Lucardi Juwelier Vlissingen

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden89 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Deze medewerkster zal mij niet vergeten. Ik kwam voor een bepaalde ring (als missie) helaas was die na mijn bezoek in Goes ook in Vlissingen niet op voorraad. (Teleurstelling was dik aanwezig). Ik keek 1 vitrine naar rechts..en daar zag ik "mijn beauty" in 3min heb ik een ring uit de diamond & gold collectie gekocht. Ik kreeg het er warm van, een glimlach van oor tot oor en heb zo met jullie medewerkster gelachen. Ze noemde mij verliefd op het eerste gezicht. Ze was leuk, spontaan en ging mee in mijn bijzonder gekke moment. Een vluchtige top ervaring! Eigenlijk verdiend zij de bon ;)

8 mei 2023
Ik miste wat attentie van de medewerker. Zij was druk bezig mensen te helpen met het uitzoeken van hun trouwring. Ik was erg lang aan het wachten want wilde kettingen passen. Het was attent geweest als ze had gezegd ik kom je zo even helpen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Vlissingen

Uitstekende ervaring

Werd meteen goed geholpen door de medewerkers, ze waren erg sociaal en hielpen je met alles waar je ook vragen over had.
ER
E R.
Vlissingen
Je wordt goed geholpen
het personeel is vriendelijk,en zeer meedenkend,waneer je een duurdere aanschaf doet. Ik had er een mooi horloche gekocht,was er heel blij mee,maar het het klokje hield er na een week mee op. Er werd een nieuwe baterij geplaatst,maar ook dit hielp niet. Zonder probleem kreeg ik een nieuw exemplaar,dat is gewoon hun service.TOP!!
VV
Vera V.
Vlissingen
Fijne winkel,behulpzaam. Puntje voor lucardi Nederland, verkoop ook losse oorbellen, ik heb 12 losse oorbellen omdat ze constant kwijt zijn.
Fijn geholpen. Prima horloge voor een mooie prijs.
18 feb 2024
Het is een hele leuke winkel om te shoppen voor sieraden en de medewerkers zijn heel behulpzaam en klant vriendelijk
Het rook vreselijk naar eten in de winkel. Verder vond ik de keuze vrij beperkt. Middelburg is een mooiere zaak.
De dames waren erg vriendelijk,ik ben goed geholpen en snel

Top geslaagd voor een leuke prijs.

Heel leuk geholpen en heel mooi geslaagd.
Bijzonder goed en fijn geholpen

Leuke hulpvaardige dame in de winkel

Dame die op vr 26 jan in Vlissingen ah werk was smiddags was bijzonder hulpvaardig, vriendelijk en had ook kennis v zaken. Kom vaker in deze winkel en meestal staan er van die verveelde"enigszins hopeloze" meiden. Dus complimenten voor haar!!🎉
28 jan 2024
Voor een cadeau zocht ik een hangertje. Omdat ik niet zeker weet of het gewenst is, is het fijn dat het retour mag en dat je dan geld terug krijgt. En dat zelfs in een ander filiaal, fijne service!
21 jan 2024
Rustig de tijd om even rond te kijken voor de medewerkster vraagt of ze misschien kan helpen. Ruime, rustige winkel met vriendelijk personeel. Ruime collectie, soms voor spotprijzen 👍🏻
20 jan 2024
Snel en vriendelijk geholpen en blij met de aankopen!
3 feb 2024
Goed geholpen in de winkel, aardige medewerksters!
BS
brenda s.
OOST-SOUBURG
we werden uitstekend geholpen echt geweldig
horloge gekocht en terplekke aangemeten
25 okt 2023
22 sep 2023
Het bestellen via de website afgelopen weekend ging makkelijk snel en was goed overzichtelijk. Samen met de leuke aanbieding die jullie hadden heb ik die ervaring als positief ervaren. Vandaag in de winkel met de andere dochter mooie oorbellen uitgezocht en zeer netjes en behulpzaam geholpen in Vlissingen. Winkel is netjes en overzichtelijk. De volgende ronde hoop ik aan de beurt te zijn.