limtrade.nl

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden924 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2021
limtrade.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Uitstekende service van a tot z. van bestelling tot levermoment een paar contactmomentjes gehad omdat ik graag iets anders dan standaard wilde. Alles in goed overleg en met uitstekend advies van Limtrade uit geregeld. (En ik was wel lastig met mijn wensen en vragen..... Maar ze gaven geen krimp en hebben het top geregeld en geleverd) Mijn dank is groot.

Verwarring en onduidelijkheid over levertijd. En pas de 1 na laatste dag bellen dat ze het niet op voorraad hebben en je dunner staal kan krijgen. Maar dan ook nog zonder dat je een deel van het al betaalde geld terug krijgt. Erg jammer en niet goed geholpen helaas

Beoordelingen voor limtrade.nl

16 apr 2024

Gewoon goed!

Simpel, snel, gewoon goed! Niks op aan te merken
Nvt
minder strak geleverd dan de vorige keer. vorige keer keurig netjes gesneden strippen, deze keer geknipt uit plaat, maatvoering n stuk onnauwkeuriger en de uiteinden krom....kostte me extra tijd en ergernis...

Zeer tevreden

Goed advies en meedenkend, met dank aan Maurice!

Goede communicatie en servics

Goede communicatie en service
Een misverstandje mijnerzijds werd telefonisch opgelost waarna levering snel geschiedde.

Verwarring en onduidelijkheid over levering

18 jan 2024

Goede eerste ervaring

Keurig op tijd geleverd en snelle reactie bij vragen aan de klantenservice
5 jul 2023
Zeer goede service en zorgen dat alles in orde is voordat de bestelling geaccordeerd wordt. Enige wat "mis" ging was het melden van de levering. Maar dat is een kleinigheidje wat niet opweegt tegen de service.
JD
Jan Kees d.
Driebergen-rijsenburg
22 nov 2023

Top bedrijf.

De verwachte levertijd was net 2 dagen te laat voor mij (wel binnen de gestelde marge). Even een belletje, en het werd geregeld. Top, dat het eerder geleverd kon worden. Dank Limtrade.
19 okt 2023
Nemen ruim van tevoren contact op en leveren netjes op tijd en redelijk snel ook, denken met je mee in mijn geval, door afsluiting toegangsweg, op een woonboulevard gelost toppie
9 mei 2023

Optijd geleverd en een top chauffeur

Optijd geleverd. En complimenten aan de jonge chauffeur die alle moeite deed om ons zo goed mogelijk te helpen om de IPE balk zover als man in mijn tuin te leggen. Top!
4 sep 2023
Mijn vraag was niet helemaal standaard. Dit had ik in het commentaar veld gezet bij de bestelling. Binnen een uur werd vanuit de werkplaats contact met mij opgenomen.