motea.com/nl

654 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden654 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 aug 2023
motea.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Om maar te beginnen met het enige negatieve; de contact opties zijn ronduit waardeloos!!! Daar zou echt wat aan gedaan moeten worden, er wordt gezegd contact met ze op te nemen via het emailadres maar dit emailadres is nergens op de site te vinden, en de telefoon wordt niet opgenomen... En in het contactformulier zit een fout, 10 keer geprobeerd en na iedere keer opnieuw invullen weer een error, uiteindelijk de bijgevoegde foto's verkleint en toen ging het goed, maar de melding van te grote foto's wordt niet gegeven, je krijgt alleen een error melding met het verzoek het opnieuw te proberen. Hierdoor 4 sterren ipv 5. Want verder gewoon prima! goede kwaliteits artikelen, een zeer groot assortiment en zeer scherpe prijzen, regelmatig ook hele goede acties. Verzendtijd is redelijk. Bij de 1e bestelling een artikel met fabricagefout ontvangen, na melding hiervan werd er meteen een nieuwe opgestuurd. Dus wat dat betreft alleen maar lof. Tip voor Motea; neem een extra personeelslid aan die de telefoon en mail beantwoord (wel jullie emailadres vermelden op de site), dit kost je misschien 3K p/m maar je omzet stijgt zeer waarschijnlijk met 30 K p/m.

19 sep 2023
Sissybar besteld echter waren bij aflevering de schroeven kompleet nog met de voering eraan uit het ruggesteun getrokken, deze waren dolgedraaid en dus ook niet meer terug te plaatsen. Deze is later omgeruild echter helaas was deze van vergelijkbare dramatisch slechte kwaliteit, schroeven wederom dol gedraaid waardoor rugsteun los blijft zitten en een zitdeel waar je het nog geen10 minuten op vol houdt zo ontzettend hard. Na een klacht met film+foto verstuurd te hebben via mail en kontaktformulier komt hier geen enkele reactie meer op terug... Dus wees gewaarschuwd, zoek verder naar een betrouwbare partij en geef iets meer uit voor een degelijk product

Beoordelingen voor motea.com/nl

Uiteindelijk wel ontvangen.

Een maand moeten wachten op mijn bestelling, die volgens de website op voorraad zou zijn en binnen 3 werkdagen geleverd zou worden. Klantenservice onbereikbaar.
Handvatten besteld er stond bij speciaal voor suzuki savage ls 650 paste totaal niet op mijn savage
Pakje nog niet ontvangen duurt te lang
SW
Saskia W.
Noordwijkerhout
Producten zouden op mijn honda rebel cmx500 zonder aanpassingen gemonteerd kunnen worden helaas passen de beugels voor de zijkoffers niet zonder aanpassingen en moet je de koffers zelf boren om te kunnen bevestigen. De handkappen pastte wel. De opvouwbare tent is helaas niet geschikt voor op de motor mee te nemen, kun je niet klein genoeg opvouwen. De tas is waarschijnlijk mijn eigen foute inschatting erg mooi al stinkt hij wel maar kleiner dan verwacht, leek op het plaatje groter. Ook ontbreken de montage beschrijvingen of zijn onduidelijk. Voor de beugels ben ik nog met de klantenservice bezig.
MS
Martijn S.
Emmeloord
Prima winkel. Maar de manier van prijzen weergeven en kortingen verlenen staat me niet aan... De prijs waarvoor producten op de website staan is enorm hoog, waar ze standaard hele dikke kortingen op hebben. Daarnaast is het zo dat er bijna altijd kortingscodes van 20-25% zijn. Echter dit kan de dag erna al 30% zijn, of 10%, de manier van kortingen publiceren slaat nergens op. Zet dan de prijzen altijd wat lager... :( Verder wel een prima winkel met uiteindelijk zeer redelijke prijzen!
JV
Goede prijs maar lang onderweg. Bestelling is meer dan 11 dagen onderweg geweest, terwijl ze zeggen dat het sneller geleverd wordt. Alsook zijn er op vaste dagen kortingen, dit moet je goed in het oog houden om niet teveel te betalen!
GH
Gery H.
Herentals
Een deel werd nooit geleverd wegens extreem lange leveringstijd zelf geannuleerd. Afwerking van de materialen zijn alles behalve perfect steeds kleine fouten. Duidelijk Chinese nep producten. Koop zelf nooit meer bij hun!
steeds heel tevreden geweest, omtrent kwaliteit en levertijd...nu ietsje minder... bestelling is niet binnen, minstens nog 3 maand wachten... vind ik wel heel lang...

