limtrade.nl
Beoordelingen:

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden930 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
limtrade.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Uitstekende service van a tot z. van bestelling tot levermoment een paar contactmomentjes gehad omdat ik graag iets anders dan standaard wilde. Alles in goed overleg en met uitstekend advies van Limtrade uit geregeld. (En ik was wel lastig met mijn wensen en vragen..... Maar ze gaven geen krimp en hebben het top geregeld en geleverd) Mijn dank is groot.

de meest kritische beoordeling

6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verwarring en onduidelijkheid over levertijd. En pas de 1 na laatste dag bellen dat ze het niet op voorraad hebben en je dunner staal kan krijgen. Maar dan ook nog zonder dat je een deel van het al betaalde geld terug krijgt. Erg jammer en niet goed geholpen helaas
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor limtrade.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

levering valt tegen

Dit is de 2e keer dat ik heb besteld de eerste was echt vlekkeloos. Dit keer niemand gebeld en de balk van 6500mm voor op de stoep gezet zonder te bellen etc en weggereden.
Beoordeling melden
Antwoord van limtrade.nl
2 mei 2024
Beste Ibrahim, Goed om te horen dat de eerste levering vlekkeloos was. Wat jammer om te horen dat we de 2de levering niet naar wens hebben gedaan, onze excuses hiervoor. Graag wil ik wat uitleg geven over de situatie. Bij de eerste levering heeft u gevraagd of de chauffeur 30 min vtv wilde bellen en dit heeft hij uiteraard ook gedaan. Hij heeft vervolgens 20 min moeten wachten, maar dit wel als service voor u gedaan om de levering vlekkeloos te laten verlopen en u naar wens de balken op de hondjes geleverd. Nu een aantal weken later, bij de 2de bestelling, was er niet afgesproken dat de chauffeur voor aflevering moest bellen, de chauffeur heeft deze instructie dus ook niet meegekregen, waardoor de chauffeur ook niet heeft gebeld. Alle klanten krijgen een tijdsindicatie van levering, deze heeft u ook gehad en de chauffeur was er op het afgesproken tijdstip. De chauffeur belt niet standaard ook nog van te voren, alleen als klanten ons vragen dit te doen. Bij aankomst heeft de chauffeur op uw deur geklopt, aangezien er geen bel was , maar er werd door niemand open gedaan. Hij heeft de balk daarom voor uw woning op een houten balk gelegd zodat u de hondjes er weer makkelijk onder kan schuiven en de balk naar binnen kan vervoeren. Wij zouden graag de volgende keer wel naar u wensen natuurlijk willen leveren. Zou u een volgende keer standaard uw afleverwens aan ons door willen geven telefonisch of per mail. Dus bv. hoe lang van te voren bellen en eventuele andere wensen. Dan kunnen we hier rekening mee houden en dit vooraf ook al voor u met de chauffeur communiceren. Want onze wens is natuurlijk om goed te leveren bij u.