thecibookshop.com- Logo - Beoordelingen

thecibookshop.com

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden377 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 feb 2021
thecibookshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 apr 2024
Ik was blij verrast toen ik zag dat dit boek van een Amerikaanse schrijver in een bijzondere taal (Gaelic) uitgegeven werd in Nederland. Wat een luxe dat het nu gewoon de volgende dag met een brievenbuspakketje binnen is en het niet via een Britse winkel en de dure douane binnen hoeft te komen.

22 okt 2023
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst en betaald. Nog steeds niets ontvangen en ook geen mail ontvangen
IV
Inge v.
Amsterdam

Beoordelingen voor thecibookshop.com

De uitgebreide informatie en vooral ook de mogelijkheden voor behandeling van de boeken met leerlingen.
Antwoord van thecibookshop.com
Dank voor deze reactie, fijn dat de informatie op de site op prijs stelt. Mocht je nog vragen hebben over het lesgeven met leesboekjes, dan hoor ik het graag!
Snelheid
Antwoord van thecibookshop.com
Dank voor de 4 sterren. Ik hoor graag wat ik kan doen om er 5 van te maken!
Zeer snelle levering. In goede staat. Wat beter kan is een inkijkoptie. En evt keuze in lettergrootte. Deze zijn wel erg groot nu.
Antwoord van thecibookshop.com
Dank voor je beoordeling. Ik heb even gekeken naar de boekjes die je had besteld, omdat er bij de meeste boekjes wel een inkijkoptie is. Maar ik zie dat inderdaad de Engelse boekjes dit vaak niet hebben. Dank voor je opmerking daarover, ik ga ermee aan de slag! De lettergrootte kan ik helaas niet veranderen, maar die zullen binnenkort dus te zien zijn in de inkijkopties!
27 okt 2023

boekje

Helaas heb ik het laatst door mij bestelde boekje wat schraal gevonden qua aantal pagina's, maar dat kan er ook aan liggen dat ik zelf het wat te snel bestelde....
Antwoord van thecibookshop.com
Dat is jammer! Bij de productomschrijving staat altijd het aantal pagina's vermeld, dus check dat een volgende keer even extra goed om teleurstellingen te voorkomen. Ook de voorbeeldpagina's kunnen helpen om een goede indruk te krijgen van het boekje. Hopelijk volgende keer beter!
TD
16 mei 2023
Persoonlijk contact en service zijn perfect. Het assortiment is wat beperkt. Maar dat wat ze hebben is erg leuk.
7 jul 2023
Dank voor je goede beoordeling over mijn service! En fijn dat je de boekjes leuk vindt. De beperking van het assortiment komt doordat ik alleen boekjes verkoop die specifiek volgens het principe van Begrijpelijke Input zijn geschreven. Dat zijn er gelukkig steeds meer, maar het verschilt ook per taal.
1 aug 2023
De boeken kwamen binnen redelijke tijd aan en ze voldoen aan verwachtingen.
24 okt 2023
Dank je wel voor je goede beoordeling. Ik hoop dat je veel plezier hebt van de boekjes.
3 okt 2023
Ik heb de woordenlijst nog niet mogen ontvangen per mail.
24 okt 2023
Beste Annemiek, de woordenlijst heb ik tegelijk met het boekje verstuurd. Ik heb hem inmiddels nogmaals aan je verstuurd. Als je hem niet hebt ontvangen, wil je dan even in je spam-map kijken? Als hij daar ook niet inzit, kan ik hem misschien naar een ander mailadres sturen.
28 aug 2023
leesboeken in andere talen op verschillend niveau prima !
24 okt 2023
Dank voor je leuke beoordeling. Als je nog iets mist in ons assortiment, hoor ik het graag!
21 okt 2023
Redelijk snel, accuraat, redelijk verpakt.
24 okt 2023
Dank voor je reactie en voor de 4 sterren. Als ik nog iets kan verbeteren, hoor ik het graag!
20 sep 2023
snelle levering
24 okt 2023
Dank voor de vier sterren. Ik hoor graag wat ik kan doen om er vijf sterren van te maken!
21 mei 2023
7 jul 2023
Dank voor de vier sterren. Laat me weten wat ik kan doen om er vijf van te maken!
1 okt 2023
24 okt 2023
Dank voor je vier sterren. Wat zou ik kunnen verbeteren om er 5 van te maken?
22 sep 2023
24 okt 2023
Dank voor de vier sterren. Wat kan er nog beter? Ik hoor het graag!