbroken. Heel slecht. Mij graag bellen op 065726897.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
communicatie met Arebos mogelijk
Er is geen communicatie met Arebos mogelijk. Op mail wordt niet gereageerd. Telefonisch onmogelijk om iemand te spreken. Verbinding wordt na de mededeling dat alle medewerkers in gesprek zijn, verbroken.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Geprobeerd contact op te nemen maar....
Geprobeerd contact op te nemen maar krijg geen contact bij de telefoon en via mail meer dan een dag wachten op reactie en alsnog mijn probleem niet opgelost.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Levertijd klopt van geen kant, zou tussen 2 en 4 werkdagen geleverd worden. Bij navraag krijg ik alleen het verzoek geduld te hebben.
Beoordeling melden
19 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Herhaaldelijk gemaild over geretourneerd product. Geen enkel gehoor mee. Wil mijn geld terug!! Dit zijn oplichters!!! €40 armer...
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Niet geleverd en niet terug betaald!!
Na drie herinneringen is er niet geleverd, niet gereageerd en niet terug betaald! Onbetrouwbare handelsmaatschappij!!!
Beoordeling melden
17 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Kookplaat besteld, bevestiging gekregen van de bestelling en niks ontvangen.
Krijg geen contact met dit bedrijf.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Bestelling is niet aangekomen.
Beoordeling melden
16 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Contact krijgen is minimaal en na 2 weken nog geen bestelling binnen.
Zeer slecht. Wacht al een week op reactie van ‘Winkeltje24’ Zijn ook niet telefonisch bereikbaar. Geen track & tracé. Een voorgeprogrammeerde mail ontvangen, daar hebben wij niets aan. Hoe lang gaat dit nog duren of moeten we even heel erg duidelijke juridische stappen ondernemen? Maar dan ook met juridische gevolgen!
Beoordeling melden
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Goederen nog steeds niet geleverd en met de webshop kom je niet in contact.
De telefoon wordt na het antwoord bandje verbroken en op het contactformulier reageert met niet.
Echt een waardeloze firma.
Voor mij geen 2e keer
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.