www.motea.com/nl

654 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden654 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 aug 2023
www.motea.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Om maar te beginnen met het enige negatieve; de contact opties zijn ronduit waardeloos!!! Daar zou echt wat aan gedaan moeten worden, er wordt gezegd contact met ze op te nemen via het emailadres maar dit emailadres is nergens op de site te vinden, en de telefoon wordt niet opgenomen... En in het contactformulier zit een fout, 10 keer geprobeerd en na iedere keer opnieuw invullen weer een error, uiteindelijk de bijgevoegde foto's verkleint en toen ging het goed, maar de melding van te grote foto's wordt niet gegeven, je krijgt alleen een error melding met het verzoek het opnieuw te proberen. Hierdoor 4 sterren ipv 5. Want verder gewoon prima! goede kwaliteits artikelen, een zeer groot assortiment en zeer scherpe prijzen, regelmatig ook hele goede acties. Verzendtijd is redelijk. Bij de 1e bestelling een artikel met fabricagefout ontvangen, na melding hiervan werd er meteen een nieuwe opgestuurd. Dus wat dat betreft alleen maar lof. Tip voor Motea; neem een extra personeelslid aan die de telefoon en mail beantwoord (wel jullie emailadres vermelden op de site), dit kost je misschien 3K p/m maar je omzet stijgt zeer waarschijnlijk met 30 K p/m.

19 sep 2023
Sissybar besteld echter waren bij aflevering de schroeven kompleet nog met de voering eraan uit het ruggesteun getrokken, deze waren dolgedraaid en dus ook niet meer terug te plaatsen. Deze is later omgeruild echter helaas was deze van vergelijkbare dramatisch slechte kwaliteit, schroeven wederom dol gedraaid waardoor rugsteun los blijft zitten en een zitdeel waar je het nog geen10 minuten op vol houdt zo ontzettend hard. Na een klacht met film+foto verstuurd te hebben via mail en kontaktformulier komt hier geen enkele reactie meer op terug... Dus wees gewaarschuwd, zoek verder naar een betrouwbare partij en geef iets meer uit voor een degelijk product

Beoordelingen voor www.motea.com/nl

MS
Martijn S.
Emmeloord
Prima winkel. Maar de manier van prijzen weergeven en kortingen verlenen staat me niet aan... De prijs waarvoor producten op de website staan is enorm hoog, waar ze standaard hele dikke kortingen op hebben. Daarnaast is het zo dat er bijna altijd kortingscodes van 20-25% zijn. Echter dit kan de dag erna al 30% zijn, of 10%, de manier van kortingen publiceren slaat nergens op. Zet dan de prijzen altijd wat lager... :( Verder wel een prima winkel met uiteindelijk zeer redelijke prijzen!
De bestelde artikelen zijn na drie weken nog niet binnen.
17 mrt 2024
Geen snelle levering!
SW
Saskia W.
Noordwijkerhout
Producten zouden op mijn honda rebel cmx500 zonder aanpassingen gemonteerd kunnen worden helaas passen de beugels voor de zijkoffers niet zonder aanpassingen en moet je de koffers zelf boren om te kunnen bevestigen. De handkappen pastte wel. De opvouwbare tent is helaas niet geschikt voor op de motor mee te nemen, kun je niet klein genoeg opvouwen. De tas is waarschijnlijk mijn eigen foute inschatting erg mooi al stinkt hij wel maar kleiner dan verwacht, leek op het plaatje groter. Ook ontbreken de montage beschrijvingen of zijn onduidelijk. Voor de beugels ben ik nog met de klantenservice bezig.
JV
Goede prijs maar lang onderweg. Bestelling is meer dan 11 dagen onderweg geweest, terwijl ze zeggen dat het sneller geleverd wordt. Alsook zijn er op vaste dagen kortingen, dit moet je goed in het oog houden om niet teveel te betalen!
GH
Gery H.
Herentals
Een deel werd nooit geleverd wegens extreem lange leveringstijd zelf geannuleerd. Afwerking van de materialen zijn alles behalve perfect steeds kleine fouten. Duidelijk Chinese nep producten. Koop zelf nooit meer bij hun!