Bestelling bij Motea gedaan, topkoffer en handprotectoren

Bestelling bij Motea gedaan, op dat moment niet leverbaar Keus gekregen te annuleren of te wachten. Gekozen voor laatste optie. Goed op de hoogte gehouden, altijd meteen reactie bij vragen. Bestellingen zijn inmiddels binnen en ik moet zeggen dat het kwalitatief goede artikelen zijn die zijn afgeleverd! Heel tevreden na meerdere bestellingen voor mijn motor.

Goederen snel geleverd, maar ...

Goederen snel geleverd en overzichtelijke berichtgeving daarover. Ik had echter nog vragen, die niet beantwoord werden door de eerder gestelde vragen-antwoorden. Ik kon nergens een vraag stellen, ieder keer kwam ik weer op diezelfde pagina's terug. Waardeloos gevoel aan over gehouden. Zal niet zo snel weer iets bestellen.
Snelle reactie en handeling op vragen, retouren, restituties. Zware retouren boven 20 kg rechtstreeks weer ophalen. Een pakket dat ik retour moest zenden woog zelfs 24 kg ( volgens geschreven op verpakking) . Niet te tillen voor mij. Een rekje moest retour omdat het echt niet paste ondanks dat het wel wordt beweerd.
KV
kees v.
dordrecht
24 mrt 2024
Prima mover voor mijn bmw r1200gs. Het is even oefenen om hem erop te krijgen maar daarna is het een genot omdat deze nu makkelijk te verplaatsen is en het veel meer ruimte in de schuur geeft ! Enigste nadeel is het op de rem zetten van de mover met een zware motor is wel lastiger.
Groot assortiment en scherpe prijzen. 1 keer een kapot item ontvangen waarna ik meteen zonder problemen een vervangend exemplaar toegestuurd kreeg. Maar 1 behoorlijk nadeel en dat zijn de communicatie mogelijkheden, dit is een ramp. Anders had ik Motea 5 sterren gegeven.

Valbeugels

Set valbeugels besteld voor een BMW R1200 GS 2008. Beugels kwamen op tijd binnen, boven en onderkant wel los van elkaar zonder dat dit vermeld was. Hiervan stond ik even te kijken maar ze kwamen snel na elkaar. Alles paste en zat goed. Overal ben ik tevreden.

Top service

Had motorhoes besteld die te klein bleek. Op de site stond 2XL geschikt voor BMW R1200GS. Dat lukt niet als er ook koffers op zitten. Zij hebben het geld meteen teruggestort en de hoes mocht ik houden. Ook zouden ze de tekst op de website aanpassen. Top!
gevonden wat ik wou hebben, en zeer tevreden over de levering, bij sommige producten wel moeten gaan zoeken voor iets te kunnen bevestigen misschien voor in de toekomst bij het product meeleveren hoe het bevestigd moet worden of met een filmpje erbij.
Jammer dat het product reeds gebruikt was. Er is wel een korting gegeven achteraf. Het was misschien beter geweest om in de advertentie te noteren dat het product reeds gebruikt was. Foto werd eerder gestuurd met duidelijke gebruiksporen.
MI
Bestellingen worden geleverd maar het is lastig om contact te krijgen als er vragen zijn over de levering. Soms duren bestellingen lang (maar het word verder redelijk duidelijk gecommuniceerd).