Lucardi Juwelier Vlissingen

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden91 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Deze medewerkster zal mij niet vergeten. Ik kwam voor een bepaalde ring (als missie) helaas was die na mijn bezoek in Goes ook in Vlissingen niet op voorraad. (Teleurstelling was dik aanwezig). Ik keek 1 vitrine naar rechts..en daar zag ik "mijn beauty" in 3min heb ik een ring uit de diamond & gold collectie gekocht. Ik kreeg het er warm van, een glimlach van oor tot oor en heb zo met jullie medewerkster gelachen. Ze noemde mij verliefd op het eerste gezicht. Ze was leuk, spontaan en ging mee in mijn bijzonder gekke moment. Een vluchtige top ervaring! Eigenlijk verdiend zij de bon ;)

25 aug 2023
Er was weinig goed, slechte communicatie bellen niet als het artikel binnen is wat ze wel gezegt hadden Je moet overal zelf achteraan

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Vlissingen

De dames waren erg vriendelijk,ik ben goed geholpen en snel
28 jan 2024
Voor een cadeau zocht ik een hangertje. Omdat ik niet zeker weet of het gewenst is, is het fijn dat het retour mag en dat je dan geld terug krijgt. En dat zelfs in een ander filiaal, fijne service!
21 jan 2024
Rustig de tijd om even rond te kijken voor de medewerkster vraagt of ze misschien kan helpen. Ruime, rustige winkel met vriendelijk personeel. Ruime collectie, soms voor spotprijzen 👍🏻
Het rook vreselijk naar eten in de winkel. Verder vond ik de keuze vrij beperkt. Middelburg is een mooiere zaak.
9 nov 2023
mij beviel dat ik goed op mijn vragen werd beantwoord en de mensen erg klantvriendelijk waren. Ook al was het rustig het duurde als nog lang.
16 nov 2023
Precies wat ik zocht leuke korting ook nog en snel geholpen prima toch
24 aug 2023
veel uit zoek en vriendelijk personeel.
BS
brenda s.