Goederen snel geleverd, maar ...

Goederen snel geleverd en overzichtelijke berichtgeving daarover. Ik had echter nog vragen, die niet beantwoord werden door de eerder gestelde vragen-antwoorden. Ik kon nergens een vraag stellen, ieder keer kwam ik weer op diezelfde pagina's terug. Waardeloos gevoel aan over gehouden. Zal niet zo snel weer iets bestellen.
MI
Bestellingen worden geleverd maar het is lastig om contact te krijgen als er vragen zijn over de levering. Soms duren bestellingen lang (maar het word verder redelijk duidelijk gecommuniceerd).
16 mrt 2024
Hallo, wat een verbetering zou kunnen zijn is de technische informatie van een product, of een link naar een website waar die informatie wel te vinden is.
Heb forward controls besteld pas allemaal prima alleen een voorbeeld van hoe te monteren zou wel makkelijk zijn.

Goede producten, slecht retourbeleid

Prima onderdelen maar de aanbiedingen zijn permanent. Laat je dus niet gek maken. Het retourbeleid is slecht.
Technische ondersteuning of een vraag over een product wordt niet of nauwelijks beantwoord.
Helaas door storing product 2x betaald. Het teveel betaalde geld niet terug gekregen 😣😖
Ja, als je iets aanklikt dan krijg je gelijk een rekening.
AD
Andre D.
Heerenveen
Kwaliteit zadel onvoldoende. Prijs was oké
12 nov 2023

Matige kwaliteit en iets langere levering

Levering duurt inderdaad iets langer dan gedacht, maar ze versturen wel. Voor de zekerheid heb ik met Paypal betaald. De kentekenplaathouder is op zich oké. Wel trilden sommige boutjes los tijdens het rijden. Die moest ik vastzetten met kit. Ook de knipperlichten waren niet handig ontworpen. Bij het aandraaien van het boutje trok je het knipperlicht er gewoon uit. Een extra boutje bij geplaatst en vast gekit en nu blijft het (hopelijk) zitten. Kwaliteit kan dus ook wel beter. Zonder korting zou ik hier zeker niet bestellen.
PW
Pascal W.
Ledeberg
Er is geen mogelijkheid om info te bekomen over een specifiek product. Ik heb twijfels wat de verschillen zijn bij 3 centrale motorliften van Constands. Ik kan toch moeilijk ze één voor één bestellen, monteren, en als het niet ok is, opnieuw demonteren en terugzenden? Hier is verbetering mogelijk. Had nu een universele motorlift aangekocht en geretourneerd, en dit verloopt vlot.
PC
paul c.
turnhout
15 sep 2023

Snel beslist , helaas toch lang wachten op de bestelling

Website is zeker overzichtelijk en je kan hierdoor heel snel beslissen of je een bestelling plaatst. Helaas de afhandeling en verpakking van de bestelling duurt toch beduidend langer dan bij sommige concurrenten. Tussen de bestelling en het ontvangen van het pakket gaan zeker 14 dagen over heen gaan.
26 aug 2023

Adverteren met 35% kortingscode maar moet het volle bedrag betalen.

Het adverteren met kortingscodes en dan het volle af moeten rekenen is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten. Maar ik denk dat jullie samenwerking met Amazon-Pay jullie klanten kost want via deze link gaat het dus fout !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
26 dec 2023

Abnormale lange leveringstijd.

Nadat ik besteld had zag ik dat de levering pas een half jaar later zou zijn. Dit vind ik een behoorlijke minpunt maar ik had zelf ook beter moeten kijken. Op mijn annuleringsverzoek en terugbetaling werd correct gereageerd en binnen een dag afgehandeld.