arebos.nl

488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden657 beoordelingen in totaal

Redelijk

Gecertificeerd sinds: 9 jul 2021
arebos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 aug 2023
Op tijd geleverd kurrig verpakt Ben alleen niet blij met de bezorging door DPD pakket werd beneden in de hal gezet en moest het zelf naar de 2ste verdieping slepen en dat viel niet mee met een pakket van 28kilo

4 jul 2023
Klantenservice waardeloos, antwoord op email in gebrekkig Nederlands en telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje tijdens werktijden dat ze momenteel niet bereikbaar zijn, na werktijd krijg je een bandje dat ze gesloten zijn en bereikbaar zijn tijdens werktijden. Waardeloos, bestel dezelfde artikelen van Arebos op BOL.COM!!! Veel meer klantgericht en klantvriendelijk, ook geen retour kosten

Beoordelingen voor arebos.nl

28 apr 2024

Bestelling goed, klantenservice slecht!

De bestelling werd snel geleverd. Binnen 4 werkdagen had ik de 5 pits gaskookplaat in huis. Zag er verder goed uit en was compleet. Geen Nederlandse beschrijving, dat is wel echt slecht. De klantenservice van Arebos is gewoon ronduit slecht! Telefonisch krijg je helemaal niemand te pakken, gewoon nooit. Dus die moeite hoef je al niet te nemen. Op de mail werd uiteindelijk wel gereageerd. Maar als je je kookplaat niet laat plaatsen door gespecialiseerde vakmensen, (daar moet je dan ook eerst bewijs voor leveren dat je het door een gespecialiseerd iemand hebt laten plaatsen) word je klacht of vraag niet eens in behandeling genomen en heb je dus ook geen garantie meer op je kookplaat. Staat in de "productinstructie" volgens hun. Die niet in het Nederlands is! Ik had alleen een vraag over 1 gaspit die steeds afsloeg wat ik daar aan zou kunnen doen, daar kunnen ze dus geen antwoord op geven. Eerst bewijzen dat je het door een gespecialiseerd iemand hebt laten plaatsen. Tip als je bij hun ook een kookplaat wilt kopen, (ik zou het geen 2de keer meer hier doen) zorg dat je bewijs kunt leveren dat je het door een gespecialiseerd vakman hebt laten plaatsen! Anders heb je bij hun dus schijnbaar geen recht op hun service of garantie.
28 apr 2024

Ruimte voor verbetering

De bestelling werd netjes direct bevestigd. Over de verzending werd niet duidelijk geïnformeerd. De annulering werd direct de volgende dag bevestigd! De betaling was nog niet gebeurd, omdat ik gekozen had voor betaling na levering. Mixed feelings dus maar niet perse negatief !
Levering was snel. Bad is echt niet voor 4 volwassenen gemaakt….
1 mei 2024
Een goede huisnummer zit op 101 en NIET op nummer 1
29 apr 2024
Rechtstreeks bestellen scheelt heel veel ipv bijna bol
Ik ben correct bediend door Arebos. Heb e.e.a. besteld en diezelfde week is het bezorgd. Enige nadeel is dat mij e.e.a. onduidelijk was en ik hen wilde bellen om mij daarover te laten informeren. Helaas kom je bij Arebos dan in de bekende carrousel terecht en bleef het contact uit. Ik meende iets te lezen in een buitenlandse taal over hetgeen waar ik om wilde vragen. Ik ga haar dan ook maar proberen mocht dit niet lukken dan ga ik wel weer terug naar Arebos
15 jun 2023
Kan het eigenlijk nog niet beoordelen heb een vraag via de e-mail gestuurd en wacht nog steeds op antwoord tja als de service net zo is als op een antwoord wachten dan zal de beoordeling nog wel lager uitvallen denk ik
18 jul 2023
De bestelde jacuzzi is zoals verwacht, mooi en degelijk. Verder is het onmogelijk om contact te krijgen met Arebos; wel 20 keer gebeld en meerde malen een mail gestuurd. Helaas geen enkel contact kunnen krijgen en ook geen reactie op mijn mails. Zelfs gevraagd in de mail om dan van hun uit telefonisch contact met mij op te nemen, maar ook tevergeefs. Dit vindt ik echt niet kunnen!!
12 jul 2023
Geen enkele keer mail terug ontvangen met antwoorden… pakket was niet volgbaar omdat ik een 5 cijferige postcode moest invoeren om te kunnen tracken (duitsland is wel 5 cijferig dus dat begreep ik enigszins) bestelling was er met 6 dagen. Telefonisch niet bereikbaar!!
13 jul 2023

Snelle verzending maar slome communicatie.

Snelle verzending van het bestelde artikel. Echter een vraag over een defect onderdeel van het bestelde product is tot dusverre nog niet opgepakt. Dit kan zeker beter. Mocht dit alsnog snel opgepakt worden zal de score hoger uitvallen.
15 jun 2023
Levertijd van 12 dagen. Op een product waarvan stond dat deze op voorraad was. En moest in NL bezorgd worden. Nu moet ik wel zeggen dat DPB er ook een zooitje van heeft gemaakt. Maar had m'n Arebos Bali, graag een weekje eerder gehad.
De bestelling vond ik lang duren, en bovendien, was dpd trace niet goed werkend.
TK
Trieneke K.
Froombosch
21 okt 2023

Een beetje jammer....

Er is Geen Nederlandse beschrijving bij, wat voor ons heel erg jammer is. En dan het rooster van de zuil afhalen om het foam van de lamp te kunnen halen. De rooster zit er zo verschrikkelijk strak tussen geklemd, dat het bijna onmogelijk is om het te verwijderen. Volgens mijn inziens kan het een schuif worden die dan naar boven toe geschoven kan worden!
21 sep 2023
Levertijd . Bijvoorbeeld ik heb mijn stofzuiger stuk . Dat betekend zo snel mogelijk een nieuwe . Maar als de levertijd dan meer is dan twee dagen is dat veel te lang. Een week niet stofzuigen kan echt niet . Hier moet een veel betere levertermijn aan gekoppeld worden .
Slechte omschrijving hoe de infra rood te monteren ivm er niet zichtbaar beschermmateriaal eerst verwijderd diende te worden alvorens aan te doen. Met als gevolg een brandje.
JR
Jacqueline R.
Wagenborgen
20 jul 2023
schema bij zelf in elkaar te zetten items was er bij de hometrainer niet bij. de snelheid van leveren was prima
8 jun 2023

Zeer slechte bereikbaarheid!

Bestellen gaat prima. Bereikbaarheid is zeer slecht zowel per mail als telefonisch.
7 jul 2023
beter vermelding maken van dag van aflevering, nu 2 dagen later