www.motea.com/nl

654 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden654 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 aug 2023
www.motea.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Om maar te beginnen met het enige negatieve; de contact opties zijn ronduit waardeloos!!! Daar zou echt wat aan gedaan moeten worden, er wordt gezegd contact met ze op te nemen via het emailadres maar dit emailadres is nergens op de site te vinden, en de telefoon wordt niet opgenomen... En in het contactformulier zit een fout, 10 keer geprobeerd en na iedere keer opnieuw invullen weer een error, uiteindelijk de bijgevoegde foto's verkleint en toen ging het goed, maar de melding van te grote foto's wordt niet gegeven, je krijgt alleen een error melding met het verzoek het opnieuw te proberen. Hierdoor 4 sterren ipv 5. Want verder gewoon prima! goede kwaliteits artikelen, een zeer groot assortiment en zeer scherpe prijzen, regelmatig ook hele goede acties. Verzendtijd is redelijk. Bij de 1e bestelling een artikel met fabricagefout ontvangen, na melding hiervan werd er meteen een nieuwe opgestuurd. Dus wat dat betreft alleen maar lof. Tip voor Motea; neem een extra personeelslid aan die de telefoon en mail beantwoord (wel jullie emailadres vermelden op de site), dit kost je misschien 3K p/m maar je omzet stijgt zeer waarschijnlijk met 30 K p/m.

19 sep 2023
Sissybar besteld echter waren bij aflevering de schroeven kompleet nog met de voering eraan uit het ruggesteun getrokken, deze waren dolgedraaid en dus ook niet meer terug te plaatsen. Deze is later omgeruild echter helaas was deze van vergelijkbare dramatisch slechte kwaliteit, schroeven wederom dol gedraaid waardoor rugsteun los blijft zitten en een zitdeel waar je het nog geen10 minuten op vol houdt zo ontzettend hard. Na een klacht met film+foto verstuurd te hebben via mail en kontaktformulier komt hier geen enkele reactie meer op terug... Dus wees gewaarschuwd, zoek verder naar een betrouwbare partij en geef iets meer uit voor een degelijk product

Beoordelingen voor www.motea.com/nl

Ik mis onderdelen van mijn bestelling mr krijg geen contact en het contactformulier zegt constant probeer t later. Slecht.
Geen klantenservice. Probeer al dagen reserve sleutels van mijn aangekochte koffers te krijgen. 191 en de 111
Handvatten besteld er stond bij speciaal voor suzuki savage ls 650 paste totaal niet op mijn savage
19 mrt 2024
Administratie beter op orde brengen. Zodat een betaalde factuur meteen verzonden wordt
Nog steeds mijn binnentassen niet ontvangen via dpd. Schandalig
Pakje nog niet ontvangen duurt te lang
waardeloze winkel. een artikel lange tijd niet beschikbaar en als het dan beschikbaar is is het duurder geworden. dan toch maar besteld en dan wordt het weer geannuleerd door hun. en als je het dan nog een keer wilt bestellen is het artikel weer niet beschikbaar. en zo heb je na 2 a 3 maanden nog niets. en slecht bereikbaar en totaal geen hulp van de medewerkers! uiteindelijk bij de concurrent besteld en hun hebben de volgende dag al geleverd!

onpersoonlijk en onbetrouwbaar

ik had het te laat gezien, maar 3 maanden levertermijn is veel te lang. Ook is Motea niet telefonisch bereikbaar, alles moet via mail of chat. Daarnaast kreeg ik gisteren al een mail van "pakket afgeleverd" terwijl de track&trace aangaf dat het pas vandaag ging geleverd worden. Motea komt hiermee echt niet betrouwbaar over.

De door mij bestelde stuurkappen zij ongeschikt voor het type motorfiets waarvoor zij worden verkocht.

De door mij bestelde stuurkappen zouden moeten passen op een Yamaha XT660. Maar dat doen ze niet. Na montage van de kappen zitten de rem- en koppelingshendel tegen de binnenzijde van de kap aan. Ze zitten klem als het ware. Dat maakt de kappen tot een waardeloze investering want niet bruikbaar.
I've bought the BMW GS 2010 headlight. After 4 months of daily riding. The whole case shacking and trembling. It's not the bolted places. Those are rigid and solid. Its the center of the lamp that came loose. Now i have the sound of my exhaustpipe and the trembling of the center of the lamp

Leveren niet aan afgesproken prijs

Binnentassen besteld, terwijl ze volgens de site leverbaar waren toch in backorder geplaatst. Gedurende het backorder werden de zakken duurder en kon ik ze enkel verkrijgen mits bijbetalen. Toen ik weigerde bij te betalen hebben ze het order zonder mijn toestemming geannuleerd...
Ik heb weken lang moeten wachten op mijn bestelling. Vervolgens het bedrijf bericht dat mijn pakket op een pakketpunt was blijven liggen. Waar ik van te horen krijg dat ze een onderzoek gingen starten, waardoor het nog langer duurde voordat ik mijn pakket kreeg.
EB
ellen b.
Poortugaal
Had in oktober vorig jaar valbeugels besteld. Eerst zou deze december komen toen werd het februari. En daarna nog langer heb toen de bestelling maar geannuleerd er wordt wel mee geadverteerd maar de levering is knudde. Voor mij geen motea meer
Ik kocht een setmoto koffers ze kwamen toe er was een verkeerd hij kwam dan opnieuw toe dan zat er een kras in en heb ik nooit niets meer van hen gehoord jammer genoeg is dit geen goeie ervaring voor mij
Bestelling nooit ontvangen. Spiegels besteld eind vorig jaar, maar nooit aangekomen! Geprobeerd contact op te nemen wederom zonder succes. En zoals ik de recensies lees ben ik zeker niet de enige !
Slechte communicatie met dit bedrijf. Onbereikbaar. 1 artikel niet leverbaar wordt niet gemeld. En hele bestelling wordt dan geblokkeerd
LK
Veel te lang moeten wachten voor dat ik het gekochte heb gekregen 2 maanden wel erg lang.
Waardeloos, besteld pakket nooit ontvangen, communicatie zeer slecht.
Duurt te lang voor uitlevering en slechte communicatie
Tankpad plakt niet heb hem nu moeten kitten