limtrade.nl

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2021
limtrade.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Uitstekende service van a tot z. van bestelling tot levermoment een paar contactmomentjes gehad omdat ik graag iets anders dan standaard wilde. Alles in goed overleg en met uitstekend advies van Limtrade uit geregeld. (En ik was wel lastig met mijn wensen en vragen..... Maar ze gaven geen krimp en hebben het top geregeld en geleverd) Mijn dank is groot.

Verwarring en onduidelijkheid over levertijd. En pas de 1 na laatste dag bellen dat ze het niet op voorraad hebben en je dunner staal kan krijgen. Maar dan ook nog zonder dat je een deel van het al betaalde geld terug krijgt. Erg jammer en niet goed geholpen helaas

Beoordelingen voor limtrade.nl

JK
Goede kwaliteit en snelle levering. Een aanrader

Goed product, nette prijs

Gekregen zoals besteld en netjes afgeleverd op de afgesproken plek

levering valt tegen

Dit is de 2e keer dat ik heb besteld de eerste was echt vlekkeloos. Dit keer niemand gebeld en de balk van 6500mm voor op de stoep gezet zonder te bellen etc en weggereden.
Antwoord van limtrade.nl
2 mei 2024
Beste Ibrahim, Goed om te horen dat de eerste levering vlekkeloos was. Wat jammer om te horen dat we de 2de levering niet naar wens hebben gedaan, onze excuses hiervoor. Graag wil ik wat uitleg geven over de situatie. Bij de eerste levering heeft u gevraagd of de chauffeur 30 min vtv wilde bellen en dit heeft hij uiteraard ook gedaan. Hij heeft vervolgens 20 min moeten wachten, maar dit wel als service voor u gedaan om de levering vlekkeloos te laten verlopen en u naar wens de balken op de hondjes geleverd. Nu een aantal weken later, bij de 2de bestelling, was er niet afgesproken dat de chauffeur voor aflevering moest bellen, de chauffeur heeft deze instructie dus ook niet meegekregen, waardoor de chauffeur ook niet heeft gebeld. Alle klanten krijgen een tijdsindicatie van levering, deze heeft u ook gehad en de chauffeur was er op het afgesproken tijdstip. De chauffeur belt niet standaard ook nog van te voren, alleen als klanten ons vragen dit te doen. Bij aankomst heeft de chauffeur op uw deur geklopt, aangezien er geen bel was , maar er werd door niemand open gedaan. Hij heeft de balk daarom voor uw woning op een houten balk gelegd zodat u de hondjes er weer makkelijk onder kan schuiven en de balk naar binnen kan vervoeren. Wij zouden graag de volgende keer wel naar u wensen natuurlijk willen leveren. Zou u een volgende keer standaard uw afleverwens aan ons door willen geven telefonisch of per mail. Dus bv. hoe lang van te voren bellen en eventuele andere wensen. Dan kunnen we hier rekening mee houden en dit vooraf ook al voor u met de chauffeur communiceren. Want onze wens is natuurlijk om goed te leveren bij u.
30 apr 2024
Levering netjes en op tijd.
29 apr 2024
29 apr 2024
28 apr 2024
minder strak geleverd dan de vorige keer. vorige keer keurig netjes gesneden strippen, deze keer geknipt uit plaat, maatvoering n stuk onnauwkeuriger en de uiteinden krom....kostte me extra tijd en ergernis...
Antwoord van limtrade.nl
2 mei 2024
Beste Rene, Wat vervelend om te horen dat het materiaal dit keer niet naar wens is verlopen. We hadden u graag met een oplossing tegenmoet willen komen en u de tijd en ergernis willen besparen. Ik begrijp dat u het nu al heeft verwerkt. Kunnen we u nu dan misschien tegenmoet komen met een kortingscode op uw volgende bestelling, aangezien u vaker bij ons besteld? Daarnaast wil ik u nog vragen of u toevallig een foto ter beschikking heeft van de strippen zodat we dit intern in de productie kunnen oppakken en kunnen uitzoeken wat er mis gaat, zodat dit niet vaker kan gebeuren. MVG, Limtrade Team
23 apr 2024
Nvt
22 apr 2024
16 apr 2024

Gewoon goed!

Simpel, snel, gewoon goed! Niks op aan te merken

Goede communicatie en servics

Goede communicatie en service

Zeer tevreden

Goed advies en meedenkend, met dank aan Maurice!
Een misverstandje mijnerzijds werd telefonisch opgelost waarna levering snel geschiedde.

Verwarring en onduidelijkheid over levering